راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Holy day

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Holy day

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت اصلی Holy day

به محل مشخص شده در نقشه بروید. قبل از اینکه بخواهید با Guthrum و Soma صحبت کنید می‌توانید با تمام افرادی که از سراسر مناطق انگلیس با آنها آشنا شدید و در این نبرد به شما ملحق شده‌اند صحبت کنید. بعد از صحبت کردن با آنها (یا صحبت نکردن چراکه تفاوتی ایجاد نمی‌کند) به پیش Guthrum و Soma بروید و با آنها صحبت کنید. در آخر با انتخاب گزینه اول نبرد نهایی در انگلستان را آغاز خواهید کرد. 

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Holy day

بعد از دیدن سخنرانی Eivor به سمت محل مشخص شده پیش بروید. سربازان درون شهر را بکشید و به سمت کلیسای وسط این شهر که در نقشه مشخص شده بروید. وقتی وارد کلیسا شدید دمو آغاز می‌شود. در دمو Goodwin وارد می‌شود و بعد از صحبت‌هایی باید با او مبارزه کنید. او سپر بزرگ و شمشیر بلندی در دستشان است که ضربه زدن به او را کمی سخت می‌کند. اگر تاکنون سلاح و زره‌های قدرتمندی داشته باشید مشکلی برای کشتن او نخواهید داشت. (قدرت او 340 است پس باید خود را به اندازه کافی قدرتمند کرده باشید)

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Holy day

صبر کنید ضربه بزند و به جهات جاخالی دهید و به او از کناره‌ها ضربه بزنید. یا از ضربات سنگین استفاده کنید تا دفاعش را بشکنید. بیشتر به سمت چپش که شمشیر در دست دارد بچرخید تا راحت‌تر به او ضربه وارد کنید. از قدرتی‌هایتان برعلیهش استفاده کنید. مخصوصا قدرتی‌هایی که او را نقش بر زمین می‌کنند. از ضربات سمی و آتشین برعلیهش استفاده کنید تا زودتر خونش تمام شود. بعد از مدتی او شمشیرش را آتشین می‌کند و ضربات مرگبارتری به شما وارد می‌کند. باید مراقب باشید و اگر آتش گرفتید روی زمین غلت بخورید. پای سمت چپ، کمر و شانه‌اش نقاط ضعف او محسوب می‌شوند. پس در موقعیت مناسب از این نقاط برعلیهش استفاده کنید. با استفاده از Q جلوی ضربات معمولی او را بگیرید اما ضربات قرمز رنگ او را فقط جاخالی دهید. در اواخر مبارزه او از بمب دودزا برای محدود کردن دید شما استفاده می‌کند در این مواقع بهترین راه استفاد از تیرکمان برعلیه اوست. او با علامت فیروز‌های در دودها مشخص است. بعد از اینکه او را شکست دادید دو راه پیش رو دارید. اولی کشتن او و دومی گذشتن از جانش است. هر دو به یک مسیر ختم می‌شوند چراکه اگر از جانش بگذرید او گلویش را می‌برد پس تفاوتی ایجاد نمی‌کند.

بعد از این انتخاب به بیرون ساختمان می‌روید و صحنه‌ تلخی را تجربه می‌کنید. بعد از اتمام دمو سه علامت روی نقشه مشخص است.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Holy day

اولی که نزدیک‌ترین آنهاست در خانه‌ای است که Guthrum به کمک شما احتیاج دارد. او در خانه بزرگ قرار دارد. او می‌گوید گروهی از افراد دشمن در این خانه خود را پنهان کرده‌اند و تسلیم نمی‌شوند. راه ورودی به اتاقی که آنها قرار دارند بسته است اما بالای اتاق باز است و از آنجا می‌توانید خود را داخل کنید و دو نفر از دشمنان را بکشید. بعد جلوی مردی که مشخص شده بروید و با E او را Tie Up کنید. درون همین اتاق یک زره وجود دارد. اگر بالا سمت راست  را نگاه کنید یک کیسه سنگ می‌بینید با شلیک به محل قرمز بالایش، کیسه را روی زمین بیندازید. از طریق شکاف به بالای اتاق بروید و از صندوق آیتم Soldier’s Flail را بردارید.

دومی به سراغ علامت نزدیک در سمت چپ نقشه بروید. در اینجا Hunwald را زخمی روی زمین خواهید یافت. بعد از کشتن دشمنان او را حمل کنید و به محل مشخص شده، داخل کلبه برسانید. بعد از دمویی تلخ این بخش نیز به پایان می‌رسد.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Holy day

سومی یک مقر دشمن است که راه ورودی‌اش مسدود شده است. شما باید در ورودی آن را از بین ببرید. از طریق صخره‌های کنار کمپ داخلش شوید و دشمنان را بکشید و با شلیک به کوزه‌ی آتش‌زای قرمز محل مسدود شده را نابود کنید (عکس بالا) و بعد تمام دشمنان درون کمپ را بکشید تا این بخش نیز به پایان برسد. (مراقب تیرانداز‌های بالای محل باشید ولی احتیاجی به درگیر شدن با آنها نیست.) (درون چادر قرمز صندوق معمولی وجود دارد.)

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Holy day

حال به میدان نبرد بازگردید و ساکسون‌های باقی مانده در محیط را سلاخی کنید. از قدرتی‌های خود استفاده کنید. از Alt برای جاخالی دادن و از Q برای دفع ضربات استفاده کنید. بعد از کشتن تعداد زیادی از دشمنان، مابقی از محل می‌گریزند و شما پیروز این مبارزه می‌شوید و دمو آغاز می‌شود. شما تمام انگلستان را متحد کرده‌اید. در انتها می‌توانید با بازمانده‌ها صحبت کنید و بعد با Guthrum صحبت کنید و گزینه اول را انتخاب کنید تا مراسم سوگواری را آغاز کنید. بعد از دیدن دمو ماموریت به پایان می‌رسد. 

ماموریت Reporting on Lincolnscire 

به مقر برگردید. ابتدا با Swanburrow صحبت کنید و خبر تلخ مرگ Hunwald را به او بدهید. می‌توانید کمی در ستایش Hunwald با او صحبت کنید و کمی او را آرام کنید. بعد از پایان صحبت‌ها به پیش Randvi بروید تا این ماموریت نیز به پایان برسد.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است