راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت های مشاورین Soma

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Razing Earnningsone

راهنمای کامل بازی Assassin’s Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت Razing Earnningstone

ماموریت Razing Earnningstone

بعد از انجام ماموریت Glory Regained این ماموریت را بدست می‌آورید. به محل مشخص شده در نقشه بروید و با Galinn حرف بزنید. برای شناخت بیشتر او با او صحبت کنید. Soma به شما گفته به مشاورین او نزدیک شوید تا خیانتکاری که بین آنهاست را شناسایی کنید پس با دقت به صحبت‌های او گوش کنید. بعد از صحبت گزینه آخر را بزنید تا به دهکده مجاور حمله کنید. در این قسمت هدف فقط کشتن دشمنان نیست بلکه به آتش کشیدن خانه‌ها تولبار کنار را سریعتر پر می‌کند. به دنبال بقیه وارد دهکده شوید. نزدیک خانه‌ها T را فشار دهید و آتش را روی شیروانی خانه‌ها بیندازید و آتش سوزی بوجود بیاورید. مراقب دشمنان باشید. تعداد دشمنان طلایی این منطقه زیاد است. نقطه ضعف اکثر آنها پاشنه پایشان است بعد از شلیک به پاشنه پا با R کار آنها را بسازید. بعد از پر شدن تولبار و آتش زدن همه خانه‌ها با Galinn صحبت کنید تا ماموریت تمام شود.

ماموریت Storming Ravensburg

ماموریت Storming Ravensburg

به محل مشخص شده در نقشه بروید و با Birna صحبت کنید. برای شناخت بیشتر او با او صحبت کنید. Soma به شما گفته به مشاورین او نزدیک شوید تا خیانتکاری که بین آنهاست را شناسایی کنید پس با دقت به صحبت‌های او گوش کنید. بعد از صحبت‌ها باید به محل مشخص شده که یک کمپ است بروید. در این کمپ باید تمام نگهبانان را بکشید.

ماموریت Storming Ravensburg

در این کمپ یک آیتم و یک Book of Knowledge وجود دارد که در عکس بالا می‌توانید مکان آنها را  ببینید. همینطور چندین صندوق کوچک نیز درون این منطقه وجود دارد. علامت یک آیتم Huntsman Armor را پیدا خواهید کرد که به راحتی و از طریق پنجره در دسترس است. علامت دوم یک Book of Knowledge پیدا خواهید کرد. باید کلید را از فردی که علامت کلید بالای سرش است بردارید و در را باز کنید و وارد شوید تا به Book of Knowledge این بخش دسترسی پیدا کنید. بعد از کشتن تمام دشمنان با Birna صحبت کنید تا ماموریت تمام شود.

ماموریت Unholy Father

ماموریت Unholy Father

به محل مشخص شده در نقشه بروید و با LIF صحبت کنید. برای شناخت بیشتر او با او صحبت کنید. Soma به شما گفته به مشاورین او نزدیک شوید تا خیانتکاری که بین آنهاست را شناسایی کنید پس با دقت به صحبت‌های او گوش کنید. بعد از صحبت‌ها باید به شهر بروید و پدر روحانی را بکشید.

ماموریت Unholy Father

در اینجا یک سرباز طلایی شامل Ingot و چند صندوق معمولی  پیدا خواهید کرد که در منطقه جلویی کلیسا است. حال به سمت کلیسا بروید و دشمنان جلوی کلیسا را بکشید و داخل شوید و مرد روحانی داخل کلیسا را بکشید. در اینجا یک Book of Knowledge وجود دارد آن را نیز بردارید. بعد از کشتن مرد از این منطقه فرار کنید و با LIF صحبت کنید تا ماموریت تمام شود.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است