راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Kingdom’s End

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Kingdom’s End

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت اصلی Kingdom’s End

به پیش Randvi در نزدیک the Alliance Map بروید و در نقشه، منطقه Hamtunscire را انتخاب کنید تا این ماموریت را بدست بیاورید.(قبل از اینکه به پیش Randvi بروید اگر Sigurd با شما به مقر برگشته باشد جلوی راهتان را می‌گیرد و می‌گوید ازدواجش با Randvi فقط جنبه سیاسی داشته و هیچ علاقه‌ای بینشان نبوده و اکنون آنها از هم جدا شده‌اند.) (قبل از اینکه از در خارج شوید Valka نیز به شما در مورد آینده هشدار می‌دهد.)

ماموریت اصلی Kingdom’s End

محلی در نقشه مشخص می‌شود به آن سمت بروید. وقتی به محل رسیدید با Soma صحبت کنید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو باید دهکده را به آتش بکشید با فشار T می‌توانید مشعل را بردارید و روی محل‌های کاهی بالای خانه‌ها بیندازید. همینطور هر چیز قابل اشتعال که در این محدوده است را به آتش بکشید تا تولبار سمت چپ پر شود. دشمنان را بکشید و خانه‌ها را به آتش بکشید و گاری‌های آذوقه را از بین ببرید. بعد از پر شدن تولبار سمت چپ این بخش به پایان می‌رسد.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Kingdom’s End

در این شهر یک Ingot وجود دارد که در عکس بالا می‌توانید آن را پیدا کنید. برای باز کردن این صندوق به دو کلید احتیاج دارید. اولی پشت همین ساختمان درون برج بلند قرار دارد.  باید از طریق دریچه بالای برج و نبردبان خود را به درون برج برسانید تا کلید را از روی بشکه بدست بیاورید. دومین کلید درون خانه‌ای است که سمت چپ خانه‌ای که در آن صندوق وجود دارد، قرار دارد. درِ ورودیِ این خانه قفل است اما از طریق دریچه پشت خانه می‌توانید وارد شوید و کلید را از روی کنده درخت بردارید. بعد با استفاده از دو کلید از صندوق Tungsten Ingot را بردارید.

حال به پیش Soma بروید و به همراه افراد او به سمت محل مشخص شده در نقشه پیش روی کنید. دشمنان را در طول مسیر بکشید و به سمت محل مشخص شده بروید. وقتی به محل رسیدید دمو آغاز می‌شود. بعد از دمو محل دیگری در نقشه مشخص می‌شود به آنجا بروید. در این کمپ باید یک سری زندانی را آزاد کنید. در این کمپ دشمنان زیادی وجود دارند که روش کشتن آنها کاملا به بازی خودتان بستگی دارد.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Kingdom’s End

در این محلی که در نقشه وجود دارد یک Ingot پیدا خواهید کرد. این آیتم با کشتن دشمن طلایی این منطقه Gedriht بدست می‌آید. در کنار همان منطقه‌ای که دشمن طلایی را کشتید کلید در زندان‌ها را نیز پیدا خواهید کرد.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Kingdom’s End

بیشتر زندانیان در بخش غربی منطقه قرار دارند. (عکس بالا) به این بخش بروید و در زندان را باز کنید و زندانیانی که در همین بخش دستانشان بسته است را آزاد کنید. برخی از آنها نیز درون سیاه چاله‌ای در سمت دیگر قرار دارند آنها را نیز آزاد کنید تا تولبار پر شود. با فشار V محل دقیق افرادی که باید آزاد کنید با دایر‌ه‌های فیروزه‌ای مشخص می‌شوند. بعد از آزاد کردن تمام زندانیان و پر شدن تولبار، به دنبال Guthrum بروید و با او صحبت کنید تا ماموریت به پایان برسد. 

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

 

دیدگاه ها بسته شده است