راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Pilgrimage to St. Albanes و Blood from a Stone

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Pilgrimage to St. Albanes و Blood from a Stone

راهنمای کامل بازی Assassin’s Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت Pilgrimage to St. Albanes

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Pilgrimage to St. Albanes

باید در نقشه منطقه Linforda را پیدا کنید و به آنجا بروید در نقشه بالا می‌توانید آن را پیدا کنید. دقیقا در محلی که در نقشه بالا مشخص شده است، Basim و Sigurd را کنار کمپی پیدا خواهید کرد. با Sigurd صحبت کنید تا دمو شروع شود. بعد از دمو، علامتی در نقشه مشخص می‌شود به آنجا بروید. ماموریت در منطقه St. Albanes Abbey واقع شده است که پر از لوت‌های بدرد بخور است حتما این مرحله را به صورت Raid انجام دهید تا راحتر بتوانید به لوت‌ها دسترسی پیدا کنید و دشمنان را بکشید. برای این منظور وقتی نزدیک منطقه بودید J را فشار دهید تا Raid آغاز شود. دشمنان را بکشید و پیش بروید در این منطقه 4 لوت برای Raid وجود دارد که همه آنها را بردارید. اکثرا در این منطقه سرباز عادی وجود دارد که مشکلی برای کشتنشان وجود ندارد و با Alt جاخالی به موقع بدهید و ضربه بزنید تا آنها را به راحتی بکشید. اول به سراغ آرچرها بروید و سپردارها را نیز با شیفت و کلیک چپ و ضربات سنگین از بین ببرید. بعد از اینکه سه لوت منطقه را برداشتید لوت چهارم درون کلیسایی است که درش کاملا قفل است و ماموریت اصلی بازی نیز درون این ساختمان وجود دارد.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Pilgrimage to St. Albanes

برای ورود به ساختمان از پنجره‌ای که در عکس بالا مشخص است استفاده کنید آن را با تیرکمان تخریب کنید و وارد شوید. درون ساختمان اول سربازان عادی را بکشید و بعد به سراغ Yeoman که نقطه ضعفش مچ پایش است بروید و در آخر Standard Bearer را از دور بکشید(مراقب نیزه‌هایی که از دور پرت می‌کند باشید.) (کشتن او بخشی از ماموریت Chipping Away است.) او نقطه ضعفش مچ پا و دستش است. بعد از کشتن هر دو لوت‌هایشان را بردارید تا Saint Albane Crypt Key را بدست بیاورید. اگر صندوق Raid این منطقه را می‌خواهید باز کنید از بیرون در یک کوزه اشتعال‌زا بیاورید و سنگ‌های جلوی آن را تخریب کنید و آخرین صندوق را نیز باز کنید. حال با کلیدی که بدست آوردید در قفلی که به سمت سردابه می‌رود را باز کنید. در سرداب با مردی که جلوی در است صحبت کنید. سه راه دارید یا 130 نقره پول بدهید. یا او را بکشید و یا اگر Flyting انجام دادید و لول charisma شما 2 است می‌توانید به صورت صلح آمیز در را باز کنید که بهترین انتخاب گزینه سوم است. به هر صورت بعد از باز کردن در دمو شروع می‌شود. بعد از دمو به دنبال Fulke بروید تا به بیرون از منطقه برسید و دموی دیگری شروع شود. انتخاب‌های بعدی تاثیری ندارند. در آخر بپذیرید که سنگ را ببینید. بعد از اتمام این ماموریت، بلافاصله ماموریت Blood from a Stone شروع می‌شود.

ماموریت Blood from a Stone (تاثیرگذار)

سوار اسب شوید و به دنبال Fulke و بقیه راهی شوید. در طول مسیر می‌توانید به صحبت‌های Fulke گوش کنید. همینطور مسیر را ادامه دهید تا او از اسب پیاده شود و وارد محلی شود. او را دنبال کنید تا به محلی برسید که باید به دنبال سنگ بگردید. در اینجا یک جعبه‌ای که قابل تکان دادن، پیدا خواهید کرد وسایل کنار آن را تخریب کنید و آن را به سمت چپ بکشانید. در را باز کنید و جنازه را بررسی کنید تا دمو شروع شود. در دمو Sigurd بحث خواهید کرد فعلا دیالوگ‌ها تاثیری ندارند اما جلوتر دیالوگ‌های تاثیرگذار در این مرحله وجود دارند. بعد از این صحبت‌ها Eadwyn سر می‌رسد. بعد از صحبت‌ها درگیری آغاز می‌شود و باید سربازان را بکشید. اول سراغ آرچهای بالا دیوار بروید و به سرعت آنها را بکشید و بعد سربازان عادی را بکشید. مراقب نیزه‌هایی که Standard Bearerها به شما پرت می‌کنند باشید و به موقع جاخالی دهید. نقاط ضعف Standard Bearerها مچ پا و دستهایشان می‌باشد. بعد گروه‌های بعد وارد می‌شوند باید مراقب باشید تعداد دشمنان زیاد است. کمی بعد یک Skirmisher ظاهر می‌شود که بسیار سریع است زانوهای او نقطه ضعف او محسوب می‌شوند به زانوهایش تیر بزنید و با R کارش را بسازید. دو Arbalist نیز در این منطقه ظاهر می‌شوند که تیرهای مرگباری میزنند ولی اگر به سرعت به آنها نزدیک شوید خون کمی دارند و به راحتی می‌توانید شکستشان دهید. (در این منطقه یک Ingot قرار دارد در پایین برج یک درخت می‌بینید از آن بالا بروید و بعد روی چوب بپرید از آنجا راه ورودی که یک در چوبی قابل شکستن است را خواهید دید. آن را با تیر تخریب کنید و مردی (جنگجوی طلایی) که آنجاست را بکشید تا Ingot را بدست بیاورید.)

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Blood from a Stone

بعد از کشتن دشمنان بهترین گزینه برای پایان بازی اول We have a pact with Geadric و بعد Take a deep breath و در آخر Enough of this است به هیچ عنوان گزینه‌های Sigurd, you are a coward یا Punch Basim یا Punch Sigurd را انتخاب نکنید.

بعد از این ماموریت تمام شده است. (کشتن بقیه دشمنان این منطقه بخشی از ماموریت Chipping Away است.)

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

دیدگاه ها بسته شده است