راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت A Brewing Storm

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت A Brewing Storm

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت A Brewing Storm

بعد از انجام ماموریت‌های منطقه Cent این ماموریت را بدست می‌آورید. در اقامتگاهتان به سمت تختخوابتان بروید و بخوابید. (علامت مشخص شده) بازی چند ساعت به جلو می‌رود و صدای فریادهای DAG از دور به گوش می‌رسد. او Eivor را به مبارزه می‌طلبد. از خواب بیدار شوید و به سراغ DAG بروید و با او صحبت کنید، دیالوگ‌ها هیچ تاثیری ندارد و DAG برای مبارزه به میدان آمده است. هیچ راهی برای توقف این مبارزه وجود ندارد و هیچ انتخابی چه در این مرحله و چه در مراحل گذشته نمی‌تواند سرنوشت او را تغییر دهد. پس بلاجبار با او مبارزه می‌کنیم.

مبارزه با DAG 

در ابتدای مبارزه او یک سپر فلزی در دست دارد که فاز اول مبارزه با او را کمی مشکل می‌کند. باید ضربات معمولی او را با Q دفع کنید و از پشت به او چند ضربه بزنید و از او فاصله بگیرید. او به سمتتان هجوم می‌آورد و با تبر به شما ضربه می‌زند به جهات جاخالی دهید و به او ضربه بزنید. از قدرتی‌های خود برعلیه او استفاده کنید. فعلا تا وقتی مجبور نبودید به نقاط ضعفش شلیک نکنید و ابتدا خونش را به اندازه مناسب با شمشیر و قدرتی‌ها کم کنید. با وسط موس روی او قفل کنید تا مانور بهتری بتوانید بدهید و دورش بزنید. وقتی ضربه می‌زند به جهات جاخالی دهید و از کنار و پشت به او ضربه بزنید. به سمت چپ جاخالی دهید تا بتوانید بیشتر به او ضربه بزنید.  بعضی وقت‌ها از دور به سمتتان چاقو پرتاب می‌کند. این زمان بهترین فرصت است تا به سمتش با تیر شلیک کنید. چاقوها را جاخالی دهید و با تیر به او شلیک کنید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت A Brewing Storm

وقتی خونش به دو سوم رسید سپر را به زمین می‌اندازد و با دو تبر به سمتتان حمله می‌کند. به نوعی مبارزه با او راحتر می‌شود! حال جاخالی دهید و ضربه بزنید. اینبار سپری نیست که جلوی ضرباتتان را بگیرد. حال می‌توانید با تیر به نقاط ضعف او شلیک کنید. مراقب ضربات سریع او باشید و سریع جاخالی دهید یا ضربات معمولیش را با Q دفع کنید و بلافاصله به او ضربه بزنید. با شلیک به نقاط ضعف او زانوی پا، مچ دست و شانه انرژی او را تمام کنید تا بتوانید با R ضربه نهایی را بزنید تا خون زیادی از او ببرید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت A Brewing Storm

بعد از شکست دادن او یک انتخاب مهم پیش روی شماست که در پایان بازی تاثیرگذار است. در این انتخاب Give Dag his axe را انتخاب کنید و حتما تبر را در دستانش بگذارید تا به قولی به والهالا و تالار اودین برود. اگر تبر را به او ندهید Sigurd از شما بسیار عصبانی می‌شود و روی پایان بازی تاثیر دارد. بعد از این و دیدن دمویی مرحله تمام می‌شود.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است