راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Honor’s Hubris

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Honor’s Hubris

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت Honor’s Hubris

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Honor's Hubris

به مکان مشخص شده در نقشه بروید. در این دژ فاراوید می­گوید که هنوز نیروهای متحد نرسیده‌­اند ولی بزودی می‌­آیند. از طناب استفاده کنید و از دژ خارج شوید و سوار اسب شوید و به سمت محل مشخص شده بروید، وقتی به محل رسیدید با Ljufvina صحبت کنید تا دمو شروع شود. سپس سروکله خودِ Jarl پیدا می­شود (اگر نقشه فاراوید را به او گفته باشید، او بخاطر شما اینجاست، اگر نقشه فاراوید لو نداده باشید او از طریق شاه با خبر شده است). بعد از بگومگو با Ljufvina در آخر Jarl بیخیال خیانت فاراوید می­شود و در جنگ شرکت می­کند.

بعد از دمو به سمت محل مشخص شده بروید تا دمو شروع شود. یکی از Picts ها می­خواهد صلح برقرار شود و خونی ریخته نشود و دلایل خودش را دارد. پشت دیوار دژ، شاه ریکسیج در حال تحریک کردن Normanها برای جنگ است، اتفاقات عجیبی در حال وقوع است که جنگ‌ را قطعی می‌کند.

جنگ برای تسخیر دژ شروع می‌شود. ابتدا نیروهای نخبه شاه ریکسیج (دشمنان طلایی) را نابود کنید. به آنها ضربه بزنید و بعد با تیروکمان به نقاط حساس آنها شلیک کنید. از قدرتی‌های خود برعلیه آنها استفاده کنید. بعد از کشتن دشمنان به سمت دیوارهای بیرونی دژ بروید. به سمت علامت‌های مشخص شده بروید و نردبان­ها را پایین بیاورید (به گیره و یا بَست وسط آنها با تیر ضربه بزنید تا رها شوند تا یارانتان بتوانند  داخل دژ شوند.)

مسیر را به سمت جلو بروید تا به دیوار بلند برسید ابتدا کمی از دشمنان روی دیوار را بکشید بعد از دیوار بالا رفته و دشمنان بیشتری را روی دیوار از پیش رو برداید و خود را به پشت دیوار و دروازه اصلی برسانید و با شکستن چفت‌هایش آن را باز کنید و بعد رویش Open را بزنید تا باز شود تا نیروهای شما وارد شوند.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Honor's Hubris

به سمت جلو بروید تا به پرچین برسید. پرچین­ها را با کوزه­های روغن که نزدیک آنهاست بشکنید تا نیروهایتان بتوانند از مسیر عبور کنند.

جلو بروید و دشمنان را در میان راه بکشید تا به پل برسید. باید پل را به پایین بیاورید، برای این کار باید به نقاط ضعف (نقاط قرمز رنگ) آن تیر بزنید تا پل رها شود. در حیاط دژ نیروهای دشمن به شما هجوم می­آروند که باید آنها را بکشید، نیروهای هالفدان نیز به شما کمک می­کنند. بعد از کشتن تمام دشمنان دژ را تسخیر کرده‌اید.

سپس باید از دژ در برابر هجوم Pictها دفاع کنید که از سمت شمال به شما هجوم می­آورند. ابتدا دشمنان روی دیوار را بکشید و بعد با تیرکمان به دشمنان روی زمین شلیک کنید تا کشته شوند. آنها برای خراب کردن دروازه یک دژکوب نیز همراه دارند بهتر است که پایین بروید و با این دژکوبان مبارزه کنید. در میان نیروهای دشمن دشمنان طلایی را بکشید تا سریعتر به جنگ خاتمه دهید. (به نقاط ضعفشان شلیک کنید و با R ضربه نهایی را وارد کنید.) بعد از اینکه دشمنان را شکست دادید شاه Ricsige که گیج شده است به سمت شمال فرار می­کند باید او را بیابید و به هلاکت برسانید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Honor's Hubris

در ابتدا با تناب به پایین دژ سر بخورید و او را تعقیب کنید. او که با علامت فیروزه‌ای مشخص است در حال فرار است او را تعقیب کنید و نزدیکش که شدید F را بزنید تا متوقف شود مبارزه با او ساده خواهد بود مراقب ضرباتش باشید و با Alt جاخالی دهید و با Q جلوی ضرباتش را بگیرید و به او ضربه بزنید به نقاط ضعفش شلیک کنید تا زودتر شکست بخورد. بعد از شکست دادن او و دیدن دمویی کوتاه ماموریت تمام شده است.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

دیدگاه ها بسته شده است