راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Reeve of Wincestre

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Reeve of Wincestre

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت اصلی The Reeve of Wincestre

به پیش Randvi در نزدیک the Alliance Map بروید و در نقشه، منطقه Wincestre را انتخاب کنید تا این ماموریت را بدست بیاورید. محلی در نقشه مشخص می‌شود به آن محل بروید.

در این بخش Eivor به دیدن یه خبرچین مرموز می­رود تا بفهمد او چه اطلاعاتی دارد. وقتی به Wincestre رسیدید وارد کلیسای بزرگ شوید تا با این مرد ملاقات کنید. (ابتدا V را بزنید و به سمت محل فیروزه‌ای بروید.) وقتی دلیل آمدن خود را به شرح می­دهید او قانع نمی­شود. اگر کاریزمایِ شما در سطح 4 باشد این مرد خیلی سریع قانع می‌­شود. (اهمیت Flyting در بازی) در غیر اینصورت باید اندکی درباره مذهب مسیحیت و مسیحی بودن اطلاعات جمع­‌آوری کنید.

برای بدست آوردن این اطلاعات درباره مسیحیت باید چند برگ یادداشت را بیابید و آنها را مطالعه کنید. اولین یادداشت بر روی میز چوبی قرار دارد که داستان Baptism را تعریف می­کند این میز سمت راست راحب قرار دارد. یادداشت بعدی درباره روز رستاخیز است که در اتاقی قرار دارد که پر است از طومارهای بر روی هم تلمبار شده. یادداشت بعدی مربوط به مکاشفه یوحناست که می­توانید آن را در نمازخانه داخل صومعه بیابید.

سپس پیش Sigebeald برگردید و اطلاعاتی که جمع ­آوری کردید را به ترتیب: در مورد Baptism(گزینه دوم)، مکاشفه(گزینه اول) و رستاخیز(گزینه سوم) برایش تعریف کنید. سپس این مرد می­گوید که او نبوده است که Eivor را فراخوانده است و شما را پیش خبرچین می­‌برد. او را دنبال کنید تا به محل مورد نظر برسید. وقتی به محل رسیدید وارد اتاق شوید تا دمو آغاز شود. (انتخاب‌ها تاثیری ندارند.) به نظر می­رسد که آلفرد کسی است که شما را به Wincestre دعوت کرده است. سپس پادشاه از سه نام مستعار نام می­‌برد که یکی از آنها اسقف Ealhferth که از نام مستعار Seax استفاده می­کرد، مرده است. یکی از افراد شاه آلفرد مفقود شده است و از شما می­خواهد که او را بیابید.

به محل مشخص شده بروید و در این مکان سربازان را بکشید و وارد خانه شوید تا آن را بررسی کنید. اولین سرنخ نامه کنار شومینه است. دومین سرنخ در اتاق بالای عمارت قرار دارد جایی که کاسه­‌ها شکسته‌اند. (در همین مکان یک صندوق معمولی قفل است که کلیدش را می‌توانید در حیاط کنار در روی جعبه پیدا کنید.)

بعد از بررسی دو سرنخ محل جدیدی در نقشه مشخص می‌شود.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Reeve of Wincestre

کنار خانه Goodwin یک پادگان قرار دارد به آنجا بروید. برای اینکه بدون سروصدا وارد پادگان شوید بهتر است از درختی استفاده کنید که انتهایش دقیقا بر روی دیوار پادگان قرار دارد.

اما بگذارید نگاهی به دو آیتمی که در این پادگان یافت می‌شود بیندازیم. یک Book of Knowledge و یک زره وجود دارد. روش پیشروی در این پادگان کاملا به خودتان بستگی دارد اما پیشنهاد ما مخفی‌کاری است. ابتدا به سراغ زره بروید. این آیتم درون اتاقی است که درونش یک در بسته وجود دارد. به روی پله کنار ساختمان بروید و از پنجره به چفت در شلیک کنید تا باز شود و آيتم درون صندوق یعنی Mentor’s Trousers را بردارید. در همین اتاق کلید ورود به بخش مرکزی قلعه را نیز کنار در پیدا خواهید کرد.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Reeve of Wincestre

حال به سمت بخش مرکزی قلعه بروید و با کلید در قفل را باز کنید و داخل شوید. Goodwin را در مرکز این پادگان مخفی کرده‌اند. بهتر است که ابتدا به طبقه  پایین و زندان بروید. Goodwin در سلول مرکزی قرار دارد. بعد از آزاد کردن او دمو را ببینید. حال به طبقه دوم بروید با یک در قفل رو به رو خواهید شد. از پنجره کوچک کنار در به چفت درِ عقب شلیک کنید. به طبقه بالاتر بروید. در طبقه سوم سربازان درون اتاق را بکشید و صندوق معمولی را باز کنید. از اتاق خارج شده و وارد بالکن شوید و به بالکن طبقه پایین بپرید در را باز کنید و Book of Knowledge را بردارید تا توانایی Axe Blizzard شما ارتقا پیدا کند. در این اتاق روی میز اسنادی درباره اعضای Ancient Order وجود دارد آن را بردارید.

حال به محل مشخص شده بروید و با Goodwin صحبت کنید. (همه گزینه‌ها را انتخاب کنید. بعد از پایان صحبت‌ها ماموریت تمام می‌شود.)

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

دیدگاه ها بسته شده است