راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Closing the Vault

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Closing the Vault

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت : Closing the Vault

Return to Ljufvina

بعد از آنکه Needle را کشتید پیش Ljufvina بازگردید و با او صحبت کنید.

Reach Jorvik’s archives

به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید و وارد ساختمان شوید. در آرشیو Jorvik تعداد زیادی تومار می­یابید که یکی از آنها مربوط به ضیافت Yule می­شود. همچنین یک نامه از Hjorr می‌­یابید که درباره بازار است و او نمی­‌خواهد این نامه به دست زنش برسد. بعد از دمویی میز را کنار بزنید و وارد اتاق مخفی شوید که ورودی آن توسط تخته‌­های چوب بسته شده است. (چوب‌ها را بشکنید و وارد شوید) داخل این اتاق مخفی پر است از شراب قرمز، احتمال دارد که شرا­ب‌­ها مسموم شوند، یا شده باشند. با بررسی بطری آخر اتاق بازی به دمو می‌رود.

Reach the Yuletide feast

بعد از دمو به سمت محل برگزاری ضیافت در Arena بروید. (به دنبال Ljufvina بروید) به آنجا که رسیدید با Ljufvina صحبت کنید که بدانید نقشه از چه قرار است. حال باید با اعضای کنگره صحبت کنید تا شاید بتوانید از زیر زبان آنها هویت پنهانی­اشان را بیرون بکشید.

ابتدا با Hjorr صحبت کنید: او می­گوید که زیاد مشروب نمی­خورد تا احیاناً بخاطر این مست نمی‌کند تا مردم از راز درونش آگاه نشوند.

Audun: او خیلی خوشحال است که توانسته همچین ضیافتی ترتیب دهد. وقتی Eivor به او شراب تعارف می­کند او از خوردن آن امتناع می­کند و می­‌گوید شراب برای مردم Jorvik است. او مست نمی­‌کند، ولی Eivor تشویق می­‌کند حتماً شرابی که قرار است سرو شود را بنوشد.

Faravid: این Warrior بلافاصله درخواست Eivor برای نوشیدن شراب را می­‌پذیرد ولی آبجو را به شراب ترجیح می­دهد.

Ricsige: وقتی Eivor به او می­گوید که شرابی که برای ضیافت ترتیب داده شده ترش است. Ricsige به مردانش می­گوید که شراب را دور بریزند. سپس او به شما پیشنهاد می­دهد که از شرابی که خودش به همراه آورده مصرف کنید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Closing the Vault

بی‌شک The Vault همان Audun است. زیرا او خود گرداننده این ضیافت است، وقتی Eivor حرف شراب را به میان آورد او ابتدا جا خورد و دست و پایش را گم کرد، او از خوردن شراب امتناع کرد و گفت که تنها برای مهمانان است و او تنها کسی است که می­دانست شراب هنوز سرو نشده است. اگر اشتباه حدس بزنید اتفاقی نمی­افتد. در انتها Audun هویت مخفی­‌اش را فاش می­کند.

پس با Ljufvina صحبت کنید و هویت Audun را فاش کنید تا دمو شروع شود.

Assassinate The Vault

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Closing the Vault

 بعد از آنکه Audun عده­‌ای را مسموم کرد هویت واقعی خود را فاش می­‌کند. سپس بلافاصله تعدادی از افراد موسوم به Red Hand سر می­رسند. باید با آنها مبارزه کنید و آنها را شکست دهید (ابتدا آرچرها و دشمنان معمولی را بکشید و بعد دشمنان طلایی را با شلیک به نقاط ضعفشان تضعیف کرده و نابود کنید)، بعد از آنکه آنها را کشتید به سراغ Audun بروید و کارش را یکسره کنید روی جنازه او Confirm Kill را بزنید تا دمو شروع شود.

بعد از مبارزه به پیش Ljufvina بروید و با او صحبت کنید (آنها را در کنار اسکله پیدا خواهید کرد)، بعد به سمت Royal Residence او را دنبال کنید تا با Ricsige صحبت کنید. سپس می­‌توانید به Ricsige درباره نقره‌­هایی که در فاضلاب باقی مانده است، توصیه‌­هایی کنید و پیشنهاد دهید که با آنها چه کار کند. 1. می­توانید آنها را به تاجرها بازگردانید. (پول خودشان است) 2. یا از آنها برای تامین تجهیزات و نیروی­های لازم برای جنگ با Pics ها استفاده کنید. (این انتخاب تاثیری در بازی ندارد)

حال Jorvik یکی از متحدان شماست و بعد از این ماموریت‌های اصلی این منطقه تمام شده است.

ماموریت Reporting on Jorvik 

به محل مشخص شده در نقشه بروید و با Randvi صحبت کنید و در مورد متحد شدن Jorvik  با او صحبت کنید تا این ماموریت به پایان برسد.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است