راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Of Blood and Bonds

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Of Blood and Bonds و Lost Glory

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت of Bloods and Bonds

به محل مشخص شده در نقشه بروید. Muira به شما می­گوید که هالفدان در اینجا نیست و با فاراوید بیرون رفته است. هر دو مرد را روی دیوار شهر می­یابید (ٰV را فشار دهید و به دنبال محل فیروزه‌ای بروید)، با هالفدان صحبت کنید و با او به Royal Headquarter برگردید. اگر نمی­خواهید در فعالیت‌های اضافه شرکت کنید با Halfdan صحبت کنید و گزینه اول را بزنید تا دمو شروع شود. در طول مراسم جشن، Jarl جامش را رها می­کند و شروع به سرفه می­کند، زیرا جامش سمی بوده است. (یا فکر می‌کرده) فاراوید مضنون اصلی است، حال شما باید طرف یکی از این دو نفر را بگیرید.

ماموریت of Bloods and Bonds

You are insane, Halfdan: هالفدان را دیوانه خطاب می­‌کنید و او جشن را به هم میریزد و فاراوید هم می‌­گوید شاهی که او را خائن خطاب می‌کند، را نمی­تواند شاه بخواند و از مقر خارج می­‌شود و شما هم به دنبالش می‌روید و با او خداحافظی می­‌کنید. (با این انتخاب اتحاد Eurvicscire را از دست می‌دهید.)

Stand down or fight me, Faravid: در اینجا شما به نبرد با فاراوید می­روید.

(تاثیری در داستان کلی بازی نیست)

فاراوید در نبرد بسیار مهارت دارد و از شمشیر بلند استفاده می­کند که با ضربات ترکیبی درآمیخته است که می­تواند آسیب بسیاری به شما وارد کند. با Alt جاخالی به موقع دهید و از Q برای دفع ضربات غیر قرمز و مرگبارش استفاده کنید. تکیه شما در نبرد رودرو باید بر نقاط ضعف او باشد، سر و پای راست او نقاط ضعفش هستند و انرژی زیادی از او می‌گیرند. حواستان به بمب­‌های دودزایِ او باشد که می‌­تواند شما را به دردسر بیاندازد و چند ثانیه‌ای جلوی دیدتان را بگیرد در این موقع جاخالی دهید و از جلوی او دور شوید تا صفحه به حالت عادی بازگردد. اگر مشاهده کردید که او از بطری می­نوشد به او تیراندازی کنید تا نتواند مقدار سلامتیش را احیا کند. بعد از شکست دادن او بازی وارد دمو می‌شود.

ماموریت of Bloods and Bonds

در آخر این نکته را بدانید که Faravid به Jarl خیانت نکرده است و Jarl دیوانه است. (با این حال هیچ چیز قطعی در این مورد وجود ندارد) در کل هر روشی که دوست دارید را انتخاب کنید چرا که عواقب آنچنانی روی پایان بازی نمی‌گذارد و در کل اتحاد Eurvicscire تاثیری روی بازی ندارد! پس با از دست دادن این اتحاد چیزی را از دست نمی‌دهید.

بعد از انجام این ماموریت به پیش Randvi در نزدیک the Alliance Map بروید تا ماموریت Reporting on Eurvicscire را انجام دهید بلافاصله ماموریت Lost Glory را بدست می‌آورید.

ماموریت Lost Glory

به مکان مشخص شده بروید. به Royal Headquarters برگردید و به ملاقات با هالفدان بروید. سریر را خالی می‌­یابید و هیچ نشانی هم از Jarl نیست. در آنجا Muira را می­یابید که به شما می­گوید Jarl بخاطر وقایع اخیر بسیار دلشکسته شده و به دلیل آنکه فاراوید را از دست داده و برادرانش با او هم­پیمان نیستند افسرده و روانپریش شده است.

به مکان مشخص شده در نقشه بروید. Jarl را در کنار کلبه روی صندلی می­‌یابید. Jarl می­گوید که او خبر دارد که Eivor برادرش Ivarr را کشته است و از این عمل به شدت آزرده شده است. او می­گوید که تا زمانی Hammerاش را نیابد به Jorvik برنمی­گردد.

ماموریت Lost Glory

به Dalby Forest بروید، تا Beonton را بیابید که از چکش اربابش محافظت می­‌کند. او را گروهی از گرگ­ها محاصره کرده‌­اند، آنها را بکشید. به Scarborough بازگردید تا چکش هالفدان را تحویلش دهید، هالفدان از داستان پشت این چکش می­‌گوید و اهمیت این سلاح را بیان می­کند. او می‌خواهد که شما درباره مرگ برادرش توضیح دهید. (بستگی به اینکه در ماموریت King Killer چه اقدامی انجام داده‌­اید، پاسخی می‌توانید به او بدهید، البته می­توانید به او دروغ بگویید و تاثیری در بازی ندارد.)

آخرین خواسته هالفدان این است که مجمعی که در آن هیزم قرار دارد را روشن کنید. به بالای برج بروید با فشار T مشعل را در بیاورید و اینکار را انجام دهید تا ماموریت تمام شود.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است