راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Welcoming Party

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Welcoming Party

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت : The Welcoming Party

به پیش Randvi در نزدیک the Alliance Map بروید و در نقشه، منطقه Jorvik را انتخاب کنید تا این ماموریت را بدست بیاورید. به محل مشخص شده در نقشه و منطقه Jorvik بروید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Welcoming Party

در ابتدا باید به دنبال Ljufvina بروید، که گفته شده در نزدیکی لنگرگاه زندگی می‌­کند. به محل مشخص شده در نقشه بروید و با مردم صحبت کنید تا محل او را در لنگرگاه بیابید. کمی جلوتر در بالای پله‌ها به سمت جمعیت رفته (عکس بالا) و نزدیک جمعیت شوید تا دمو آغاز شود و با dockmaster حرف بزنید. (انتخاب‌ها تاثیری ندارند) با توجه صحبت­های این مرد باید به سمت خانه‌‌ای بروید که با گل و گیاهان زیبا محاصره شده است. اینجا جایی است که Hjorr و Ljufvina زندگی می‌­کنند.

بررسی خانه

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت The Welcoming Party

به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید و خانه را پیدا کنید. V را فشار دهید و به سمت محل فیروزه‌ای بروید. (در عکس بالا خانه را مشاهده می‌کنید.) وقتی وارد خانه دوست Eivor شدید، خواهید فهمید که کسی بزور وارد خانه شده و یک جسد نیز پیدا می­‌کنید. باید اتاق را بگردید و بفهمید چه اتفاقی افتاده است. اولین سر­نخ مربوط به میزی می­‌شود که درون آن تومار قرار دارد. یقینا کسی دنبال اسنادی در میان آنها بوده است. در طبقه بالا و در بالکن متوجه یک درگیری می­‌شوید. از بالکن به خیابان بپرید. بشکه شکسته شده را بررسی کنید تا سر­نخ بعدی را بیابید. رد خون را دنبال کنید تا به یک جسد برسید که مربوط به یکی از دزدان است.علائم را دنبال کنید تا به ساختمانی که زنی در آن است برسید. در این ساختمان Ljufvina را خواهید یافت. (دمو شروع می‌شود) عده‌­ای برای او کمین کرده‌­اند، زیرا او اسناد بسیار مهمی دارد. (دیالوگ‌ها تاثیری ندارند) (اولی را انتخاب کنید و بگویید برای کمک به آنجا آمده‌اید)

Ljufvina را تا تالار سلطنتی اسکورت کنید

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت A warm welcome

حال باید Ljufvina را تا تالار سلطنتی (royal palace) اسکورت کنید تا به نزد Hjorr برسید. می­توانید کلاه(Hood) خود را سر کنید تا از دید عموم مخفی شوید ولی اگر خیلی به نگهبانان نزدیک باشید، آنها به شما حمله‌­ور می‌­شوند. برای مخفی شدن از اِلمان­های محیط (چمن‌های بلند، رفتن در شلوغی‌ها، نشستن روی صندلی‌ها و…) استفاده کنید تا بتوانید از نگهبانان رد شوید. در مواقعی Ljufvina در کنار محل‌هایی می‌ایستد، اگر در دید دشمنان بودید در محل‌‌های مشخص شده Blend In بزنید تا خودتان را همرنگ جماعت کنید و وقتی دشمنان دور شدند به مسیرتان ادامه دهید. (اگر دشمنان شما را دیدند آنها را بکشید و بعد مسیر را ادامه دهید.) (اگر زن مصدوم شد نزدیکش بروید و او را Revive کنید.) زن کمی جلوتر درباره سازمانی به نام Red Hand برایتان می­‌گوید که می­‌خواهد کنترل تمام شهر را بدست بگیرد. وقتی به royal palace رسیدید یک دمو شروع می‌‌شود. Eivor به Hjorr درباره سه نفر هشدار می­دهد که بسیار بی­‌رحم هستند. او امیدوار است که بتواند به کمک دوستی قدیمی رد آنها را بیابد. Hjorr شما را به نزد Ricsige می­‌برد. بعد از آن Hjorr را دنبال کنید و به دیدار Ljufvina بروید. او درباره Red Hand به شما توضیحاتی می‌دهد. در پایان گفتگو این ماموریت خاتمه می­‌یابد. (دیالوگ‌ها تاثیری در بازی ندارند)

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است