راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت This Son of Jorvik

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت This Son of Jorvik

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت This Son of Jorvik

به مکان مشخص شده در نقشه بروید. از جنگل بگذرید و به سمت دامنه برفی کوه بروید تا کمپ را ببینید. در اینجا افراد فاراوید کمپ زده‌اند. در آنجا با Faravid صحبت کنید. خبر مرگ Ulf را که به او می­‌گویید، فاراوید از jarl و خودش برایتان حرف می­زند. (دیالوگ‌ها تاثیری ندارند)

فاراوید شما را به یک مسابقه‌­ی اسب سواری در حالت مستی دعوت می‌­کند، ابتدا سگ مستی می­‌کنید (جلوی بشکه بروید و از نوشیدنی بنوشید و سوار اسب شوید) و سپس در همین حالت باید اسب سواری کنید، بهتر است در مسیر جاده بمانید و به سمت علامت مشخص شده در نقشه بروید، زیرا اسبتان در این صورت Stamina از دست نمی­‌دهد و به راحتی پیروز خواهید شد. پیروزی و باخت در این مسابقه ربطی به اتفاقات بعدی ندارد ولی برای سرگرمی می‌توانید در مسابقه با ماندن در جاده پیروز شوید. بعد از پایان مسابقه دمو شروع می‌شود.

بعد از دمو به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. در ادامه فاراوید از King Ricsige می­خواهد که در جنگ شرکت کند. او قبل از این از شما می­خواهد که به شاه نگویید که Halfdan در اینباره خبر ندارد. وقتی شاه در این باره از شما سوال می­پرسد دو پاسخ پیش روی شماست.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت This Son of Jorvik

Halfdan Know: دروغ بگویید و حرف فاراوید را تایید کنید. شاه از شما می­خواهد که حرف jarl را تایید کنید و از شما سند می­خواهد که jarl دستور این جنگ را داده است. شما باید یک سند جعلی رو کنید. گزینه دوم Halfdan does not know:  با این انتخاب شما دروغ فاراوید را برملا می­کنید، اما فاراوید می‌گوید خودش دستور حمله را گرفته است. بازهم شاه از شما مدرک می­خواهد، که باید آن را جعل کنید. (گزینه‌ها تفاوتی در داستان ایجاد نمی‌کند به جز اینکه گزینه دوم فاراوید را عصبانی می‌کند.)

حال شما باید hjorr را بیابید و با او صحبت کنید. به محل مشخص شده در نقشه بروید. شما hjorr و ljufvin را در حال درگیری رو به روی می‌خانه می‌­یابید به آنها ملحق شوید و مبارزه کنید. با Alt جاخالی دهید و با Q جلوی ضربات دشمنان را بگیرید. با مشت‌هایتان به دشمنان ضربه بزنید تا شکست بخورند. مراقب باشید از پشت به شما ضربه نزنند چراکه کمی تعدادشان زیاد است.

بعد از مبارزه، شما درباره مدرک می­گویید و دلیل به Jorvik آمدنتان را به آنها می‌گویید. به مقر پادشاهی بروید و مدرک مورد نظر را از Hjorr دریافت کنید. اگر Hjorr آنجا نبود مدیتیشن کنید (G را فشار دهید و Meditate را انتخاب کنید) و زمان را سرعت بدهید تا او برسد. سپس بعد از cut-scene شاه مدرک را می­خواند و دستور جنگ را صادر می­کند. (در سوال برای چه کسی میجنگید هرکدام را دوست داشتید انتخاب کنید.) ماموریت تمام شده است.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است