راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Old Friends

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Old Friends

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت اصلی Old Friends

به پیش Randvi در نزدیک the Alliance Map بروید و در نقشه، منطقه Snotinghamscire را انتخاب کنید تا این ماموریت را بدست بیاورید.

محلی در نقشه مشخص می‌شود، به محل مورد نظر که رسیدید وارد غار درون کوهستان شوید و تا انتهای غار مسیر را ادامه دهید، در اینجا Trygve را خواهید یافت (از پله‌ها در حال بالا رفتن است) با او صحبت کنید و بگویید که آماده هستید. بعد از صحبت‌ها به دنبال او بروید. به لنگرگاه که رسیدید G را فشار دهید و Call Longboat را انتخاب کنید سوار قایق شوید و صبر کنید که Trygve نیز سوار شود و بعد به سمت محل مشخص شده پیشروی کنید. باید حواستان به قایق‌های کوچک‌تر باشد و در طول مسیر از آنها محافظت کنید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Old Friends

در طول سفر دریایی تله‌­های Pictsها به شما آسیب جدی وارد می­کنند مراقب آنها باشید. به این تله­‌ها که برخورد کنید قایق شما برای لحظه‌­ای می‌ایستد و در این زمان نیروهای دشمن شما را با تیر کمان مورد هدف قرار می­دهند. اگر Convoy های دشمن به شما برخورد کنند مجبورید که با آنها روبرو شوید و تا همه آنها را نکشید نمی­توانید به قایق خود برگردید. سعی کنید از Jar Oilها استفاده کنید و از آنها را برای آتش زدن کمانداران استفاده کنید. مراقب تیرهای دشمنان نیز باشید و خیلی سریع به آنها شلیک کنید تا از پا دربیایند. همینطور مسیر را ادامه دهید و دشمنان را بکشید تا به اسکله مقصد برسید با زدن E لنگر بیندازید. (به همراه دو قایق)

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Old Friends

حال سوار اسب شوید و به پیش Hamming و پسرش Vili بروید. دژ Ulkerthorpe مورد حمله قرار گرفته و باید آن را پس بگیرید. بعد از صحبت‌ها به دنبال بقیه به سمت دژ حرکت کنید و دشمنانی که به سمت شما حمله می‌کنند را یکی یکی از پیش رو بردارید. در داخل دژ تعداد دشمنان زیاد است و برخی از آتش استفاده می‌کنند مراقب آنها باشید و از قدرتی‌های گروهی برعلیه آنها استفاده کنید.  در این بخش باید دشمنان را بکشید و به سمت قلعه اصلی که درون این دژ است بروید در عکس بالا می‌توانید محل آن را متوجه شوید. وقتی داخل دژ هستید V را فشار دهید تا محل دقیق آن روی نقشه مشخص شود. در درون آن قلعه یک Ingot و یک Book of Knowledge پیدا خواهید کرد.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Old Friends

وارد قلعه اصلی شوید و از پله‌ها به سمت بالا بروید. در طول مسیر دشمنان را بکشید و پیش بروید. در طبقه دوم یک درِ بسته وجود دارد. فعلا به طبقه بالاتر بروید. در اینجا در چوبی را تخریب کنید. در داخل اتاق جعبه معمولی را خالی کنید. وارد بالکن شوید از آنجا به بالکن طبقه پایین بپرید. در این محل از طریق پنجره می‌توانید به چفت در شلیک کرده و آن را باز کنید. (عکس بالا) بعد به بالکن بالا بروید و بعد به طبقه پایین رفته و در را باز کنید و داخلش Book of Knowledge را بردارید، با اینکار توانایی Kick of Tyr ارتقا پیدا می‌کند.

حال باز از پله‌ها بالا بروید و اینبار از نبردبان درون بالکن خود را به طبقه بالا برسانید. در آنجا کمی به سمت جلو بروید و دشمنان را بکشید و به درون بالکن گرد پایین بپرید. وارد اتاق شوید و از درون صندوق Tungsten Ingot را بردارید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Old Friends

حال به بالای این بخش برگردید و خود را به بالای قلعه برسانید در آنجا باید Gede رئیس قلعه را بکشید. به نقاط ضعفش شلیک کنید و به او ضربه بزنید و از Q برای دفع ضربات معمولیش استفاده کنید تا پیروز شوید. بعد از پیروز شدن دمو آغاز می شود. بعد از صحبت با Hamming ماموریت تمام می‌شود. (انتخاب‌ها تاثیری ندارند.)

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

دیدگاه ها بسته شده است