راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت A new Home

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت A new Home

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت A new Home

ابتدا باید settlement خود را به لول دو برسانید. برای اینکار به منابع  احتیاج دارید و باید با حمله به دیگر دهکده‌ها که با رنگ قرمز (دو تبر قرمز) در نقشه مشخص است مواد اولیه را بدست بیاورید. وقتی سه ساختمان ساختید settlement شما به لول دو می‌رود. (در حالی که Supplies در صندوق‌های سراسر نقشه وجود دارند ولی Raw Material فقط از طریق Raid بدست می‌آید. (صندوق‌های طلایی در موقع Raid) وقتی در Raid هستید حتما صندوق‌های کوچک را بردارید تا Supplies بیشتری بدست بیاورید.)

قیمت اکثر ساختمان‌ها 400 Supplies و 30 Raw Materials می‌باشد اما ممکن است برخی بیشتر یا کمتر باشند. در زیر به معرفی ساختمان‌های مختلف کمپ می‌پردازیم.

ساختمان Stable: به شما دسترسی استفاده از Mount‌های متنوع را می‌دهد. توانایی‌های آنها را مثل توانایی شنا در آب یا انرژی آنها را موقع دویدن را ارتقا می‌دهد. (باید با پول این ارتقاها را انجام دهید.)

ساختمان Blacksmith: در اینجا می‌توانید آیتم‌های خود را ارتقا دهید. از Ignot‌ها برای ارتقای کیفیت سلاح‌ها یا زرها استفاده کنید و همینطور با آیتم‌های عادی زره‌ها و سلاح‌های اصلی خود را ارتقا دهید.

ساختمان Hidden Ones Bureau : با انجام اینکار بخش Order بازی در دسترس شما خواهد بود و یک سری ماموریت در این مورد بدست خواهید آورد. گزینه Order of Ancients در منو آزاد می‌شود. (ماموریت To Serve The light آزاد می‌شود.)

ساختمان Barracks : به شما دسترسی مدیریت خدمه کشتی و استخدام افراد جدید را می‌دهد و ویژگی Jomsviking را برایتان آزاد می‌کند. (ماموریت River Raid آزاد می‌شود.)

ساختمان Trading Post : در این ساختمان می‌توانید منابع و اقلام منحصر به فرد خریداری کنید.

ساختمان Shipyard : در این ساختمان می‌توانید به وسایل تزئینی کشتی دسترسی پیدا کنید.

ساختمان Tattoo Shop : در این ساختمان به Tattoo های جدید و منحصر به فردی دسترسی پیدا می‌کنید. همینطور مدل موهای خود را می‌توانید تغییر دهید.

ساختمان Fishing Hut : شما به Fishing Line دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید از طریق آب‌های سراسر نقشه ماهی‌گیری کنید.

ساختمان Hunter’s Hut‌ : به بخش حیوانات افسانه‌ای (Legendary Animals) دسترسی پیدا می‌کنید و با بدست آوردن یک سری آيتم‌ها در حین شکار می‌توانید در اینجا به معاوضه آنها با آیتم‌های مفید بپردازید. (ماموریت The Huntress را باز می‌کند.)

ساختمان Museum : در اینجا می‌توانید گنجینه‌های باستانی را جمع آوری کنید. Roman artifactهای سراسر نقشه را برای این ساختمان بیاورید تا جایزه بگیرید.

ساختمان Seer’s Hut : والکا می‌تواند به شما کمک کند حواس خود را بیدار کرده و بیشتر در بینش‌های عجیب خود کاوش کنید. ماموریت‌های Vision را آزاد می‌کند.

ساختمان Cartographer : نقشه بردار نقشه‌هایی را ارائه می‌دهد که منابع ارزشمندی را که ممکن است از دست داده باشید را روی نقشه مشخص ‌می‌کند. قابلیت آشکارسازی عناصر روی نقشه را باز می‌کنید. (ماموریت A Rivalry for the Ages را باز می‌کند.)

ساختمان Bakery : میزان سلامت شما را 25 واحد افزایش می‌دهد. (ماموریت The Baker’s Plaint را باز می‌کند.)

ساختمان Brewery : میزان سلامت شما را 25 واحد افزایش می‌دهد.

ساختمان‌ Cattle Farm : آسیب (دمیج) سلاح‌های دور زن شما (مانند تیروکمان) را افزایش می‌دهد.

ساختمان‌ Grain Farm :  میزان Armor و دفاع شما را افزایش می‌دهد.

ساختمان‌ Fowl Farm :  آسیب سلاح‌های نزدیک زن شما (مانند شمشیر) را افزایش می‌دهد.

ساختمان Alvis and Holger’s House : آسیب سلاح‌های شما در حین مخفی کاری را افزایش می‌دهد.

ساختمان Kari’s House : آسیب سلاح‌های شما در حین مخفی کاری را افزایش می‌دهد.

ساختمان Mayda’s House : آسیب سلاح‌های شما در حین مخفی کاری را افزایش می‌دهد.

ساختمان Hunwald and Swanburrow’s House : آسیب سلاح‌های شما در حین مخفی کاری را افزایش می‌دهد.

بعد از تکمیل سه ساختمان (جلوی تابلو محل‌هایی که مشخص است بروید و ساختمان را بسازید) به لول دو می‌روید. حال می‌توانید ساختمان‌های بیشتری را بسازید. همینطور Raid انجام دهید و لوت‌های اصلی و فرعی را جمع کنید تا بتوانید به بیشرین منابع دسترسی پیدا کنید و همینطور لول settlement خود را ارتقا دهید ماموریت‌های اصلی بیشتری انجام دهید و مراحل مکان‌های مختلف را تکمیل کنید تا امکانات بیشتر، ویژگی‌های خاص و بهبودهای ویژه بدست بیاورید. باید تا لول شش settlement خود را ارتقا دهید تا این مرحله به اتمام برسد. اصلا برای ارتقا کمپ خود عجله نکنید در طول بازی اینکار را انجام دهید چراکه منابع بسیار زیادی برای کامل کردن این بخش نیاز است و باید اکثرا Raidهای نقشه را انجام دهید و با سراسر نقشه دوست شده باشید تا بتوانید به لول شش settlement خود را برسانید.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

دیدگاه ها بسته شده است