راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Hunting Grounds

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Hunting Grounds

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت اصلی The Hunting Grounds

به پیش Randvi در نزدیک the Alliance Map بروید و در نقشه، منطقه Vinland را انتخاب کنید تا این ماموریت را بدست بیاورید.

Eivor به Vinland سفر می­‌کند. ابتدا به پیش Nessa بروید و با او صحبت کنید تا به Vinland برسید. (دقت کنید که وسایل شما با ورود به Vinland تا موقع بازگشتتان از شما گرفته می‌شود.) Eivor قصد دارد خود را یک دریانورد ساده جا بزند که به دنبال Gorm است. وقتی آماده بودید با Nessa صحبت کنید تا سفر را آغاز کنیم. 

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Hunting Grounds

اولین بخش این ماموریت پیدا کردن سرنخ­‌هایی درباره Gorm است، تا مکانش را پیدا کنیم. نام این بخش Find Clues to Gorm’s Whereabouts است. در ابتدا به حرف­‌های مردمی که در لنگرگاه قرار دارند گوش دهید. اینجا متوجه می­‌شوید Olav می­خواسته از Gorm دزدی کند ولی حین این کار گیر افتاده است و Gorm او را در انبار زندانی کرده است. به محل بروید در آنجا تومار را بررسی کنید. در این تومار Olav از نگرانی­اش درباره اینکه Gorm از کسب و کارش سردرآورده است، ابراز کرده است بعد گاری را بررسی کنید. حال وارد انبار شوید اول غل و زنجیر را بررسی کنید بعد دو جعبه انتهای این بخش را تخریب کنید. وارد سوراخ شوید تا به یک غار برسید. از غار خارج شوید و دنبال ردپا و خون بگردید وقتی آن را یافتید، ردپای خونی را دنبال کنید. همینطور در جاده بروید و ردها را دنبال کنید.(عکس بالا) V را فشار بدهید تا علائم مشخص شوند تا آنها را دنبال کنید. در آخر به یک روستای کوچک می‌­رسید در این روستا مردم به زبان Normanها و Saxonها صحبت نمی­کنند پس چیز زیادی از آنها نمی­توانید بیرون بکشید. به پیش رهبر روستا که در وسط روستا قرار دارد بروید تا دمو آغاز شود.

Follow The Leader

بعد از دمو به دنبال زن بروید و از آبشار بگذرید. وارد غار سنگی که بشوید Olav را می­بینید. او بخاطر خشم Gorm در اینجا مخفی شده است.

با او که صحبت کنید می­فهمید که Gorm از اینکه Olav با بومی‌­ها تجارت می­کرده مشکل داشته است. بنابراین او را مورد ضرب و شتم قرار داده و به زنجیر کشیده بود. حال شما می‌­توانید Gorm را در جنگل داخل کمپ‌­ها پیدا کنید ولی مشخص نیست کدام شخص همان Gorm است زیرا همه سربازان کاملا مسلح هستند. (قبل از اینکه به دنبال Olav بروید صندوق درون غار را خالی کنید.)

Walk With Olav

Olav به شما درباره یکی از کمپ­‌های Gorm می­گوید، پس با او همسفر شوید. در طول راه شما درباره پسر Kjotve چیزهایی می­فهمید. او یک کریستال جادویی بدست آورده است، یک شئ باستانی متعلق به Elfها که می­تواند با آنها صحبت کند. Gorm پیرو تمام دستوراتی است که این کریستال می­‌دهد. همینطور مسیر را به دنبال Olav بروید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو ماموریت تمام شده است.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است