راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت های منطقه Hordafylke

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت های منطقه Hordafylke

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت اصلی The Road to Valhalla

بعد از انجام ماموریت‌های منطقه Wincestre به اتاق کناری the Alliance Map که Randvi در آن ایستاده بروید و با Sigurd صحبت کنید. او به شما می‌گوید که برای انجام کاری باید به شمال بازگردید. بعد از صحبت با Sigurd به پیش Randvi بروید و از the Alliance Map منطقه Hordafylke را انتخاب کنید. حال به پیش Sigurd بروید و گزینه اول را انتخاب کنید تا به سمت Norway حرکت کنید.

ماموریت اصلی Where Legends Are Born

بعد از لودینگ این ماموریت را بدست آورده‌اید. شما سوار قایق هستید، به سمت محل مشخص شده حرکت کنید. در نزدیکی اسکله E را بزنید تا پهلو بگیرید. حال به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. این محل یک کلبه است. وقتی وارد محل شوید دمو آغاز می‌شود. گزینه‌ها تاثیر جدی روی بازی ندارند و فقط یک سری دیالوگ را تغییر می‌دهند. در دیالوگ آخر می‌توانید گزینه اول را انتخاب کنید تا Sigurd به صحبت‌های نهایی پدرش گوش کند. (هرچند تغییری ایجاد نمی‌شود.) بعد از پایان صحبت‌ها به دنبال Sigurd به سمت کشتی بروید. حال به دنبال Sigurd بروید تا دمو آغاز شود. بعد از صحبت‌ها سوار کشتی شوید و به سمت محل مشخص شده در نقشه حرکت کنید. وقتی به محل مشخص شده رسیدید ماموریت تمام می‌شود. 

گنج‌های منطقه Hordafylke

ماموریت اصلی Where Legends Are Born

اما قبل از اینکه به دنبال Sigurd بروید می‌توانید از محلی که در نقشه بالا مشخص است یک Book of Knowledge بدست بیاورید تا توانایی Mark of death ارتقا پیدا کند. ابتدا در نزدیکی خانه و در بین خوک‌ها کلید را بردارید. 

ماموریت اصلی Where Legends Are Born

در نزدیکی خانه الوارهای چوب را خواهید دید به قسمت قرمز بالای آنها شلیک کنید. (عکس بالا) حال به زیرزمین بپرید. مسیر را ادامه دهید و در را با کلید باز کنید. در اتاق کتاب را بردارید تا توانایی Mark of death شما ارتقا پیدا کند. 

ماموریت اصلی Where Legends Are Born

در طول مسیر رسیدن به محل مشخص شده در ماموریت Where Legends Are Born می‌توانید یکی دیگر از گنج‌های این منطقه را نیز بردارید. (Ingot) این صندوق در بالای محیط و درون چادر قرار دارد می‌توانید مخفیانه به اردوگاه نفوذ کنید و صندوق را باز کرده و آیتم را بردارید و از محل فرار کنید.

ماموریت اصلی A Brother’s Keeper

ماموریت اصلی A Brother’s Keeper

وقتی به محل مشخص شده رسیدید این ماموریت را بدست می‌آورید. حال به دنبال Sigurd حرکت کنید. همینطور مسیر را ادامه دهید تا به یک غار برسید.

پیدا کردن نیزه Gungnir (آیتم Mythical) (نیزه Odin)

محل نیزه Gungnir روی نقشه
محل نیزه Gungnir روی نقشه

ماموریت اصلی A Brother’s Keeper

با ورود به غار کمی جلوتر مسیر یخی را باز کنید و به دنبال Sigurd بروید. همینطور مسیر را ادامه دهید تا به یک دو راهی برسید. در اینجا Sigurd به سمت راست می‌رود. شما به سمت چپ بروید چراکه می‌خواهیم یک آیتم مخفی این منطقه را برداریم. از شکاف به سمت دیگر غار بروید. در بالای این محیط (طبق عکس بالا) یک نیزه پیدا خواهید کرد که یکی از بهترین‌های بازی است نام این نیزه Gungnir است. (اگر نیزه را نیافتید بعد از اتمام ماموریت A Brother’s Keeper دوباره به همین محل سر بزنید تا نیزه را بردارید.)

ادامه ماموریت اصلی A Brother’s Keeper

ماموریت اصلی A Brother’s Keeper

به دنبال Sigurd بروید تا نزدیک در او وِردی بخواند و آن را باز کند. باز Sigurd را دنبال کنید و مسیر را ادامه دهید تا سوار یک پلتفورم مانند آسانسور شوید و به سمت پایین بروید. وقتی پایین محیط رسیدید Sigurd را به سمت محل عجیب دنبال کنید. وقتی به محل رسیدید دمو آغاز می‌شود. (صحبت‌ها تاثیری ندارند.) بعد از دمو به سمت Sigurd بروید. در شبیه سازی قرار گرفته‌اید و به Valhalla می‌رویم. 

وقتی از خواب بیدار شدید به سمت جلو بروید. تمام جنگجویانی که آنها را از دست دادید را اینجا خواهید یافت و آنها ورود شما را خوش آمد می‌گویند. به سمت Sigurd و Svala بروید و با آنها صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها به دنبال بقیه وارد میدان مبارزه شوید. قدرت Eivor به طرز باورنکردنی زیاد شده است. تعدادی از افراد را بکشید و پیش بروید. بعد از چند ثانیه با Sigurd صحبت کنید. او از شما می‌خواهد که با او مبارزه کنید. با چند ضربه او شکست می‌خورد و دست راستش را بار دیگر حتی در Valhalla از دست می‌دهد.

به یکباره به خواب می‌روید و روز را از نو آغاز می‌کنید! به پیش Sigurd بروید و با او صحبت کنید. باز به دنبال بقیه وارد میدان مبارزه شوید. بعد از کمی مبارزه Sigurd را روی زمین خواهید یافت. او باز دستش را از دست داده است! انگار Eivor پدرش را دیده است ولی وقتی نزدیکش می‌شود او به خواب می‌رود!

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت های منطقه Hordafylke

روز دیگری آغاز شده است! باز به پیش Sigurd و Svala بروید و با آنها صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها حال باید پدرتان را بیابید به وسط جمعیت بروید در میان راه انگار پدرتان را یافته‌اید وقتی به سمتش می‌روید دوباره باید وارد میدان مبارزه شوید. دوباره همان اتفاق در میدان مبارزه می‌افتد و Sigurd را روی زمین خواهید یافت و باز او دستش قطع شده است. در دمو به سمت مردی می‌روید که فکر می‌کردید پدرتان است اما اشتباه کرده بودید و یک تیر به چشمانتان برخورد می‌کند.

باز از خواب بیدار می‌شوید و همه چیز به حالت اولیه بازگشته است. بعد از دمو به بیرون بروید و با Svala صحبت کنید. باز به میدان مبارزه بروید و با Sigurd صحبت کنید. اینبار بعد از دمو در محیط جدیدی ظاهر خواهید شد.

مبارزه با Odin 

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت های منطقه Hordafylke

به همراه Odin بروید و به صحبت‌هایش گوش کنید. بعد از پایان‌ صحبت‌ها باید با Odin مبارزه کنید. هرچند در اینجا کشته نمی‌شوید و نمی‌توانید او را شکست دهید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت های منطقه Hordafylke

در اینجا I را بزنید و به Inventory بروید و تبرتان را Unequip کنید. بعد به سمت در باز حرکت کنید و خود را به دیگران برسانید.

مبارزه با Basim

بعد از دمو از شبیه ساز بیدار شده‌اید و Basim با چاقو Sigurd را گروگان گرفته است. بعد از صحبت‌ها به دنبال Basim بروید تا مبارزه با او را آغاز کنیم. مراقب حرکات سریع و ضربات قدرتی او باشید. اگر نزدیکش شوید او روی زمین بمب دودزا می‌اندازد و غیب می‌شود و پشت دیوارها پنهان می‌شود. هیچ تولبار خونی نیز در طی مبارزه با او مشخص نیست. 

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت های منطقه Hordafylke

وقتی بمب دودزا انداخت از محل دور شوید و به سمت دیگر بروید. او به سمت شما چاقوهای کوچکی پرت می‌کند پس بهتر است پشت دیوارها بروید و پنهان شوید تا خود او به سمتتان حمله کند. اگر از ضربات سَمی یا آتشین برعلیه او استفاده کنید او نمی‌تواند پنهان شود و حتی پشت دیوار نیز می‌توانید محل او را بیابید. همینطور با او مبارزه کنید تا دمو آغاز شود. 

مبارزه با Basim

بعد از دمو باز مبارزه ادامه دارد. آسانسور به سمت بالا در حال حرکت است و شما باید با Basim مبارزه کنید به موقع جاخالی دهید و ضربه بزنید و ضربات غیر قرمز او را با Q دفع کنید. وقتی چند ضربه به او وارد کردید و به بالای محل رسیدید جلویش R بزنید تا دموی بعدی آغاز شود. بعد از دمو باید به دنبال Basim بروید و از موانع مختلف به سرعت عبور کنید. در طول مسیر اگر خونتان کم شده می‌توانید از قارچ‌ها استفاده کنید. مسیر با علامت‌های خاصی مشخص شده است پس نمی‌توانید راه را گم کنید. مسیر را طبق علامت‌ها دنبال کنید تا به پایین محیط برسید. 

در پایین محیط آخرین فاز مبارزه را آغاز خواهید کرد. در اینجا از تیروکمان استفاده کنید و به دست چپ Basim که با رنگ سبز مشخص است شلیک کنید. وقتی چند تیر به این نقطه ضعف او زدید او روی زمین می‌افتد. به سمتش بروید و R را بزنید تا دمو آغاز شود. 

بهترین پایان بازی

بعد از شکست دادن Basim به پیش Sigurd بروید و با او صحبت کنید. در اینجا دو حالت پیش خواهد آمد. اولی Sigurd شما را ترک خواهد کرد. به خاطر تمام انتخاب‌های خودخواهانه شما Sigurd شما را ترک می‌کند با این‌حال شما به عنوان Jarl منطقه Ravensthorpe برگزیده می‌شوید اما او دیگر با شما به این منطقه باز نخواهد گشت. دومی Sigurd پیش شما خواهد ماند. برادرتان به خاطر تمام خدمت‌هایی که برایش کردید و حرف شنوی‌هایی که داشتید شما را ترک نخواهد کرد و شما را به عنوان Jarl منطقه Ravensthorpe انتخاب می‌کند و در کنارتان به Ravensthorpe باز خواهد گشت. 

بهترین پایان بازی

اما این به چه شرایطی بستگی دارد: (توضیحات کاملتر در هر مرحله آورده شده است)

  1. در مرحله The Seas of Fate اگر محموله را برای Styrbjorn نگذارید و با خود به انگلستان ببرید تاثیر منفی روی او می‌گذارید.
  2. اگر در ابتدای بازی در مرحله Taken for Granted شما با Randvi ارتباط عاشقانه برقرار کنید. او این عمل را در انتهای بازی یک خیانت محسوب می‌کند و نمی‌تواند شما را ببخشد.
  3. اگر در مرحله Blood from a Stone به Basim با مشت ضربه بزنید تاثیر منفی روی روابط شما با Sigurd می‌گذارد.
  4. در مرحله A Brewing Storm اگر تبر را به دست DAG ندهید و او را به سمت والهالا و تالار اودین رهسپار نکنید، Sigurd به شدت از دستتان عصبانی خواهد شد.
  5. در مرحله Reporting on Lincolnscire اگر قضاوت Sigurd را زیر سوال ببرید او را ناامید خواهید کرد.

اگر سه تا از اعمال بالا را انجام بدهید باعث می‌شود که Sigurd به همراه شما به انگلستان باز نگردد. ولی اگر این اعمال را انجام ندهید او به همراه شما به انگلستان باز می‌گردد و بهترین پایان بازی را تجربه می‌کنید.

بعد از صحبت‌های Sigurd ماموریت A Brother’s Keeper به پایان می‌رسد. 

خارج از دستگاه the Animus

خارج از the Animus

خارج از دستگاه the Animus بعد از پایان بازی داستان ادامه میابد و شما کنترل Layla را در دست می‌گیرید. بعد از پایان صحبت‌ها به پیش ٰShaun بروید تا ماموریت ادامه یابد. (می‌توانید در محیط کمی بگردید) وقتی می‌خواهید به سمت محل بروید با پلی تخریب شده رو به رو می‌شوید.  از طریق آبی که سمت چپ است به سمت پایین محیط لیز بخورید. در پایین از طریق سوراخ دیوار به سمت دیگر بروید. در اینجا به درون آب شیرجه بزنید و به سمت دیگر شنا کنید و از محل مشخص شده بالا بروید. مسیر را باید جلو بروید و از موانع مختلفی رد شوید در اینجا مسیر کاملا یک طرفه است و تمام موانع درست نیز به رنگ نقره‌ای هستند که کاملا مسیر را برایتان مشخص می‌کنند. از موانع بگذرید و به سمت دیگر دیوار بروید و بعد از آنجا بوسیله جا دست‌های مشخص به بالای محیط خود را برسانید. همینطور مسیر را ادامه دهید تا به بالای محیط و محل دستگاه برسید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو به سمت بیرون خانه بروید. وقتی به موانع رسیدید برگردید و داخل خانه شوید و به پیش سه زن که مشغول فرش دوزی هستند بروید تا دموی آخر آغاز شود.

خارج از the Animus

بعد از دمو کنترل Basim را در دست دارید به داخل دستگاه the Animus بازگردید تا دوباره کنترل Evior را در دست بگیرید. (این بخش نیز به پایان می‌رسد)

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است