راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Taken for Granted

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Taken for Granted

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت Taken for Granted

 به پیش Randvi در نزدیک the Alliance Map بروید اینبار گزینه Are You all right و بعد Let’s go to Grantebridgescire را انتخاب کنید تا این ماموریت را بدست بیاورید.

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت Taken for Granted

باید خود را به محل مشخص شده در نقشه برسانید. در اینجا نمی‌توانید از Fast Travel استفاده کنید. به سمت قایق کوچکی بروید و بگذارید Randvi سوار شود و به همراه او به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. (از کشتی خود نمی‌توانید استفاده کنید.) در طول استفاده از قایق Z را فشار دهید  و بعد E را بزنید تا به صورت اتوماتیک در امتداد رودخانه به سمت محل ماموریت بروید. وقتی به محل رسیدید از قایق پیاده شوید و به همراه Randvi به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. در داخل ساختمان با Magni صحبت کنید. بعد از صحبت‌ها علامتی روی نقشه ظاهر می‌شود که کمپ دزدان است. باید به آنجا بروید. (اگر اسبتان را صدا کنید Randvi با شما همراه می‌شود.)

وقتی به محل رسیدید، باید دشمنان را بکشید. کشتن دشمنان به جز یکی تاکتیک خاصی نمی‌خواهد. کشتن دشمن طلایی یعنی Goliath کمی طول می‌کشد. نقطعه ضعف او کمرش است. از حملات قرمز رنگ او با Alt چپ جاخالی دهید و به او ضربه بزنید. او کند است و به راحتی میتوانید از سرعتتان برای مانور استفاده کنید. بعد از کشتن او و بقیه دزدان درون کمپ به دنبال Randvi به سمت شهر بروید. بعد از رسیدن به محل به دنبال او به پیش Magni بروید. حال به پیش Randvi  بروید تا با هم کمی نوشیدنی بنوشید.(در طول مسابقه باید دکمه Space را در وسط دایره بزنید. در دورهای بعدی بعضی وقتها به جای Space باید دکمه دیگری که روی صفحه مشخص می‌شود را سریع و به موقع فشار دهید.) بردن یا نبردن در این مسابقه تاثیری در بازی ندارد و فقط کمی دیالوگ‌ها را تغییر می‌دهد. بعد از صحبت‌‌ها به محل مشخص شده در نقشه بروید. (سوار اسب شوید و بگذارید Randvi پشت اسب همراه شما سوار شود و به سمت مقصد بروید.)

در مقصد، روی پل بایستید و صبر کنید Randvi صحبت‌هایش را بکند بعد به دنبال او به بالای برج بروید. در بالای برج دمو شروع می‌شود. در اینجا فرصت ارتباط عاشقانه برقرار کردن با او را دارید. (اگر اینکار را بکنید گزینه‌های اضافه به این کاراکتر در settlement اضافه می‌شود.) اما این انتخاب روی پایان بازی و رابطه شما با Sigurd تاثیر منفی می‌گذارد. بهترین انتخاب فعلا گزینه now is not the right time است. (این ماموریت تمام شده است.)

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

دیدگاه ها بسته شده است