راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت War Weary

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت War Weary

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت Reporting on Lunden

به محل مشخص شده در نقشه بروید و با Randvi صحبت کنید تا این ماموریت تمام شود.

ماموریت War Weary

حال به پیش Randvi در نزدیک the Alliance Map بروید و اینبار منطقه Sciropescire را انتخاب کنید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت War Weary

به محل مشخص شده در نقشه بروید وقتی نزدیک محل بودید ساختمانی که باید واردش شوید با علامت دو شیپور در نقشه مشخص می‌شود و یا می‌توانید V را بزنید تا ساختمان فیروزه‌ای را پیدا کنید. وارد ساختمان شوید و با Ivarr و Ceolbert صحبت کنید. این صحبت‌ها تاثیری در بازی ندارند. بعد از دمو، به بیرون ساختمان بروید و سوار اسب شوید و به دنبال آن دو حرکت کنید بهترین راه زدن Z است تا در طول مسیر آنها را خودکار دنبال کنید و صحبت‌هایشان را بشنوید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت War Weary

بعد از اینکه به محل رسیدید و وارد ساختمان شدید دمویی آغاز می‌شود. دیالوگ‌های این بخش تاثیری در روند بازی ندارد و به یک مسیر ختم می‌شود. در پایان صحبت‌ها، Bishop از شما می‌خواهد مقداری سیلور را به افراد بدهید تا صلح را برقرار کنید. انتخاب شما در اینجا تاثیری در ادامه داستان ندارد پس بهتر است این 650 سیلور را برای خودتان بردارید! (عواقبی نیز برایتان ندارد) برای اینکار یا پول را به Gwiard مرد مریض بدهید! و یا به پیش Bishop بروید و گزینه دوم (دروغ) را انتخاب کنید. اگر پول را به Gwiard دادید بعد از اینکه توسط Ivarr کشته شد پول را از بدنش بردارید! انتخاب با خودتان است.

بعد از دمو با گروهی از دشمنان مبارزه می‌کنید. به موقع جاخالی دهید و ضربه بزنید. دشمن طلایی Yeoman نیز بین آنها وجود دارد که نقطه ضعف او مچ پایش است. بعد از شکست دادن دشمنان (اگر پول را به Gwiard داده بودید حتما از جنازه‌اش بردارید.) از در بیرون بروید تا به مصاف دیگر دشمنان بروید.

هدف این بخش کشتن تمام دشمنان این منطقه است. در جلوی خانه مراقب Skirmisher باشید آنها از دور به سمتتان تبر پرت می‌کنند. نقطه ضعف آنها زانوی پایشان است.  تعداد دشمنان زیاد است و برای رد کردن این بخش باید تمام دشمنان را بکشید. بعد از کشتن دشمنان جلوی ساختمان، محل دیگری در نقشه مشخص می‌شود به آنجا بروید تا با گروه دیگری از دشمنان مبارزه کنید. تعداد زیادی از دشمنان درون رودخانه هستند و دشمن طلایی Banneret نیز در این مکان حضور دارد. باید به موقع جاخالی دهید و ضربه بزنید و تمام دشمنان این بخش را نیز پاکسازی کنید. دشمن‌‌های باقی مانده با علامت فلش فیروزه‌ای بالای سرشان مشخص می‌شوند. بعد از کشتن تمام دشمنان، محل دیگری در نقشه مشخص می‌شود به آنجا بروید و با Bishop صحبت کنید تا این مرحله نیز به پایان برسد. (دیالوگ‌ها تاثیری در بازی ندارند)

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است