راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Old Wounds

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Old Wounds

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت Old Wounds

به محل مشخص شده در نقشه در بازار بروید و با Estrid صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها او را دنبال کنید. وقتی به محل رسیدید باز با او صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها به جلوی کلبه بروید تا Eivor در بزند و دمو شروع شود. بعد از دمو باید دشمان را بکشید. مشکلی برای کشتن دشمنان معمولی وجود ندارد. فقط مراقب دشمنان طلایی و Kinsman باشید و به مچ پایشان شلیک کنید تا زودتر کشته شوند. مراقب دشمنان باشید تعدادشان کمی زیاد است به موقع جاخالی دهید و در زمان مناسب ضربه بزنید با Q ضربات آنها را دفع کنید و به آنها ضدحمله بزنید. بعد از کشتن تمام دشمنان با Rollo صحبت کنید.

بعد از صحبت‌ها علامت دیگری روی نقشه مشخص می‌شود به آن سمت بروید و در آنجا با Rollo صحبت کنید. حال باید خیانتکار واقعی را پیدا کنید که این انتخاب روی سری ماموریت‌های شهر Essexe تاثیرگذار است.

چه کسی به Rollo خیانت کرده است؟

ابتدا با هر دو صحبت کنید و تمام صحبت‌هایشان را بشنوید.

لورک (Lork): این مرد به پدر رولو سوگند یاد کرده و از آن پس به طور وفادارانه به رولو خدمت کرده است. لورک ادعا می‌کند که در طول حمله به شکار خرگوش رفته است. او همچنین می‌گوید که گرهیلد را در حال صحبت با ساکسونی دیده است و او را متهم می‌کند که نقشه‌ای طراحی کرده است.

گرهیلد (Gerhild): زن بلافاصله می‌گوید که به رولو وفادارانه و باافتخار خدمت می‌کند. گرهیلد می‌گوید هنگام حمله به شکار رفته بود زیرا مردم آنها به گوشت احتیاج داشتند. او حتی اشاره می‌کند که او یک خرگوش (یکی از غذاهای مورد علاقه فرماندهش) را برای خورشت شکار کرده است. او همچنین گفته‌های لورک و مکالمه ادعایی با ساکسون‌ها را رد می‌کند.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Old Wounds

بعد از صحبت با هر دو باید صحبت‌های آن دو را با شواهد محیط تطبیق دهید. V را در کمپ بزنید. غذای فیروزه‌ای که در کمپ مشخص شده را بررسی کنید. متوجه می‌شوید که در کمپ به اندازه کافی غذا وجود داشته و احتیاجی به شکار نبود. همینطور وسط علف‌های قرمز که در عکس بالا مشخص است را بررسی کنید تا متوجه شوید شخصی در آنجا پنهان شده بود.

بعد از بررسی هر دو مورد، دوباره با دو فرد صحبت کنید. به هر دو بگویید که در مورد شکار دروغ می‌گویند. گرهیلد اعتراف می‌کند که Eivor  از آنچه به نظر می‌رسد باهوش‌تر است و ادعا می‌کند که در واقع با معشوق خود در شهر ملاقات کرده است. لورک اعتراف می‌کند که خوابیده است. او وقتی سروکله ساکسون‌ها پیدا شد، در چمن‌های بلند مخفی شده است.

بعد از صحبت‌ها متوجه می‌شوید که گرهیلد (Gerhild) خیانت‌کار اصلی است. با Rollo صحبت کنید و بگویید که Gerhild به او خیانت کرده است. (این انتخاب تاثیرگذار است. خیانتکار را اشتباه انتخاب نکنید.)

آیتم 1 (Nickel Ingot)

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Old Wounds

بعد از این انتخاب علامت دیگری در نقشه مشخص می‌شود به آن سمت بروید و در محل مشخص شده به یک کمپ می‌رسید. درون کمپ یک Nickel Ingot پیدا خواهید کرد ابتدا آن را با هم برمی‌داریم. به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید. (با روش خودتان دشمنان را بکشید.) در جلویی کلبه بسته است. کلید در برجی که در سمت راست عکس بالا نیز مشخص است وجود دارد. از نبردبان برج بالا بروید و وارد اتاق وسط برج شوید در آنجا روی طاقچه می‌توانید کلید را بردارید. به سراغ در بروید و با باز کردن آن به Nickel Ingot دسترسی پیدا می‌کنید. همینطور چندین صندوق معمولی در کمپ وجود دارد که با رنگ طلاییِ کم رنگ مشخص هستندو وقتی V را فشار دهید مشخص می‌شوند.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Old Wounds

حال به سراغ قفس‌های وسط کمپ که در عکس بالا مشخص هستند و در وسط کمپ هستند بروید و آنها را آزاد کنید.

در این مرحله باید تمام دشمنان درون کمپ را بکشید و اینکار را با توجه به روش بازی خودتان انجام دهید. بعد از کشتن تمام دشمنان و آزادسازی زندانیان دمو شروع می‌شود. بعد از دمو ماموریت تمام شده است. (دیالوگ‌های نهایی تاثیری ندارند.)

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است