راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت A Love Betrayed

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت A Love Betrayed

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت اصلی A Love Betrayed

به محل مشخص شده در نقشه بروید. به پیش Glowecestre برگردید و و با Cynon صحبت کنید (یادتان باشد که حتماً از ماسک Lwyd استفاده کنید تا هویتتان نامشخص باشد. همینطور زیاد نزدیک سربازان نشوید.) اول به خانه بزرگ بروید، متاسفانه Cynon را نمی­‌یابید پس باید جای دیگری به دنبالش بگردید. ممکن است کسی او را دیده باشد. با بریجید صحبت کنید که در خروجی ایستاده است. Gwenydd دختر Modron پا برهنه به میان صحبت­تان می­پرد و می­گوید که Cynon خود را برای مراسم جشن آماده می­کند. او می­گوید که اگر قبول کنید که حقه جادوییش را تماشا کنید شما را به نزد Cynon می‌­برد. دختر وقت شما را تلف می‌­کند و ارزش ندارد پس خودتان دنبال Cynon بگردید. (در همین محل بالا یک صندوق معمولی وجود دارد.)

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت A Love Betrayed

بیرون بروید و با زنی که ماسک بر روی صورت دارد صحبت کنید (عکس بالا) او می­‌گوید که Cynon به معبد رفته است. او در معبد را قفل کرده است و کلید نیز دست Geva می­باشد. دو راه برای ورود به معبد دارید. یا از طریق پنجره یا از طریق Geva و بدست آوردن کلید. مردی در کنار خانه بزرگ ایستاده است به نزدش بروید و برایش آبجو بریزید از این مرد اطلاعات خوبی می­توانید بیرون بکشید. (V را فشار دهید تا محل اون به رنگ فیروزه‌ای مشخص شود. بعد جلوی میز مرد Interact بزنید تا او بنوشد و به حرف بیاید!) می‌­فهمید که می­‌توانید از طریق پنجره‌­های معبد وارد آن شوید. حال می‌توانید از طریق Fast Travel یا رفتن به کلیسا به آنجا بروید. (دقیقا کلیسا همان جایی در شهر است که عکس عقاب رویش قرار دارد.)

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت A Love Betrayed

نزدیک در عقبی معبد همان زن Geva که پیشتر نام برده شده بود را می­بینید که کلید معبد را دارد. (پشتش Space را بزنید تا کلید را بدزدید او را در پشت کلیسا پیدا میکنید. عکس بالا) پس بهتر است کلید معبد را از او بدزدید. مهم نیست که کدام گزینه را انتخاب می­کنید، وارد معبد شوید و با Cynon صحبت کنید. (در چوبی را تخریب کنید تا دمو آغاز شود) Cynon فاش می­کند که هردو آنها توسط Modron فریب خورده­‌اند و این Modron بوده است که قصد کشتن Tewdwer را داشته است. وقتی به او می­گویید که Twedwer تغییر کرده است Cynon دیگر نمی­خواهد که او را بکشد. بعد از اتمام صحبت، باید برای سرنوشت Cynon تصمیم بگیرید که او را می­کشید و یا رهایش می­‌کنید. (بهتر است او را رها کنید.) بعد از این ماموریت تمام می‌شود. (در بالای این محل یک صندوق معمولی است و در روی میز محلی که در ابتدا Cynon درونش بود و در چوبی‌اش را شکستیم می‌توانید یکی از مدارک Orderها را پیدا کنید.)

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است