راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Rude Awakening

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Rude Awakening

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت Rude Awakening

بعد از بیدار شدن از خواب به محل مشخص شده بروید و مردی که لای بوته‌هاست را به صورت مخفیانه بکشید. حال V را بزنید تا محل دو نفر دیگری که از کمپ جاسوسی می‌کنند را پیدا کنند وارد کمپ‌شان شوید و به صورت مخفیانه هر دو را بکشید. بعد از کشتن هر دو به پیش Sigurd بروید و با او صحبت کنید.

بعد از دمو به منطقه Stavanger بروید.(Fast Travel) از آنجا با اسب خود را به کمپی که در نقشه مشخص است برسانید. هدف نفوذ به این کمپ و از بین بردن سه واگن آذوقه که در اینجا وجود دارد است. راه‌های مختلفی برای ورود به کمپ و از پیش رو بردن دشمنان وجود دارد که کاملا دست خودتان است. اگر میخواهید به صورت مخفیانه پیش بروید در بخش توانایی‌ها روی Assassination’s Damage و Stealth Damage و توانایی‌های مرتبط کار کنید. برای نبردهای نزدیک Mele Damage و برای نبردهای دور Ranged Damage را ارتقا دهید. با فشار V محل دقیق آیتم‌ها و دشمنان مشخص می‌شود و بسیار برایتان کاربردی است.

محل پنج گاری در عکس بالا(کلیک کنید بزرگ شود) با رنگ قرمز و همینطور محل ورودی برای بدست آوردن Ability Book با رنگ سبز و محل صندوق‌ها با رنگ زرد مشخص شده است. برای نابودی گاری T را فشار دهید و بعد با کلیک راست نشانه بگیرید و با کلیک چپ آتش را به گاریها بیندازید تا منفجر شوند. مراقب آتش باشید زیاد آسیب میرساند اما اگر آتش گرفتید از Alt برای خاموش کردن خودتان استفاده کنید. در محل Book of Knowledge این قسمت بسته است از دیوار کنار در بالا بروید و از محفظه بالا داخل شوید و آیتمها و توانایی را بردارید. (بعد از برداشتن توانایی Tab را فشار دهید و توانایی جدید را انتخاب کنید.)  دیگر نکته دیگری وجود ندارد باید دشمنان را بکشید و گاری‌ها را نابود کنید Ability Book را بدست بیاورید و صندوق‌ها را بازکنید سعی کنید به صورت مخفیانه دشمنان را بکشید چراکه 5 اکس‌پی بیشتر بدست می‌آورید. یکی از راه‌های جالب کشتن دشمنان آتش زدن آنهاست مخفیانه نزدیک گاری‌ها شوید و آتش به سمتشان پرت کنید و مخفی شوید تا دشمنان منفجر و کشته شوند.

بعد از کشتن دشمنان و نابودی گاری‌ها کشتی‌ها سر می‌رسند. به محل مشخص شده بروید تا دمو شروع شود. بعد از دمو این ماموریت تمام می‌شود.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است