راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت A Bloody Welcome

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت A Bloody Welcome

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت A Bloody Welcome

به پیش Basim در نقشه بروید و با او ملاقات کنید. به دنبال او بروید تا به ساختمانی برسید با ورود به ساختمان دمو شروع می‌شود. بعد از دمو باید از خانه فرار کنید. می‌توانید از در جلویی خارج شده و همه دشمنان را بکشید. یا از نبردبان بالا بروید. سنگ جلوی درز را کنار بزنید و از پشت‌بام فرار کنید انتخاب با شماست. (اما فرار منطقی‌تر است) وقتی به جای امن رسیدید با Basim صحبت کنید. بعد از صحبت با او محل دیگری در نقشه مشخص می‌شود.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت A Bloody Welcome

به محل مشخص شده در نقشه بروید. وقتی به پیش Basim رسیدید باید به همراه او به قلعه پیش رویتان نفوذ کنید. باید به قلعه‌ای که در عکس بالا مشخص شده نفوذ کنید. طریقه کشتن دشمنان به روش خودتان بستگی دارد. (ولی حالت مخفیانه پیشنهاد می‌شود) باید خود را به جلوی دروازه برسانید و با زدن Force Open با کمک Basim در ورودی را باز کنید. بعد از کشتن دشمنان اطراف و باز کردن در باید با چندین دشمن طلایی و معمولی داخل قلعه مبارزه کنید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت A Bloody Welcome

دشمنان طلایی Kingsman نام دارند. یکی از آنها نیزه‌ی بلندی دارد و دیگری شمشیر و سپر در دستانش است. ابتدا دشمنان عادی این منطقه را بکشید و بعد به سراغ دشمنان طلایی بروید. بیشتر قدری‌هایتان را روی سپر دار خالی کنید چراکه سپر آهنی او اذیتتان می‌کند. وقتی فرد نیزه‌دار به سمتتان یورش آورد جای خالی دهید و به او ضربه بزنید. اگر سپر دارید با Q ضربات غیرقرمز آنها را دفع کنید تا بهترین زمان برای ضربه زدن به آنها فراهم شود. بعد از کشتن همه دشمنان، گروه بعدی سر می‌رسند در بین آنها یک Skirmisher دیده می‌شود آنها سریع هستند و ضربات مرگباری وارد می‌کنند. ضربات قرمزشان را جاخالی دهید و ضربات عادیشان را با Q دفع کنید تا زمان حمله بدست بیاورید. روی او قدرتی استفاده کنید تا سریع کشته شود. بعد از کشتن همه دشمنان در انتهای این بخش وارد زیرزمین شوید.(عکس بالا)

مسیر را به سمت پایین ادامه دهید تا یک Houseearl جلویتان سد شود. آنها هم نیزه دارند هم گرز با قدرتی‌های پیاپی او را سریع بکشید و کلید را از جسد او بردارید و به سمت پایین مسیر را ادامه دهید. (نقطه ضعف او مچ دست و شانه‌اش است.) در پایین پله‌ها در سمت راست بالا یک در سست چوبی است آن را تخریب کنید تا به یک صندوق معمولی و آيتم‌هایش دسترسی پیدا کنید. حال با کلید در را باز کنید و به سمت پایین بروید و بعد به سمت راهروی راست بروید و به در قرمز نزدیک شوید تا دمو شروع شود. بعد از دیدن دمو و شنیدن صحبت‌ها ماموریت تمام می‌شود.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

دیدگاه ها بسته شده است