راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : نکات ابتدایی بازی و ماموریت Honor Bond

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : نکات ابتدایی بازی و ماموریت Honor Bond

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

مرحله اول بازی Assassins Creed Valhalla

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : نکات ابتدایی بازی و ماموریت Honor Bond

در نقش کودکی در ابتدا بازی را آغاز می‌کنید. کار خاصی نمی‌توانید انجام دهید فقط از اتاق خارج شوید و وارد مهمانی شوید. کمی جلوتر دمویی آغاز می‌شود. بعد از دمو از تنها کار فرعی که می‌توانید انجام دهید رقصیدن است فقط در محل‌هایی که دایره سفید مشخص است بروید و E را فشار دهید تا کمی تفریح کنید! بعد از انجام کارهای فرعی به سمت جلو و تخت شاه پیش بروید در طول مسیر چندین نفر تا رسیدن به تخت شاه و شروع شدن دمو با شما صحبت می‌کنند. بعد از مدتی دهکده مورد حمله قرار گرفته، از در خارج شوید تا بقیه ماجرا را ببینید.

بعد از دیدن ماجراها باید جنسبت Eivor را انتخاب کنید.(گزینه وسط جنسبت را به عهده خود بازی می‌گذارید.) بعد از انتخاب جنسبت دمویی آغاز می‌شود. بعد از اتمام دموی اولیه کنترل Eivor را در دست دارید. خون بسیار کمی دارید و باید به فکر راهی برای درمان خود بگردید. با فشار V می‌توانید از دید کلاغتان محیط را بررسی کنید و با نگهداشتن دکمه V به نوعی بازی محیط را اسکن می‌کند و آیتم‌های قابل برداشت محیط را به شما نشان می‌دهد. اینکار را در کمپی که کمی جلوتر است انجام دهید و لوت‌ها(Foods) را بردارید تا خونتان پر شود. اگر خونتان پر بود با برداشتن غذاها و یا گیاهان Ration شما پر می‌شود که در مواقع خطر با زدن H می‌توانید از آن برای پر کردن جانتان استفاده کنید.

حال به سمت علامت پرنده که روی مینی مپ بالا مشخص است بروید. در طول مسیر با شکستن جعبه‌ها لوت‌ها را بردارید و همینطور گیاهان و غذاها را نیز برای پر کردن Ration بردارید. می‌توانید وارد خانه متروک نیز شوید و لوت‌های محیط را بردارید. خود را به اولین Highpoint که در نقشه بالا مشخص است برسانید تا محیط را کمی باز کنید. با Space می‌توانید از سخره‌ها بالا بروید و خود را به محل برسانید. وقتی به بالای قله و محل Highpoint رسیدید محیط را بررسی کنید تا نقشه باز شود.

علامت‌های زرد روی نقشه:

در این مکان‌ها صندوق‌ها یا مکان‌هایی خاص وجود دارد که شامل آیتم‌های بازی می‌شود. حتما به این مکانها در طول انجام مراحل اصلی سر بزنید تا آیتم‌های مختلف بازی را بدست بیاورید. برای بالاترین درجه سختی کاملا بدست آوردن آیتم‌ها ضروری است. این علامت‌ها را که روی نقشه مشخص هستند علامت‌گذاری کنید و به آنجا سر بزنید. برخی از صندوق‌ها شما را به Wealth می‌رساند که در درجه سختی بالا کاملا ضروری هستند.

نکته: شنا در آب یخ خون را کم می‌کند.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Honor Bond

ماموریت Honor Bond :

در نقشه مرحله Honor Bond مشخص شده است، خود را به محل ماموریت برسانید. (در طول مسیر با یکی از دشمنان رو به رو می‌شوید که می‌توانید با C وارد حالت خزیدن شوید و از پشت او را غافلگیر کنید.) (در طول مسیر نیز می‌توانید با شکار آیتم‌های مختلف بدست بیاورید) وقتی نزدیک محل رسیدید، فردی به نام DAG با شما صحبت می‌کند بعد از صحبت‌ها باید وارد کمپ شوید. V را فشار دهید و قبل از ورود با کلاغتان دشمنان را علامت گذاری کنید فقط کافیست رویشان کلیک چپ کنید تا مشخص شوند. برای شروع چون سلاح‌های قدرتمندی ندارید و درجه سختی بالا با یکی دو ضرب کشته می‌شوید از تیرکمان یا حالت مخفیانه استفاده کنید تا جلوتر آیتم‌های بهتری پیدا کنیم.

علامت زرد: یک علامت طلایی نیز در این کمپ وجود دارد از پنجره پشتی محل وارد شوید و Wealth را بدست بیاورید.

خوب به سمت محلی که با رنگ فیروزه‌ای مشخص است بروید چراکه محل دقیق ماموریت آنجاست. در جلوی ساختمان V را فشار دهید تا آیتم‌ها و دشمنی که درون ساختمان وجود دارد مشخص شود. از ساختمان بالا بروید و از سوراخی که در بالایش وجود دارد داخل ساختمان شوید. خود را به طبقه پایین برسانید تا دمو آغاز شود.

بعد از دمو، باید با RikiWulf مبارزه کنید. هنوز آیتم‌های خوبی ندارید و این مبارزه در درجه سختی بالا کمی سخت است. با کنترل باید جاخالی به موقع دهید. مراقب انرژی خود باشید پشت سرهم جاخالی ندهید و بدون فکر حمله نکنید. به موقع جاخالی داده و ضربه بزنید. ضربات اشتباهی، ضربات قدرتی با شیفت و جاخالی انرژی مصرف میکنند ولی ضربات عادی انرژی نمی‌خواهد باید به مدیریت درست انرژی خود در طول نبرد بپردازید. RikiWulf از دور ژس ضربه زدن می‌گیرد و به سمت Eivor یورش می‌آورد یا به ناگاه ضربات قدرتی می‌زند با جاخالی به موقع ضرباتش را دفع کنید. وقتی از دو پتک به طور همزمان استفاده کرد می‌توانید ضرباتش را با Q دفع کنید باید Q را به موقع فشار دهید تا ضرباتش را دفع کنید.(یا اگر Shield یا اسلحه دوم دارید از آن استفاده کنید) در درجه سختی بالا با دو ضرب کشته می‌شوید باید بسیار مراقب باشید و بدون فکر حمله نکنید. وقتی انرژی او صفر شد ضربه R ظاهر می‌شود آن را فشار دهید تا زودتر از موعد کار او را تمام کنید. اگر بخواهید با تیرکمان به او ضربه بزنید نقطه ضعف او دستانش است. بهتر است از ترکیب تیرکمان و نبرد نزدیک در درجه سختی بالا استفاده کنید. در فاز اول که تبر دارد با جاخالی و ضربه زدن خون و انرژی اش را کم کنید در فاز دوم که دو پتک دارد به دو دستش تیر بزنید تا انرژی‌اش تمام شود و باقی خونش را با R و چند تیر تمام کنید.

بعد از کشتن RikiWulf دمویی شروع می‌شود. بعد از دمو، از در خارج شوید تا دموی بعدی شروع شود.

نکته: اول بخش Rations را در بازی ارتقا دهید تا در مبارزات مشکلی برایتان پیش نیاید.

حال افراد قبیله‌تان را آزاد کنید. جلوی فرد بروید و E را فشار دهید. در زندان را نیز باز کنید حال از در اصلی خارج شوید تا عده‌ای از دشمنان به شما حمله کنند آنها را بکشید. (با Alt جاخالی دهید و با کلیک چپ ضربات سریع و با شیفت کلیک چپ ضربات سنگین (برای شکستن شیلد دشمن) بزنید) باید مراقب باشید و بدون فکر حمله نکنید و از ترکیبی از تیروکمان و تبر استفاده کنید. بعضی وقت‌ها یارهای خودی با علامت تعجب مشخص هستند به سمت آنها بروید و آنها را Revive کنید. بعد از کشتن دشمنان اولیه به سمت قایق بروید عده‌ای دشمن تیرکمان به دست به شما حمله میکنند. شما نیز بر علیه آنها از تیرکمان استفاده کنید یا با چند ضربه آنها را بکشید. دشمنان را بکشید و به سمت قایق بروید و سوارش شوید. حال به سمت محل مشخص شده با قایق پیش بروید، وقتی به محل مشخص شده رسیدید با زن صحبت کنید تا این ماموریت تمام شود.

نکات فرعی: در طول مسیر می‌توانید به جزایر مختلف حمله کنید و آیتم‌ها و Wealth ‌های بیشتری جمع‌آوری کنید.

نکات در شهر Stavanger در مورد Flyting : به پیش مردی می‌روید او از شما درخواست می‌کند که در جواب حرف‌هایش جواب‌های تکان دهنده‌ای به او بدهید. دیالوگ اولی: گزینه سوم دیالوگ دومی: گزینه دوم دیالوگ سومی: گزینه اول. حال شرط را بردید و Charisma شما افزایش میابد. با افزایش Charisma شما به دیالوگ‌های بیشتری در موقع صحبت‌ با افراد مختلف دسترسی پیدا می‌کنید.

World Event: در این مراحل که در سراسر نقشه وجود دارد باید کارهای مختلفی انجام دهید مثل مبارزه با مشت یا ملاقات با شخصی خاص که دارای خصوصیتی ویژه است و داستانی را دارد آشنا می‌شوید. این مراحل کاملا متفاوت و جذاب هستند. (مراحل فرعی)

نقاط فیروزه‌ای نقشه: در این مناطق می‌توانید با اسراری که در هر بخش از محیط مخفی شده است بیشتر آشنا شوید و باید آیتم‌های خاصی پیدا کنید.

Flyting در Furnburg: انتخاب اول گزینه سه، انتخاب دوم گزینه اول، انتخاب سوم گزینه دوم

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است