راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Bloody Path to Peace

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Bloody Path to Peace

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Bloody Path to Peace

به محل مشخص شده در نقشه بالا و منطقه Wesberie بروید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Bloody Path to Peace

در آنجا در بین درختان می‌توانید Ivarr و Ceolbert را پیدا کنید با آنها صحبت کنید. دیالوگ‌ها تاثیری در داستان ندارند. فقط می‌توانید در آخرین دیالوگ تصمیم بگیرید قسمت ابتدایی مرحله را خودتان تنهایی انجام دهید. (گزینه اول) یا با همراهی Ivarr و Ceolbert آن را انجام دهید. (گزینه دوم) انتخاب با خودتان است. در هر صورت اگر شناسایی شوید آن دو به کمکتان می‌آیند. روش راحت و منطقی‌تر گزینه دوم است.

در این راهنمایی گزینه دوم انتخاب شده است. به همراه آن دو پیش بروید و دشمنان را بکشید و خانه‌ها را آتش بزنید. آن خانه‌هایی که باید آتش بزنید با فشار V با رنگ فیروزه‌ای مشخص هستند. همینطور دایره طلایی نشان دهنده صندوق‌های معمولی و یک آیتم Nickel Ingot است که در این منطقه وجود دارند.

بدست آوردن آیتم Nickel Ingot 

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Bloody Path to Peace

آیتم Nickel Ingot این منطقه را می‌توانید در خانه‌ای در وسط این منطقه پیدا کنید. (این خانه در بلندی قرار دارد) (عکس بالا) اول باید دشمن طلایی که در اطراف خانه در حال گشت‌زنی است را بکشید تا کلید صندوق را بدست بیاورید V را فشار دهید تا بازی کمکتان کند. در بین علفزار در کنار خانه مخفی شوید و به صورت مخفیانه او را بکشید و بعد از صندوق درون خانه آیتم را بردارید. در پشت خانه الوار‌های ضعیف را بکشنید تا یک صندوق معمولی نیز پیدا کنید. (در کل در این منطقه صندوق‌های معمولی مختلفی وجود دارد با V محل آنها به رنگ دایره طلایی مشخص می‌شوند.)

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Bloody Path to Peace

دشمنان را بکشید و خانه‌ها را آتش بزنید تا تولبار سمت چپ پر شود. بعد از این باید مردی به نام Ynyr و یارانش را بکشید. آنها در نقشه مشخص هستند. به سمت آنها بروید و آنها را بکشید. وقتی تعدادی از یارانش را کشتید خود Ynyr سر می‌رسد. مچ دست و زانوی پا  و شانه سمت چپ نقاط ضعف او محسوب می‌شوند. در این نبرد Ivarr کمکتان می‌کند پس فقط از دور به سمت نقاط حساس Ynyr شلیک کنید تا زودتر کشته شود و زیاد خود را درگیر مبارزه نکنید. مبارزه با او زیاد سخت نیست چراکه یک کمک قوی شما را یاری می‌کند. بعد از کشتن او آیتم Cadfarch Spear را بدست خواهید آورد. بعد از این مبارزه به دنبال Ivarr و Ceolbert بروید تا دمو شروع شود. دیالوگ‌های حین دمو تاثیری در بازی ندارد هرکدام را دوست داشتید انتخاب کنید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Bloody Path to Peace

بعد از دمو، باید به همراه Ceolbert به ماهی‌گیری بروید. او را دنبال کنید تا به کنار رود برسید. در کنار رود G را فشار دهید و گزینه ماهی‌گیری که با عکس ماهی و قلاب مشخص شده است را انتخاب کنید. با کلیک راست نشانه بگیرید و با کلیک چپ قلاب را به درون آب بیندازید. صبر کنید که ماهی به دام بیفتد و قلاب تکان بخورد بعد Space را فشار دهید و با جهات حرکتی ماهی را به سمت خود بکشانید. باید تعدادی ماهی‌ بگیرید تا تولبار سمت چپ پر شود. بعد از اینکه تعدادی ماهی ‌گرفتید و تولبار پر شد. به پیش Ivarr بازگردید و با او صحبت کنید. دیالوگ‌های این بخش نیز تاثیری در روند بازی ندارند. فقط احساسات مختلفی نسبت به رفتار Ivarr می‌توانید نشان دهید ولی در آینده و سرنوشت شخصیت‌ها تاثیرگذار نیست.

بعد از پایان دموی اولیه صبح شده است و باید دموی دیگری را ببینید که صحبت‌های اینجا نیز تاثیرگذار نیستند. بعد از دمو باید Ceolbert را پیدا کنید وقتی به محل مشخص شده می‌روید هیچ اثری از او در کمپش پیدا نمی‌کنید. ابتدا باید اطلاعاتی از او بدست بیاورید. از چادرش بیرون بیایید و از افرادی که روی سرشان با علامت سفیدی مشخص شده صحبت کنید. وقتی با هر دو نفر صحبت کردید(V را بزنید تا با علامت دایره‌ی فیروزه‌ای مشخص شوند)، نفر سوم کمی دورتر در چادری منتظر شماست. در حین صحبت با او اگر Flyting به اندازه کافی انجام داده‌اید و charisma شما لول 3 است. گزینه How Can I wake him را انتخاب کنید. در این صورت باید مردی که در کمپ خوابیده را بلند کنید. او را کول کنید به نزدیکی برکه بروید و او را درون آب بیندازید تا از خواب بیدار شود. (حتی اگر charisma شما لول 3 نیست نیز می‌توانید مرد را به درون آب بیندازید و سریعتر بیدارش کنید.) بعد از اینکه مرد از خواب بیدار شد با او صحبت کنید و محل Ceolbert را از او بپرسید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Bloody Path to Peace

بعد از صحبت با مرد علامتی روی نقشه مشخص می‌شود به آن سمت بروید. این مکان یک غار است وقتی نزدیک محل بودید V را بزنید تا محل دقیق غار را که به رنگ فیروزه‌ای مشخص است پیدا کنید. به درون غاز بروید. ابتدا خون روی زمین را بررسی کنید. جلوتر مسیر را ادامه دهید و خون روی زمین را دنبال کنید. همینطور جلو بروید تا به یک جنازه شیر برسید، می‌توانید از روی جنازه‌اش تعدادی تیر بردارید. از سوراخی که در همانجاست به سمت دیگر بروید و مسیر را پیش بروید. وقتی به این قسمت غار رسیدید چند گرگ در آنجا منتظر شما هستند و به شما حمله می‌کنند، آنها را بکشید. پای پشتی نقطه ضعف آنها برای شلیک تیر است. بعد از کشتن هر دو گرگ، اول به سراغ صندوق معمولی که در بالای این مکان است بروید و آیتم‌هایش را بردارید. حال به سراغ دایره‌های فیروز‌ه‌ای بروید. سنگ بزرگ را به سمت عقب بکشید تا مسیر باز شود و به درون غار بروید. مسیر را دنبال کنید تا در انتهای غار Ceolbert را غرق در خون و زخمی پیدا کنید. او را بررسی کنید تا دمو شروع شود. بعد از دمو، او کول کنید و به سمت بیرون غار حرکت کنید. (اگر به محلی برخوردید که نمی‌توانستید با بدنی که حمل می‌کنید از دیوارش بالا بروید باید از مسیر کناری (سمت راست بار نگ سفید مشخص است) بروید و بپرید تا از آن بخش از غار عبور کنید.) از غار بیرون بروید و به سمت محل مشخص شده بروید. بعد از اینکه به کمپ رسیدید بازی وارد دمو می‌شود. در حین دمو با Ivarr صحبت کنید. هر سه دیالوگ به یک مسیر ختم می‌شود (حمله به قلعه Caustow و کشتن پادشاه Rhodri) و فقط نوع گفتار و احساساتش متفاوت است. بعد از این دمو این مرحله تمام شده است.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است