راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Stench of Treachery و An Island of Eels

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Stench of Treachery و An Island of Eels

راهنمای کامل بازی Assassin’s Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت The Stench of Treachery (تاثیرگذار)

بعد از انجام سری ماموریت های مشاورین Soma به محل مشخص شده در نقشه بروید. بعد از دیدن دمو حال به پیش Soma بروید و با او  صحبت کنید. بعد از بررسی شواهد(گزینه اول) به سراغ گزینه دوم بروید تا خیانتکار را معرفی کنید. دقت کنید انتخاب شما در این بخش تاثیر زیادی در روند بازی دارد. با انتخاب درست خیانتکار در آینده او رو در روی شما مبارزه نمی‌کند. پس اگر او زنده بماند در نبردی علیه شما ظاهر می‌شود. انتخاب اشتباه باعث می‌شود که روابط شما با Soma تیره و تار شود و او به شما در تیم Eivor نپیوندد.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Stench of Treachery

اما خیانتکار Galinn است.(گزینه سوم) از جمله دلایل خیانتکار بودن او می‌توان به 1. او تنها کسی است که هیچ گونه قبیله‌ای ندارد. 2. Lif  و Birna توسط ساکسون‌ها اسیر شدند اما  Galinn بود توسط گرگ‌ها محاصره شده بود.  3. Galinn سرباز اسیر شده را می‌کشد و …

بعد از اینکه او را به عنوان خیانتکار انتخاب کردید، Galinn کشته می‌شود و ماموریت تمام می‌شود. (انتخاب درست باعث می‌شود یکی از مشاورین Soma به جمع خدمه کشتی شما بپیوندد.)

ماموریت An Island of Eels

درست بعد از ماموریت The Stench of Treachery این ماموریت آغاز می‌شود. به محل مشخص شده در نقشه بروید و با Soma صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. اینجا قلعه محافظت شده‌ای است که پر از نگهبان است. تا وقتی زیاد نزدیک نگهبانان نشوید با شما کاری ندارند. چندین راه برای نفوذ به این قلعه وجود دارد. اینکه Raid کنید و یک حمله گروهی داشته باشید. خودتان به همراه Soma به قلعه نفوذ کنید یا اینکه به صورت مخفیانه وارد شوید. روش بازی به خودتان بستگی دارد. هدف این مرحله کشتن Wigmund است. اما قبل از اینکار بهتر است قلعه کنار آن را با Raid غارت کنید و سه صندوق این بخش را بدست بیاورید و بعد به سراغ کشتن هدف بروید.

ماموریت An Island of Eels

برای بدست آوردن Book of Knowledge این بخش نیز از طریق علامت پله سفید که در نقشه بالا مشخص است وارد غار شوید و مسیر را ادامه دهید تا به کتاب برسید.

ماموریت An Island of Eels

برای انجام هدف اصلی و کشتن Wigmund باید وارد ساختمان بالا شوید. (به صورت Raid یا به صورت مخفیانه از پشت قلعه و فقط کشتن هدف انتخاب با خودت شماست ولی بهترین انتخاب برای بدست آوردن تمام صندوق‌ها Raid کردن است.)

ماموریت An Island of Eels

در آنجا اول سرباز طلایی را که نقطه ضعف آن ساق پایش است را بکشید و بعد به سراغ بقیه و Wigmund بروید که کشتنشان بسیار ساده است. بعد از کشتن اولیه او نزدیکش شوید و Confirm Kill را فشار دهید تا دمویی شروع شود. بعد از این به سمت علامت مشخص شده در نقشه بروید تا دمو شروع شود. (دیالوگ‌ها تاثیری در بازی ندارد) بعد از این ماموریت تمام شده است.

ماموریت Reporting on Grantebridgescire

بعد از انجام تمام ماموریت‌های منطقه Grantebridgescire به محل مشخص شده در کمپ بروید و با Randvi صحبت کنید تا ماموریت تمام شود.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است