راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Walls and Shadows

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Walls and Shadows

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

به پیش Randvi در نزدیک the Alliance Map بروید و در نقشه، منطقه Lunden را انتخاب کنید تا این ماموریت را بدست بیاورید. حال به محل مشخص شده در نقشه بروید. وقتی نزدیک محل شدید، دمو آغاز می‌شود. بعد از دمو با دو مرد مشت زنی کنید. با کلیک چپ ضربه بزنید و با Alt جاخالی دهید. همینطور می‌توانید جلوی ضربات آنها را با Q بگیرید. بعد از شکست هر دو فرد دموی دیگری آغاز می‌شود. بعد از صحبت‌ها به دنبال Stowe بروید. تا به محلی می‌رسید که انگار به تازگی به آنجا حمله شده و دمو آغاز می‌شود. (دیالوگ‌ها تاثیری در روند بازی ندارند.)

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Walls and Shadows

بعد از دمو، باید محیط را بررسی کنید. جسد روی صندلی را بررسی کنید. در طبقه دوم صندوق را خالی کنید. در طبقه اول جلوی در ورودی رد پاها را بررسی کنید. در سمت راست ورودی در جعبه‌های سفید را بشکنید و آیتم را بررسی کنید. طبق عکس بالا جنازه که روی سقف آویزان است را بررسی کنید. بعد از بررسی هر چهار بخش که در بالا گفته شد دمو شروع می‌شود. (دیالوگ‌ها تاثیری در روند بازی ندارند.)

علامت جدیدی روی نقشه می‌شود، به آنجا بروید. در محل V را بزنید و به سمت محل فیروزه‌ای بروید. در آنجا، چندین مرد به شما حمله خواهند کرد مراقب باشید در بالای این منطقه آرچرهایی وجود دارند. به روش خودتان منطقه را به صورت کامل پاکسازی کنید. اول بهتر است از شر آرچرها که در بالا پناه گرفتند خلاص شوید و بعد بقیه را بکشید. کمی جلوتر یک Skull Crusher وارد می‌شود. به نقاط حساس بدنش می‌توانید شلیک کنید ولی بهتر است نگذارید زیاد نزدیک شود و با قدرتی‌هایتان سریع او را بکشید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Walls and Shadows

بعد از کشتن تمام دشمنان، از پله‌ها پایین بروید و از شکاف درون دیوار داخل شوید. مسیر را ادامه دهید تا به راهروی درازی برسید. در اینجا V را فشار دهید تا نقاط فیروزه‌ای مشخص شوند.(عکس بالا) در نقطه سمت چپ ابزار را بررسی کنید.

آیتم Briton Shield: در همین جا در سمت راست جعبه را تکان دهید و داخل سوراخ شوید و از پله‌ها به پایین بروید. در پایین پله‌ها مسیر سمت راست را ادامه دهید. در بریدگی بعدی نیز به سمت راست بروید تا به اتاقی برسید که یک صندوق با یک آیتم در آنجاست. در این صندوق آیتم Briton Shield را بدست خواهید آورد.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Walls and Shadows

در همین اتاق در محلی که در عکس بالا مشخص است یک دیوار چوبی وجود دارد با تیر آن را تخریب کنید و وارد اتاق دیگر شوید. در اتاق نوشته روی میز را بخوانید و بررسی کنید. حال در را باز کنید و کمی جلوتر نوشته را بررسی کنید. بعد از انجام اینکارها به پیش Stowe برگردید و با او صحبت کنید. (دیالوگ‌ها تاثیری در روند بازی ندارند هر سه را برای اطلاعات بیشتر می‌توانید انتخاب کنید.) بعد از صحبت‌ها این ماموریت تمام شده است.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

دیدگاه ها بسته شده است