راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت‌های اضافی بخش Ravensthorpe

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت‌های اضافی بخش Ravensthorpe

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت‌های اضافی بخش Ravensthorpe

در این بخش‌های می‌خواهیم توضیحی در مورد ماموریت‌های اضافی بخش Ravensthorpe بدهیم. این ماموریت‌ها زیر تبی به همین نام در بخش Questهای بازی قابل ملاحظه هستند. (برخی از این ماموریت‌ها را با خواندن نامه‌هایی که در اتاقتان است بدست می‌آورید و برخی را به صورت اتوماتیک با تمام کردن ماموریت‌های دیگر بدست می‌آورید.)

برخی از ماموریت‌های کوتاه بخش Ravensthorpe را در زیر مشاهده می‌کنید. (به روز خواهد شد)

ماموریت A fiend out of hell 

ماموریت A fiend out of hell

بعد از بدست آوردن ماموریت به محل مشخص شده در نقشه بروید. در آنجا V را بزنید و به سمت محل فیروزه‌ای که در نقشه مشخص شده است بروید.(عکس بالا) در این مکان زنی را می‌بینید که در حال صحبت با عده‌ای است به سمت او بروید تا دمو شروع شود. بعد از صحبت‌ها سه نفر به طور همزمان به شما حمله می‌کنند باید بسیار مراقب باشید با Q دفاع کنید تا بتوانید با R دمیج بسیار زیادی به آنها بزنید. بهترین روش برای از پیش رو برداشتن سریع آنها استفاده از Alt برای جاخالی است و زدن Q به موقع و R به هریک از آنهاست تا همه را از پا در بیاورید. با اینکار دمو شروع می‌شود.

ماموریت A fiend out of hell

بعد از صحبت با زن باید تحقیقات را برای پیدا کردن عامل کشتن حیوانات شروع کنید. طبق عکس اول گاوی که جلو است را بررسی کنید. بعد با پیرزن که در وسط زمین است صحبت کنید. بعد گاو روی سقف را بررسی کنید و در آخر با بچه‌های بالای سقف صحبت کنید. (صندوقی نیز در پایین وجود دارد اول جعبه کوچک را بردارید قفسه برزگ را تکان دهید تا پشت قفسه صندوق را پیدا کنید.)

به علامت مشخص شده بروید و با زن صحبت کنید تا این ماموریت تمام شود و ماموریت Prey in the High Hall آغاز شود.

ماموریت Prey in the High Hall

بعد از ماموریت A fiend out of hell به همراه زن به سمت محل مشخص شده بروید. در محل گرگ‌هایی به شما حمله می‌کنند با Alt جاخالی به موقع دهید و ضربه بزنید تا آنها را از پیش رو بردارید. بعد از صحبت‌ها به دنبال Wulfhilda بروید تا به درون دهکده‌ای تخریب شده وارد شوید. بعد از ورود Wulfhilda به کلیسا شما باید محیط را بررسی کنید. جنازه رو به رویتان را بررسی کنید. در کنار این مکان دو جنازه قرار دارد آنها را بررسی کنید. بعد خون روی زمین را بررسی کنید. حال با Wulfhilda صحبت کنید.

ماموریت Prey in the High Hall

با شلیک به نقطه قرمز بین نبردبان آن را به پایین بکشانید. حال از آن بالا بروید و با مرد زخمی صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها در همان مکان نقطه فیروزه‌ای مشخص می‌شود جلوی آن interact را بزنید تا در آنجا صبر کنید.

ماموریت Prey in the High Hall

حال مرد بزرگی در پایین به نام Grendel ظاهر می‌شود. اولین حرکت روی او بسیار مهم است پس به صورت مخفیانه به او نزدیک شوید و F بزنید در صورتی که Advanced Assassination را فعال کرده باشید به موقع باز F را درون علامت مشخص شده بزنید تا او را با یک ضرب بکشید. در غیر این صورت باید با او مبارزه کنید. که مبارزه سختی نخواهد بود به پشت او شلیک کنید و با R خون او را به طور کامل از بین ببرید تا دمو شروع شود. بعد از دمو ماموریت Ever As Fate Must شروع می‌شود.

ماموریت Ever As Fate Must

ماموریت Ever As Fate Must

بعد از ماموریت Prey in the High Hall این ماموریت آغاز می‌شود. همان ابتدا در کلیسا V را فشار دهید تا علائم فیروزه‌ای روی زمین مشخص شوند. (مثل عکس بالا) آن علائم را دنبال کنید تا کمی جلوتر به اسکت حیوانی برسید آن را بررسی کنید. بعد باز V را فشار دهید تا علائم مشخص شوند و باز مسیر را دنبال کنید. جلوتر بعد از دنبال کردن علامت‌ها به جنازه گاوی می‌رسید آن را بررسی کنید و باز مسیر و علامتها را دنبال کنید تا به جنازه دو اسب برسید که به یک تونل به زیر زمین ختم می‌شوند.

ماموریت Ever As Fate Must

به درون تونل بپرید تا علامتی روی نقشه مشخص شود به سمت آن بروید. همینطور که از موانع مختلفی می‌گذرید و به سمت مقصد پیش می‌روید صدای زنی را از دور می‌شنوید. به پایین بپرید و Curse را نابود کنید و بعد کلید که مشخص شده است را بردارید. بعد از برداشتن کلید در قفل درون اتاق را باز کنید و مسیر را به سمت جلو ادامه دهید. در اینجا در درجه سختی بالا باید Ration بالایی داشته باشید چراکه اینجا سمی است و خون شما کم کم کاهش می‌یابد.(درون آب نروید تا سم به شما اثر نکند) Mother را در انتهای غار به سرعت بکشید. خون او کم است و می‌توانید به راحتی او را بکشید از تمام قدرتی‌های خود به سرعت استفاده کنید. بعد از کشتن زن به محل مشخص شده بروید و با Wulfhilda  صحبت کنید. تا ماموریت تمام شود.

ماموریت Reap What Was Sown

بعد از انجام ماموریت‌های منطقه Lincolnscire در اقامتگاه خود در Ravensthorpe به طور اتوماتیک Ubba با شما صحبت می‌کند. اگر حقیقت را در رابطه با Ivarr به او گفته باشید (در ماموریت King Killer) او از شما تشکر می‌کند و مقداری اکس‌پی و همینطور یک انگشتر بدست می‌آورید.

ماموریت The Thousand Eyes

بعد از انجام بخش Grantebridgescire این ماموریت را بدست می‌آورید. به محل مشخص شده بروید. بعد از صحبت با پسر ماموریت تمام می‌شود. (برای دسترسی به این بخش باید نسخه اصلی را داشته باشید و در موقع بازی آنلاین باشید)با انجام این ماموریت شما به فروشگاهی مخصوص و ماموریت‌های خاص دسترسی پیدا می‌کنید.

ماموریت Uninvited guests

بعد از انجام ماموریت‌های مناطق Ledecestrescire و Grantebridgescire گروهی به شما حمله می‌کنند و این ماموریت را بدست می‌آورید. باید دشمنان را بکشید و مراقب دشمنان طلایی این بخش باشید چراکه بسیار سریع و قدرتمند هستند. آنها به سمت شما میجهند و از دور به سمتتان تبر پرت می‌کنند. نقطه ضعف آنها قفسه سینه آنهاست به آنجا شلیک کنید. (Skull-Crusher) کمی جلوتر دشمنان دیگر را بکشید و دشمن طلایی که شمشیری بلند در دست دارد یعنی Blood-Vikinger را نیز بکشید نقاط ضعف او زانو، مچ و شانه است. آنها بسیار سریع هستند و دمیج بسیار زیادی وارد می‌کنند فاصله خود را حفظ کنید و از تیروکمان برای کشتن آنها استفاده کنید. در آخر به سراغ Arrow-Hordeها بروید که از دور به سمتتان تیر می‌اندازند. بعد از کشتن همه دمویی شروع می‌شود در دمو می‌توانید انتخاب کنید که مرد را بکشید یا خیر.

مرحله Uninvited guests

اگر مرد را بکشید، Randvi ناراحت می‌شود چراکه او می‌خواست با فرستادن جاسوس کسانی که این حمله را تدارک دیدند را شناسایی کند اما از طرفی Dag از تصمیم شما خوشحال می‌شود.

اگر مرد را نکشید، Randvi خوشحال می‌شود اما از طرفی Dag از دست شما عصبانی شده و با تبر مرد را می‌کشد و بعد از مجادله‌ای که بین شما و Dag بوجود می‌آید. رابطه شما بسیار بدتر از قبل می‌شود!

بهتر است مرد را بکشید و رابطه خود را با Dag بهتر کنید. (در هر صورت هیچ تفاوتی در بازی ایجاد نمی‌کند این انتخاب پس زیاد خود را اذیت نکنید و هرکدام را دوست داشتید انتخاب کنید.) بعد از این اتفاق ماموریت تمام می‌شود.

سوال: چگونه بخش Order برای دسترسی به لیست قتل‌ها را آزاد کنید؟

ماموریت To Serve The light 

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت‌های اضافی بخش Ravensthorpe 3

بعد از بدست آوردن ماموریت به محل مشخص شده در نقشه بروید و با Hytham صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها باید ساختمان جدیدی به نام Hidden Ones Bureau بسازید. این ساختمان 400 تا Supplies و 30 ماده خام (Raw Material) احتیاج دارد. اگر ماده لازم برای ساخت را ندارید باید با حمله به دهکده‌هایی که با رنگ قرمز (تبر قرمز) در نقشه مشخص است آذوقه مورد نیاز برای ساخت و ساز را بدست بیاورید. بعد از ساختن ساختمان سری ماموریت The Hidden Ones Saga را می‌توانید انجام دهید. بعد از ساخت ساختمان دمویی شروع می‌شود در آنجا به Hytham بگویید که آماده‌اید(گزینه اول) تا ماموریت را ادامه دهید. حال به دنبال Hytham بروید، کمی جلوتر سوار قایق شوید تا به سمت دیگر رودخانه بروید. بعد باز او را دنبال کنید تا به بالای محل برسید و دمو را ببینید. بعد از دمو‌، از بالای بلندی به درون کاه‌ها بپرید و بعد Hytham را دنبال کنید تا به ساختمان برگردید. بعد از صحبت‌ها به بخش Order و لیست کسانی که باید به قتل برسانید دسترسی پیدا می‌کنید.

ماموریت The Huntress

بعد از ساخت ساختمان Hunter’s Hut‌ در اقامتگاه این ماموریت را بدست می‌آورید. به محل مشخص شده در نقشه بروید و با Petra صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها به دنبال او حرکت کنید. همینطور مسیر را ادامه دهید، در طول مسیر بعضی مواقع او می‌ایستد و محیط را چک می‌کند و باز حرکت می‌کند. مسیر را ادامه دهید و بگذارید او شواهد روی زمین را بررسی کند. جلوتر بالای تپه یک گله گوسفند خواهید دید و چوپانی که در حال فرار است. تعدادی گرگ در اینجا به شما حمله می‌کنند. با تیرکمان از دور آنها را بکشید و اگر تعدادی از آنها نزدیک شدند از شمشیرتان استفاده کنید. بعد از کشتن تعدادی گرگ و فراری دادن مابقی آنها به پیش کشاورز برگردید و با او صحبت کنید تا ماموریت بعد از صحبت‌ها به پایان برسد.

ماموریت The Baker’s Plaint

ماموریت The Baker's Plaint

به محل مشخص شده در عکس بالا بروید. در آنجا با Tarben صحبت کنید. بعد سوار قایق شوید تا محل مشخص شده با قایق بروید. وقتی به محل رسیدید دمو شروع می‌شود. بعد از دمو سوار قایق شوید و به سمت محل مشخص شده و اقامتگاه بروید. وقتی به محل رسیدید مرحله تمام شده است.

ماموریت Of All that Has Passed 

ماموریت Of All that Has Passed 

بعد از اتمام ماموریت Storming the Walls این مرحله را بدست می‌آورید. به محل مشخص شده در Ravensthorpe بروید و با Sigurd صحبت کنید. او از دست Eivor به شدت عصبانی است و بسیار فرق کرده است. بعد از صحبت‌ها او از جشن خارج می‌شود. باید او را پیدا کنید او در قبرستان شهر است. به آنجا بروید و با او صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها این ماموریت به پایان می‌رسد.

ماموریت Breaking the Order

با کشتن اعضای Order شما medallion دریافت می‌کنید. این مدال‌ها را به پیش Hytham بازگردانید تا توانایی‌های جدیدی به شما هدیه دهد. پیشنهاد می‌شود اول داستان اصلی را انجام دهید و در طی داستان به کشتن Orderها بپردازید و بعد از آن به دنبال بقیه آنها و کامل کردن داستان بروید. (راهنمایی کامل کشتن orderها اضافه خواهد شد.) همینطور پیشنهاد نمی‌شود که تمام medallionی که بدست آوردید را به Hytham بدهید اول سعی کنید تمام Orderها را بکشید تا رهبر اصلی آنها شناسایی شود و بعد مدال‌ها را تحویل دهید. در غیر این صورت ممکن است در بازی باگ ایجاد شود.

ماموریت Breaking the Order

به پیش Hytham در نقشه بروید و چهار medallion به او بدهید: با اینکار توانایی Poison Strike را بدست می‌آورید که شمشیر یا تیرهای شما را سَمی می‌کند.

شش medallion به او بدهید: با اینکار توانایی Fire Strike را بدست می‌آورید که شمشیر یا تیرهای شما را آتشین می‌کند.

نه medallion به او بدهید: با اینکار توانایی Poison Strike شما ارتقا پیدا می‌کند.

نکته مهم: بعد از اینکه نه medallion را به او دادید تا انتهای بازی و تا کشتن تمام اعضای Order (به جز آخری) و فدایی‌ها به پیش او برنگردید. اینکار از باگی شدن انتهای بازی جلوگیری می‌کند.

بعد از کشتن تمام اعضای Order (به جز آخری) و تمام فدایی‌ها به پیش Hytham بازگردید.

یازده medallion به او بدهید: با اینکار توانایی Fire Strike شما ارتقا پیدا می‌کند.

ماموریت Letter

بعد از اینکه شما یازده مدالیون را به او دادید او غیبش می‌زند. او را می‌توانید جلوی مقر اصلی پیدا کنید. (عکس بالا) و ماموریت Letter را نیز بدست می‌آورید.

ماموریت Letter

به جلو  بروید و با Hytham صحبت کنید. تا ماموریت نهایی The Poor-Fllow Soldier را بدست بیاورید.

ادامه ماموریت Breaking the Order

بعد از اتمام ماموریت The Poor-Fllow Soldier و بدست آوردن تمام medallionها به پیش Hytham بروید و با او صحبت کنید.

پانزده medallion به او بدهید: با اینکار ماموریت به پایان می‌رسد و شما Thor’s Cape را بدست می‌آورید.

ماموریت The forge and the flame

ماموریت The forge and the flame

بعد از اتمام تمام مراحل سراسر مناطق به منطقه Ravensthorpe بازگردید. در اینجا Gunnar قصد دارد جشن عروسی‌اش را برپا کند. به پیش او بروید و در مورد ازدواجش با او صحبت کنید. (گزینه دوم) و مراسم را آغاز کنید. بعد از پایان مراسم ازدواج می‌توانید با افراد مختلی صحبت کنید. در آخر به پیش Randvi بروید و با او صحبت کنید. 

ماموریت The forge and the flame

بعد از صحبت با او می‌توانید او را دنبال کنید. محلی در همان نزدیکی او با شما شروع به صحبت می‌کند. در آخر باید انتخاب کنید که عشقتان را به او ابراز کنید یا خیر. تفاوت آنچنان زیادی در بازی ایجاد نمی‌شود اما می‌توانید به عنوان یارتان Randvi را در کنارتان داشته باشید. بعد از این انتخاب ماموریت به پایان می‌رسد. 

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است