راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت River Raid 

راهنمای بازی Assassins Creed Valhalla : ماموریت River Raid 

راهنمای کامل بازی Assassins Creed Valhalla (منوی اصلی)

ماموریت River Raid 

ماموریت River Raid 

به settlement خود بروید و Barracks خود را بسازید. بعد از ساختن Barracks با Eydis صحبت کنید. در اینجا می‌توانید یکی از مبارزین خود را که در طول Raidها دوشادوش شما مبارزه می‌کند را خودتان درست کنید. آیتم‌ها و لباسها‌یی که دوست دارید را برای او انتخاب کنید و قیافه‌اش را به صورت تصادفی تغییر دهید بعد از این روی Assign بزنید تا این مبارز بوجود بیاید. بعد از این برای ادامه ماموریت به محل مشخص شده بروید تا دمو شروع شود.

بعد از دمو، با Vgan صحبت کنید تا ماموریت را ادامه دهیم. دقت کنید River Raid با Raid‌های معمولی فرق می‌کند و کمی سخت‌تر است و اگر شما در طول این بخش بمیرید آیتم‌ها و پولی که بدست آوردید را از دست می‌دهید اما جوایز بسیار خوبی در طول این نبردها بدست خواهید آورد. در طول هر محل در River Raid یک سری آیتم مخفی نیز وجود دارد که در جای دیگری یافت نمی‌شود. گزینه اول را بزنید تا به او بگویید که آماده Raid هستید تا ماموریت ادامه پیدا کند.

چند نکته مهم در مورد River Raid :

  • در  طول نبردها مراقب یاران خودتان باشید دایره قرمز نشان دهنده یاران زخمیتان است، اگر زمان تمام شود یارتان را برای آن دست و دست بعدی در River Raid از دست خواهید داد.
  • Foreign Resource به صورت محدود در هر بار River Raid بدست می‌آيد.
  • در طول هر بخش صندوق‌های معمولی که آیتم‌های لازم برای ارتقای زره و شمشیرها درونشان است دیده شده است با V محل آنها را در هر بخش پیدا کنید و به سراغشان بروید.
  • برخی صندوق‌ها قفل است، کلید صندوق در همان نزدیکی است کمی محیط را بگردید.
  • حتما با کشتن حیوانات، برداشتن انواع غذا و گیاهان Ration خود را پر کنید. علاوه بر خون خودتان باید یارهای زخمیتان را نیز با Ration بهبود ببخشید.

بعد از لودینگ کنترل قایق را در یک محیط کاملا متفاوت در دست دارید کمی جلوتر روستایی خواهید دید نزدیک شوید و Raid را از آنجا آغاز کنید. باید مراقب باشید که جان افرادتان نیز از دست نرود. برای بدست آوردن میزان جان افرادتان G را فشار دهید. جلوتر افراد دشمن را بکشید و صندوق بزرگ در خانه را باز کنید با اینکار Ration برای پر کردن خون خود یا یارانتان بدست می‌آورید.

به قایق برگردید و مسیر را به سمت جلو ادامه دهید. دقت کنید هرچه به روستاهای جلوتر می‌روید این Raidها سختر شده و دشمنان بیشتری برای مقابله با شما جلو راهتان می‌آیند. بعدی Military Camp است در این مکانها می‌توانید آیتم‌های خوبی بدست بیاورید. دشمنان را بکشید در بالای برج صندوق اصلی را باز کنید تا لوت خوبی بدست بیاورید.

دوباره سوار کشتی شوید و به سمت جلو پیش بروید. در اینجای ماموریت باید یک Military Camp دیگر پیدا کنید تا Foreign Resource بیشتری بدست بیاورید. کمی جلوتر در یک Small Camp این آیتم را بدست خواهید آورد. در اینجا ماموریت با بازگشت به settlement تمام می‌شود(G را فشار دهید و عکس خانه را انتخاب کنید.) اما اگر می‌خواهید می‌توانید River Raid را ادامه دهید تا آیتم‌های بیشتری بدست بیاورید ولی دقت کنید هرچه بیشتر این بخش را ادامه دهید سختر می‌شود و با باخت تمام آیتم‌ها را از دست خواهید داد. (بازی هیچ سیوی در طول این Raid انجام نمی‌دهد) بعد از بازگشت به settlement به محل مشخص شده بروید و با صد Foreign Resource یک Hall برای جنگجویان خود بسازید تا این ماموریت تمام شود. (در Hall می‌توانید افراد جدید برای نبردهای خود استخدام کنید.)

بدست آوردن توانایی ویژه Shoulder Bash در River Raid

به پیش Barracks بروید (محلی که در آنجا می‌توانید River Raid انجام دهید.) و با Vagn (مردی که جلوی در ایستاده و نوشته‌ای در دست دارد.) صحبت کنید و گزینه Let’s go Raiding را انتخاب کنید. از روی نقشه River Severn را انتخاب کنید تا به این بخش برویم. حال بعد از لودینگ وارد River Raid می‌شویم.

بدست آوردن توانایی ویژه Shoulder Bash در River Raid

در اینجا می‌توانید به بخش‌های مختلف نقشه برای بدست آوردن Foreign Resource حمله کنید. اما هدف اصلی ما از آمدن به این نقشه بدست آوردن یک توانایی ویژه است که در این نقشه وجود دارد. توانایی که به شما در نابودی درهای سنگی و مسدود کمک می‌کند. پس با خیال راحتتری می‌توانید به محل‌های مخفی بازی که با دیوارهای سنگی مسدود شده‌اند و حتما به کوزه‌ آتش‌‌زا برای ورود احتیاج دارند دسترسی پیدا کنید. با داشتن این توانایی بدون کوزه می‌توانید با استفاده از این توانایی دیوارهای سنگی را از بین ببرید که بسیار در ادامه بازی به کارتان می‌آید. طبق نقشه بالا به محل مشخص شده با قایق بروید و به آن قسمت Raid کنید. می‌توانید در محل‌های مختلف در طول مسیر Raid انجام بدهید یا اینکه مستقیم به این محل (Island Monastery) بروید انتخاب با خودتان است. وقتی نزدیک محل بودید E را بزنید تا Raid آغاز شود.

بدست آوردن توانایی ویژه Shoulder Bash در River Raid

به سمت جلو و محل طلایی رنگ که در نقشه مشخص است بروید. جلوتر دشمنان را بکشید و پاکسازی را انجام دهید. مشکلی در جهت کشتن دشمنان وجود ندارد چراکه یارهایتان همراهتان هستند. همه دشمنان را ابتدا بکشید و صندوق‌های طلایی این بخش را بردارید. باید بدانید که در درون ساختمان‌ها آن را پیدا نخواهید کرد باید ابتدا به سراغ صندوقی که در بیرون ساختمان پایین است بروید(عکس بالا) و از طریق درزی که در پشت صندوق است داخل غار شده و کتاب را پیدا کنید.

Shoulder Bash

در انتهای غار کتاب را بردارید تا به توانایی Shoulder Bash دسترسی پیدا کنید. حتما آن را جزو توانایی‌های اصلی انتخاب کنید چراکه در باز کردن بخش‌های مخفی برایتان کاربرد جدی دارد.

دیگر نکات و راهنمایی‌ها برای بازی Assassins Creed Valhalla

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است