راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Reaver of the South

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Reaver of the South

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت Reaver of the South

به پیش Randvi در نزدیک the Alliance Map بروید و در نقشه، منطقه Southsexe را انتخاب کنید تا این ماموریت را بدست بیاورید. بعد از بدست آوردن ماموریت به محل مشخص شده در نقشه بروید. در این منطقه وارد ساختمان بزرگی که در وسط شهر است شوید و به سمت علامت فیروزه‌ای بروید تا دمو شروع شود. بعد از دمو، باید سه جاسوس را که روی نقشه مشخص هستند بکشید.

اولین جاسوس را در پایین شهر Coindene پیدا خواهید کرد به محل مشخص شده بروید و همینطور به سمت بالای تپه حرکت کنید. در آنجا تعداد زیادی گرگ به شما حمله می‌کنند. به موقع جاخالی دهید و ضربه بزنید تا همه آنها را بکشید. در آنجا کمی جلوتر روی زمین جسد جاسوس را که به وسیله گرگ‌ها کشته شده پیدا خواهید کرد. جلوی جنازه بروید و Confirm Kill را بزنید تا مردن اولین جاسوس تایید شود.

ماموریت Reaver of the South

دومی را در شمال Crawleah پیدا خواهید کرد. به محل مشخص شده بروید وقتی به محل رسیدید محل دیگری در نقشه ظاهر می‌شود همینطور مسیر را ادامه دهید تا به ساختمانی در آنطرف رودخانه که در عکس بالا مشخص است برسید. در اینجا می‌توانید فردی را پیدا کنید که با کشتنش Nickel Ingot بدست می‌آورید. (در عکس بالا فرد مشخص است.) یا به گاری آتش‌زای کنار او شلیک کنید تا خون زیادی از او ببرد و بعد او را بکشید و یا به صورت مخفیانه کارش را بسازید.

ماموریت Reaver of the South

در این منطقه وقتی وارد شوید جاسوس را پیدا خواهید کرد که یک Arbalist است. دشمنان را با روش خود بکشید و او را نیز از پا در بیاورید و جلویش Confirm Kill بزنید. یک صندوق معمولی پشت دیوار چوبی قرار دارد. همینطور یک صندوق درون ساختمان است. ابتدا پنجره چوبی پشت ساختمان را تخریب و وارد طبقه دوم شوید. در انتهای طبقه دوم جعبه‌های چوبی را تخریب کنید و از نبردبان وارد طبقه اول شوید و از جعبه لوت را بردارید.

ماموریت Reaver of the South

سومین جاسوس نزدیک Cicestre Abbey قرار دارد. در منطقه‌ای که در عکس بالا مشخص است او را پیدا خواهید کرد. او یک Arbalist است که از دور به شما تیراندازی می‌کند می‌توانید به کوزه‌های قرمز نزدیک آنها شلیک کنید تا به صورت گروهی به آنها آسیب برسانید. یک دشمن طلایی سپردار نیز در اینجا حضور دارد که رویش قدرتی بزنید تا کشته شود بعد از تایید کشتن جاسوس، این بخش از مرحله به پایان رسیده است.

ماموریت Reaver of the South

حال محل دیگری در نقشه ظاهر می‌شود، به آن سمت بروید. این محلی در میان جنگل است به پیش Basim بروید تا دمو شروع شود. صحبت‌ها تاثیری در بازی ندارند. (با انتخاب گزینه سوم اطلاعاتی که بدست آوردید را به اشتراک بگذارید.) بعد از صحبت‌ها به همراه گروه حرکت کنید و دشمنانی که در طول مسیر می‌بینید را از بین ببرید. مراقب آرچرها باشید و اول آنها را بکشید. به نقاط ضعف دشمنان طلایی که با رنگ قرمز مشخص هستند شلیک کنید و سریع آنها را از پا دربیاورید. از قدرتی‌های گروهی استفاده کنید تا زودتر دشمنان را از پا دربیاورید. تعداد دشمنان در این بخش کمی زیاد است پس هوشمندانه عمل کنید. بعد از کشتن تمام دشمنان و پر شدن تولبار سمت چپ بالا دشمن شیپور عقب نشینی می‌‌زند و این بخش به پایان می‌رسد.

ماموریت Reaver of the South

بعد از دیدن دمو باید با قهرمان Fulke مبارزه کنید. نقطه ضعف او در پشت کمرش است و او از دو شمشیر برای ضربه زدن به شما استفاده می‌کند. از سپر به وسیله Q برای جلوگیری از ضربه زدن به خودتان استفاده کنید و بعد به او ضدحمله بزنید. اول صبر کنید او چند ضربه به شما بزند بعد جاخالی دهید و ضربه بزنید. از قدرتی‌های خود برعلیهش استفاده کنید به پشتش شلیک کنید و ضربات نهایی را به او وارد کنید. بعد از اینکه خونش تمام شد دمو آغاز می‌شود. در اینجا دو انتخاب دارید یا گزینه اول او را بکشید یا گزینه دوم بگذارید او زنده بماند و به Fulke خبر دهد که به زودی خواهد مرد. (بترسانیدش) اگر او زنده بماند در مبارزه نهایی برای تسخیر قلعه Fulke باید دوباره با او مبارزه کنید پس بهتر است که جانش را بگیرید ولی باز به انتخاب خودتان بستگی دارد و تاثیر زیادی در بازی ندارد.

بعد از این انتخاب جسد Broder را بردارید و به سمت محل مشخص شده ببرید و در آنجا قرار دهید تا دموی آخر شروع شود. انتخاب نهایی تاثیری در بازی ندارد و به یک مسیر ختم می‌شود. بعد از صحبت‌ها ماموریت تمام شده است.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است