راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Clues and Riddles

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Clues and Riddles

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت اصلی Clues and Riddles

ماموریت اصلی Clues and Riddles

بلافاصله بعد از ماموریت The First Night of Samhain این مرحله آغاز می‌شود. از خواب بیدار شده‌اید و هیچ چیزی را به یاد ندارید. وقتی بیدار می‌شوید متوجه جسد یکی از نگهبانان خواهید شد. با بررسی جسد متوجه می­شوید که او با چاقو کشته شده است. سرنخ بعدی دیگ شکسته است که به خون آغشته شده است. سومین سرنخ ردّ خونی است که بر روی زمین قرار دارد که مشخص می­‌شود فردی جسدی را بر روی زمین کشیده است، احتمالاً یکی از نگهبانان به قتل رسیده و جسدش را به بیرون برده‌­اند. قفسه را جا به جا کنید تا به قسمت دیگر کلبه بروید. در اینجا جای پای خونی مشاهده می­کنید که مشخص می‌­کند فردی در اینجا بوده است. آخرین سرنخ هم پارچی است که درونش کیف گیاهان دارویی دوست Tewdwer یعنی Gwilim قرار دارد. (پارچ‌هایی که در عکس بالا مشخص است را بشکنید تا به کیف درونش دسترسی پیدا کنید.) این احتمال وجود دارد که این مانک دارویی قوی در آبجوها ریخته باشد. بعد از پیدا کردن تمام سرنخ‌ها دمو آغاز می‌شود.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Clues and Riddles

بعد از دمو، در را باز کنید و از کلبه خارج شوید. وقتی به بیرون از کلبه می­روید Cynon به شما اتهام خیانت و کشتن افراد داخل کلبه را می­زند ولی اجازه نمی­‌دهد که از خود دفاع کنید و به شما حمله‌­ور می­‌شود. تعداد نگهبانان زیاد است و تعدادی دشمن طلایی نیز در این بین دیده می‌شوند که سپرهای بزرگی دارند نقطه ضعف اصلی آنها مچ پایشان است. با Q ضربات معمولی آنها را دفع کنید و به موقع جاخالی داده و ضربه بزنید. بعد از آنکه نگهبانان را کشتید به سمت رودخانه بروید تا با Modron ملاقات کنید. (V را فشار دهید و به سمت محل فیروزه‌ای بروید.  یا از طریق نقشه بالا به سمت او بروید.) او را کنار دختر بچه کوچکی نشسته روی زمین خواهید یافت. او به شما می­‌گوید که این ماده یک داروی خواب‌­آور قوی است که برای درمان بیماری استفاده می­‌شود.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Clues and Riddles

 بعد از صحبت‌ها به مکان مشخص شده در نقشه بروید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Clues and Riddles

در زیر همین محل می‌توانید درون آب از صندوق یک Tungsten Ingot پیدا کنید. باید به بالای درختی که در عکس بالا مشخص است بروید و از آنجا درون آب بپرید و به صندوق و آیتم دسترسی پیدا کنید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Clues and Riddles

حال به سمت کلبه بروید و جلوی درش interact را بزنید و با Halewyn ملاقات کنید. او یک Druid است. ماسک Lwyd را بر صورت بزنید در غیر اینصورت او با شما صحبت نمی­‌کند. (پس G را فشار دهید و cloak را انتخاب کنید.) او می­گوید که خیلی وقت است که منتظر شما بوده است و نمی‌خواهد بداند که چه کسی زیر این ماسک پنهان شده است و به سرعت شما به محل انجام مراسم می­برد. ابتدا Druid می­گوید که باید آمدن روح Lwyd را با آتش آغاز کنیم، مشعل را برداشته و مترسک‌هایی که از کاه ساخته شده‌­اند را آتش بزنید. جلوی هریک T را فشار دهید و مشعل را به سمتشان پرتاب کنید تا آتش بگیرند. باید پنج‌تا از مترسک‌ها را آتش بزنید پس قشنگ بگردید و آنها را پیدا کرده و به آتش بکشید. (همه نزدیک کلبه هستند) بعد با او صحبت کنید.

سپس باید Druid را متقاعد کنید که شما روح روشنایی هستید و رازهای دنیا را می­دانید. شما باید به سوالات پیچیده Druid پاسخ دهید پس لازم است که سرنخ­های لازم را بیابید. دور کلبه Druid از چشم Odin استفاده کنید (با فشار V) تا سرنخ­‌های لازم و پاسخ سوالات را بیابید. اولین سرنخ وسط دریاچه و در کنار مجسمه Sabrina قرار دارد. دومین سرنخ بیرون کلبه و بر روی دیوار قرار دارد که نشانی بر روی آن حک شده است. سومین سرنخ در داخل کلبه و با بررسی خنجر Athame بدست می­آید. چهارمین سرنخ بیرون کلبه و با بررسی جمجمه­‌ بدست می­آید. پنجمین سرنخ با بررسی میز داخل کلبه بدست می­آید. ششمین سرنخ هم زیر کلبه قرار دارد باید از طریق دریچه درون کلبه به آن دسترسی پیدا کنید.

سپس به نزد Halewyn بروید حتما B را فشار دهید تا کلاه بپوشید تا با شما صحبت کند و پاسخ پرسش­‌هایش را بدهید و با او صحبت کنید تا ماموریت تمام شود.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است