راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : گنج های منطقه Vinland

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : گنج های منطقه Vinland

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

گنج های منطقه Vinland

آیتم 1

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Hunter of Beasts

در این محل در درون صندوقی یک Ingot پیدا خواهید کرد. این صندوق درون غار در کنار یک دشمن طلایی است. حتما به صورت مخفیانه وارد کمپ شوید و دشمنان را بکشید چراکه سلاح لازم برای نبرد به همراه ندارید. (صندوق‌های معمولی این کمپ را نیز خالی کنید.)

آيتم 2

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : اسرار منطقه Vinland

درون این کمپ یک صندوق کنار چادر قرمز وجود دارد که در آن قفل است. برای پیدا کردن کلیدهایش باید به دو چادر در کمپ‌های نزدیک همین جا سر بزنید. V را بزنید تا کلاغ محل دقیق کلیدها را برایتان نمایان کند. از پل‌ها رد شوید و از درون چادرها کلیدها را بیابید و در صندوق را باز کنید و آیتم را بردارید. مراقب دشمنان درون کمپ باشید و با مخفی کاری آنها را بکشید. (درون یکی از چادرها صندوق معمولی وجود دارد.)

آيتم 3-4

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : اسرار منطقه Vinland

در این کمپ دو Ingot بدست می‌آورید. اولی با کشتن یکی از دشمنان طلایی و دومی درون یکی از چادرها. دشمنان را بکشید و کلید را بدست بیاورید و صندوق را باز کنید.

آیتم 5

توضیحات در ماموریت Hunter of Beasts آورده شده است.

اسرار مهم

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : اسرار منطقه Vinland

به محلی که در بالا مشخص شده بروید. در اینجا با سنگ­‌هایی مواجه می­شوید که دارای الگوی مشخصی هستند. اما یکسری سنگ قابل حمل مزاحم شما هستند که باید آنها را از سرراهتان کنار بزنید. سپس به روی بلندترین سنگ بروید و به شمال نگاه کنید تا الگو را به درستی ایجاد کنید.

کشتن حیوان طلایی منطقه Vinland 

کشتن حیوان طلایی منطقه Vinland 

ابتدا زره‌ها، سلاح‌ها و مخصوصا تیرکمان را خریداری کنید. حال به سراغ این گوزن با شاخ‌های قرمز می‌رویم.

کشتن حیوان طلایی منطقه Vinland 

چند نکته ضروری است. به هیچ عنوان نزدیک پای عقب او و شاخ‌های جلوی او نایستید چراکه ضربات مرگباری وارد می‌کند. زیاد نزدیکش نمانید چراکه خاک سمتتان پرت می‌کند و خونتان را کم می‌کند. به موقع و با فکر از قدرتی‌های خود استفاده کنید. سعی کنید با تیرکمان به سرش شلیک کنید تا خون زیادی از او کم شود. از کنار به او ضربه بزنید نه از پشت یا جلوی حیوان. به نقاط ضعف او که سر و دو پای عقب است شلیک کنید تا انرژی‌اش تمام شود و ضربات نهایی را به موجود وارد کنید. وقتی که عصبی و قرمزش شد فقط از او دور شوید و به سرش شلیک کنید. همینطور مبارزه ادامه دهید تا پیروز شوید.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است