راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Big Finish

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Big Finish

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت اصلی The Big Finish

به مکان مشخص شده بروید و با Builder صحبت کنید. (دیالوگ‌ها تاثیری در داستان ندارند و به یک مسیر ختم می‌شوند.) بعد از صحبت‌ها به همراه لوکی به سمت محل مشخص شده بروید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Big Finish

اگر می‌خواهید محل دقیق را به راحتی پیدا کنید به دنبال Tear Stoneی که نزدیک این محل است بروید. باید به سمت دیگر کوه خود را برسانید. وقتی در سمت دیگر رسیدید روی زمین را با V بررسی کنید و رد پا را دنبال کنید تا به در چوبی برسید. در چوبی را تخریب کنید و وارد غار شوید. در ابتدا دو موجود را بکشید و با بعد از صحبت با لوکی با کمک او در بعدی را باز کنید. در اتاق بعدی دشمنان را بکشید و از درون صندوقی که در این محل است Tear Stone را بردارید. کشتن دشمنان مشکلی برایتان بوجود نمی‌آورد، فقط در مواجهه با دشمنان طلایی به نقاط ضعف آنها شلیک کنید تا زودتر کشته شوند. بعد از کشتن تمام دشمنان یک جعبه رنگ را به دلخواه بردارید و به سمت محل مشخص شده در نقشه ببرید. وقتی به محل نزدیک شدید دمو آغاز می‌شود.

نبرد با Builder 

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Big Finish

بعد از دمو (که انتخاب‌های تاثیرگذاری ندارد) باید با باس این مرحله مبارزه کنید. اگر روش کشتن او را بدانید مبارزه سختی در پیش نخواهید داشت. ابتدا بدانید مهمترین نقطه ضعف او برای ابتدای نبرد سر اوست اما به خاطر قد بلند او به راحتی نمی‌توانید به سرش شلیک کنید و تیرهایی که به صورت او برخورد کند اثر زیادی روی او ندارند پس باید از بالا به سر او شلیک کنید. 

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Big Finish

در ابتدای نبرد به جای اینکه به او شلیک کنید. به سمت او بروید و چند ضربه بزنید وقتی که او گرزش را بالا آورد جاخالی دهید و دور شوید. وقتی گرز به زمین برخورد کند حبابی مانند عکس بالا روی زمین ظاهر می‌شود به سمت حباب بروید و با E آن را بگیرید در این صورت ضدضربه شده و ضرباتتان اثر بیشتری روی باس می‌گذارد چندین بار اینکار را بکنید تا خون زیادی از او ببرید. مراقب ضرباتی که از دور به سمتتان می‌فرستد باشید و به موقع جاخالی دهید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Big Finish

حال نوبت شلیک به سر اوست. (حتما توانایی که در هنگام پرش صحنه آهسته می‌شود را فعال کرده باشید.) از دست او فرار کنید تا یک دایره کوچک دور شما ایجاد کند. این دایره شما را به سمت بالا پرت می‌کند. وقتی در هوا هستید به بالای سر او نشانه بروید. (عکس بالا) دوبار به سرش شلیک کنید تا انرژی‌اش تمام شود. وقتی روی زمین افتاد به سمتش بروید و R بزنید تا یک ضربه مرگبار وارد کنید. با اینکار خون زیادی از او می‌رود و وارد فاز بعدی مبارزه می‌شویم.

در فاز بعدی او پتکش را روی زمین می‌کوبد و دور شما یک دایره بزرگ شکل می‌گیرد سریع از دایره خارج شوید. هنوز می‌توانید روی دایره کوچک بمانید تا به هوا بروید و از آنجا باز به سرش شلیک کنید تا خونش کم شود. هنوز وقتی پتکش را به زمین می‌کوبد حباب ایجاد می‌کند. حباب را بردارید و ضربات موثرتر به او وارد کنید. از قدرتی‌هایتان در این مرحله بر علیه دشمن استفاده کنید. قارچ‌ها و تیرهای اطراف زمین را نیز می‌توانید بردارید. همینطور نبرد را پیش بروید تا خون باس تمام شود و موجود کشته شود. بعد از کشتن Builder به سمت دروازه بروید و وارد آن شوید تا به Jotunheim برویم.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است