راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Lost Cauldron

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Lost Cauldron

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت اصلی The Lost Cauldron

به مکان مشخص شده در نقشه بروید و در آنجا و در کنار درخت Jormungandra به دنبال رد محل Cauldron باشید. وقتی به محل رسیدید با درخت‌های شکسته و خرابی‌هایی رو به رو می‌شوید، پس باید صحنه را بررسی کنید. اولین سرنخ را در گاری چپ شده می­‌یابید. دومین سرنخ مربوط به چرخی است که در وسط جاده پیدا می­کنید و در آخر درخت شکسته شده را بررسی کنید. حال درخت­‌های شکسته شده را دنبال کنید تا در نهایت به رد خونی که روی برف ریخته است برسید. با Examine کردن خون رد آن را دنبال کنید تا به محلی به نام Skrymir’s Mitten برسید. با ورود به غاری که با گیاهان قرمز رنگی استتار شده است وارد کمپ دشمن می‌شویم.

همینطور مسیر درون غار را به سمت جلو بروید وقتی به دو راهی رسیدید به سمت راست بروید.  در این اتاق دشمن را بکشید، جعبه قابل حمل را تکان دهید و از شکاف داخل شوید و در انتها از طریق شکاف پایین دیوار وارد اتاق بعدی شوید. در اتاق بعدی در سمت راست دیوار چوبی را تخریب کنید و از صندوق Ymir’s Blood Stone را بردارید. اگر خونتان کم است می‌توانید از طریق غذاهای این اتاق آن را پر کنید. بعد وارد اتاق بعدی شوید. دشمنان این منطقه را به روش خودتان بکشید. (مخفی‌کاری پیشنهاد می‌شود) بعد از نبردبان همین بخش بالا بروید و خود را به طبقه بالایی برسانید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Lost Cauldron

در اینجا از پل سمت چپ بگذرید و خود را به آن سمت برسید. جلوتر سمت راست سه نگهبان وجود دارند آنها را بکشید و بعد از مسیر باریک برای رفتن به سمت دیگر استفاده کنید. در سمت دیگر در محلی که در عکس بالا معلوم است یک صندوق دیگر پیدا خواهید کرد که درونش Ymir’s Blood Stone است. در پایین محلی که صندوق آنجاست یک جعبه قابل حمل وجود دارد. جعبه را به سمت درختی که یک چوب در بالایش وصل است بکشانید. بعد از جعبه بالا بروید و چوب را بگیرید و با کمک تناب خود را به محل صندوق برسانید و آیتم را از آن بردارید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Lost Cauldron

محل ماموریت نیز همین نزدیکی است یک خمره چوبی بسیار بزرگ در وسط این محل وجود دارد. ابتدا باید جادوی این بخش را باطل کنید. از بین دو آتشدانی که در سمت راست این منطقه است بگذرید. (عکس بالا) تا جادو باطل شود و آیتم مشخص شود به سمت آیتم بروید و آن را بردارید تا ماموریت به پایان برسد. (از همان مسیری که آمدید خارج شوید. در راه بازگشت دشمنان دوباره بازگشته‌اند!)

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

دیدگاه ها بسته شده است