راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Under the Skin

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Under the Skin

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت اصلی Under the Skin

به محل مشخص شده در نقشه نزد Sunniva بروید و با او صحبت کنید. او پشت دیوارهای Henthorpe قرار دارد. در طول صحبت می­فهمید که Trygve قصد رهبری قبیله را ندارد و قصد دارد خود را قربانی کند و با Hamming بسوزد.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Under the Skin

دو گزینه پیش رویتان قرار دارد:

Snotinghamscire can’t lose another: با این تصمیم Trygve را متقاعد می­کنید که از قربانی کردن خود دست بردارد و در آینده می‌توانید او را به Jarl تبدیل کنید.

Do as you must, Trygve: باعث می‌شود Vili به Jarl تبدیل شود و Trygve خود را بسوزاند.

Tungsten Ingot

عصر همان روز نیروهای Picts تمام منطقه را محاصره می­کنند. Vili به همراه Warrior ها به صحنه نبرد پیوسته است و قصد دارد به دیگر Warrior ها هشدار دهد که Eivor او را متقاعد می­کند که چنین کاری نکند. (گزینه‌ها تاثیری ندارند.) گرینه اول را انتخاب کنید و به دنبال Sunniva حرکت کنید تا به نزدیکی غاری برسید. مسیر را به سمت درون غار پیش بروید تا به یک دو راهی برسید. در سمت راست یک مار وجود دارد آن را بکشید و از طریق شکاف دیوار به سمت دیگر بروید. درون غار یک صندوق معمولی وجود دارد. برای باز کردن صندوق باید به یخ سستی که در عکس بالا نیز مشخص است شلیک کنید و در زیر آب کلید را بردارید و از صندوق آیتم‌ها را بردارید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Under the Skin

حال مسیر را برگردید و به دو راهی که رسیدید اینبار سمت چپ را بروید. جلوتر شما با تعدادی راهزن روبرو می­شوید. با روش خودتان از شر آنها خلاص شوید. جلوتر درون غار طبق عکس بالا می‌توانید دو آیتم پیدا کنید. ابتدا Book of Knowledge را برمیداریم. در این بخش یک جعبه قابل حمل وجود دارد که یک کوزه قرمز آتش‌زا کنارش خواهید دید. جعبه را تکان دهید و کوزه را بردارید و به محل پشت جبعه بروید و از موانع بگذرید تا به در سنگی برسید با استفاده از کوزه در سنگی را تخریب کنید و داخل شوید. روی تخته‌ها بروید و یخ سست را بشکنید و داخل شوید. در این اتاق کتاب را بردارید تا توانایی Poisonous Powder Trap ارتقا پیدا کند.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Under the Skin

حال به اتاق قبلی بازگردید صندوقی که حاووی Tungsten Ingot است در بالای اتاق قرار دارد. جعبه متحرک را به لبه آب ببرید. (عکس بالا) از آن بالا رفته و به سمت لبه بالا بپرید تا در بالای محیط بتوانید به راحتی صندوق را خالی کرده به Ingot برسید. همینطور درون غاری که زیرآب است یک صندوق معمولی پیدا خواهید کرد.

حال به محل مشخص شده و به پیش Vili بروید. او در حال مبارزه با یکی از فرماندهان Pictهاست که باید به او کمک کنید. به دنبال او از غار بیرون بروید. باز هم دشمنان زیادی به سمتتان هجوم می­آورند. به نقاط ضعف دشمنان طلایی شلیک کنید و همه را بکشید. اگر در طول مسیر Vili روی زمین افتاد جلویش بروید و او را با فشار E احیا کنید و مسیر را ادامه دهید. وقتی که به مکانی امن رسیدید با Vili صحبت کنید. (بعد از صحبت‌ها که تاثیرگذار هم نیستند ماموریت تمام شده است و بلافاصله ماموریت Farewells and Legacies آغاز می‌شود.

ماموریت اصلی Farewells and Legacies

ماموریت اصلی Farewells and Legacies

به محل مشخص شده و مراسم تدفین Hamming بروید و با فرزندش Vili صحبت کنید. (قبل از صحبت با او می‌توانید با مردم یا شخصیت‌های مختلف برای دیالوگ‌ها اضافه حرف بزنید.)سپس هدیه خود را به او بدهید تا مراسم شروع شود. (گزینه اول) سپس Sunniva به Hemthorpe می‌رود تا برای آینده قبیله تصمیم‌گیری کند به او بپیوندید و با او صحبت کنید و درباره آینده تصمیم بگیرید. گزینه اول را بزنید تا مراسم انتخاب رهبر آغاز شود. 

I see a Jarl in you: این جمله را به Vili می­گوئید و او را رهبر قبیله­اش می­کنید. او نیز متحد شما خواهد شد.

I see Trygve as a Jarl, and you with me: با این انتخاب Trygve رهبر قبیله می­شود و Vili نیز یکی از اعضای دارودسته شما تبدیل می‌شود، این قبیله نیز به متحدان شما می­پیوندد.

تفاوتی در داستان کلی ایجاد نمی‌کند پس هرکدام را دوست داشتید انتخاب کنید. بعد از این انتخاب ماموریت تمام می‌شود.

ماموریت اصلی Reporting on Snotinghamscire 

به محل مشخص شده در نقشه بروید و با Randvi صحبت کنید. بعد از صحبت با او ماموریت به اتمام می‌رسد.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

دیدگاه ها بسته شده است