راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Tilting the Balance

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Tilting the Balance

راهنمای کامل بازی Assassin’s Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت Tilting the Balance

به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید و وارد محل شوید تا دمو شروع شود. (دیالوگ‌ها تاثیری در جریان بازی ندارند.)

ماموریت Tilting the Balance

بعد از صحبت‌ها باید محل شاه Burgred را پیدا کنید. چیزی روی نقشه مشخص نیست اگر میخواهید خودتان او را پیدا کنید توضیحات را بخوانید و محل را پیدا کنید وقتی با موس روی محل بودید آهنگ خاصی پخش می‌شود اما اگر حوصله گشتن ندارید باید به Offchurch که در عکس بالا مشخص است بروید.

به محل مشخص شده خود را برسانید بیشتر توضیحات برای پیدا کردن آیتم‌های این منطقه در بخش آیتم‌های مخفی منطقه Ledecestrescire (آیتم 6 و 7) آورده شده است.

ماموریت Tilting the Balance

وقتی به محل رسیدید باید وارد کمپ دشمن شوید. دشمنان را از پیش رو بردارید(به سبک بازی خودتان) و به سمت محل مشخص شده که کلیسای بزرگ وسط است بروید.(ورودی عکس بالا) از پله‌ها پایین بروید و مسیر را مستقیم ادامه دهید.(طریق بدست آوردن دقیق آیتم‌ها در این لینک ذکر شده است.) مسیر مستقیم را بروید و از پله‌ها پایین بروید تا به دو راهی برسید. سمت راست بروید در اینجا نگهبان را بکشید دری سمت راست اتاق باز است واردش شوید در اینجا نگهبان طلایی وجود دارد با تیرو کمان به نقطه ضعفش که زانوهایش است(هر دو) شلیک کنید و با R ضربه نهایی را بزنید و او را بکشید. بعد کلیدش را بردارید و وارد اتاق بعدی شوید تا دمو آغاز شود.

ماموریت Tilting the Balance

بعد از دمو باید با شاه مشت زنی کنید. دقت کنید به موقع جاخالی دهید و با شیفت و کلیک چپ ضربات سنگین به او وارد کنید و با کلیک چپ خالی به او ضربات سریع بزنید. در اینجا نمی‌توانید از اسلحه استفاده کنید و باید با مشت او را بیهوش کنید. مراقب باشید و برای جاخالی از Alt استفاده کنید. مراقب انرژی خود نیز باشید و نگذارید صفر شود. بعد از شکست دادن شاه دستانش را ببندید قبل از رفتن صندوق‌ها را باز کنید. در صندوق بزرگ آیتم Sepulcher Axe را بدست می‌آورید. حال شاه را بلند کنید و با خود به بیرون از ساختمان ببرید. از منطقه قرمز کمپ خارج شوید و اسبتان را صدا کنید و شاه را پشت اسب بگذارید و به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید.

بعد از رسیدن به دیگر افراد محل دیگری در نقشه مشخص می‌شود به همراه آنها تا آنجا بروید. در طول مسیر دشمنانی به شما حمله می‌کنند می‌توانید آنها را بکشید ولی بهترین تصمیم فرار کردن و رفتن به سمت محل مشخص شده است. وارد قلعه شوید و خود را به محل برسانید تا دمو شروع شود. بلافاصله بعد از این ماموریت Heavy is the Head آغاز می‌شود.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

دیدگاه ها بسته شده است