راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / ملاقات با D شکارچیِ مرگ

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت ششم بخش اول/ ملاقات با D شکارچیِ مرگ

در این قسمت در ابتدا به سراغ D شکارچیِ مرگ می‌رویم و رمز و راز پیرامون او را دنبال می‌کنیم و برای اولین بار با Gurranq ملاقات می‌کنیم و اولین Deathroot را به او می‌دهیم. (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت اول و دوم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت ششم

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

ملاقات با Sorcerer Thops برای اولین بار

(در ویدیو: ۰۰:۱۶ تا ۰۲:۴۴)

کلیسای ایریث (Church of Irith)

به کلیسای ایریث (Church of Irith) که در نقشه بالا نیز مشخص است بروید و با Sorcerer Thops ملاقات کنید. اگر ۱۰ رون به او بدهید او به شما یک سری جادوی ساده یاد می‌دهد. او به دنبال کلید آکادمی (Academy Glintstone Key) است تا داخلش شود. بعدا برای او یک کلید پیدا خواهیم کرد. بعد از تکراری شدن حرف‌هایش از پیش او بروید. همینطور در کلیسا یک Sacred Tear پیدا خواهید کرد. در اینجا لیست کامل Sacred Tearهای بازی و محل آنها را خواهید یافت.

رفتن به Roundtable و صحبت با کاراکترهای مختلف و جدید

(در ویدیو: ۰۳:۱۰ تا ۱۱:۳۴)

بعد از کشتن Godrick the Grafted بهتر است به Roundtable بازگردید تا با شخصیت‌های مختلف صحبت کنید و با یک سری شخصیت جدید ملاقات کنید. با شخصیت‌هایی که قبلا ملاقات کردید صحبت کنید. در اتاق سمت چپ Roundtable (بعد از ملاقات با او در Stormveil) با شخصیت Nepheli Loux برای بار دوم ملاقات خواهید کرد. در این سمت Roundtable وارد اتاق شوید و با Gideon Ofnir نیز صحبت کنید، می‌توانید با او در مورد تمام باس‌هایی که Great Rune دارند حرف بزنید. در اتاق میانی Roundtable برای اولین بار با شخصیت Rogier صحبت می‌کنید او به شما سه جادوی جدید می‌فروشد. حال با او صحبت کنید و بگویید که Godrick را شکست دادید تا او به شما یک شمشیر+8 بدهد.

ملاقات با Finger Reader Enia و طریقه استفاده از Remebranceها 

ملاقات با Finger Reader Enia و استفاده از Remebranceها 

یک اتاق بسته در Roundtable مرکزی وجود داشت که اکنون درش باز شده است. یک پیرزن پیر و انگشتانی عجیب در این اتاق وجود دارند. فقط می‌توانید با پیرزن صحبت کنید. صحبت‌هایش را به طور کامل گوش کنید، بعد از پایان صحبت‌ها می‌توانید از او با استفاده از Remembrance of the Grafted که بعد از کشتن Godrick بدست آوردید یکی از دو آیتم پیشنهادی را بسازید. دقت کنید بعدا با Duplicate کردن این Remembranceها می‌توانید هر دو آیتم را بسازید که در این مورد در قسمت‌های جلوتر صحبت خواهیم کرد.

ملاقات اولیه با D شکارچیِ مرگ

(در ویدیو: ۱۴:۳۰ تا ۱۸:۵۲)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / ملاقات با D شکارچیِ مرگ

در منطقه Limgrave به سمت علامتی که در نقشه بالا مشخص شده بروید (شماره 1) تا با شخصیت D برای اولین بار ملاقات کنیم. با او صحبت کنید تا حرف‌هایش تکراری شود بعد به سمت روستایی که در علامت 2 مشخص شده بروید. در آنجا با باسی به نام Tibia Mariner باید مبارزه کنید. او روی یک قایق است و در دریاچه‌ای که آنجاست در حال حرکت است. دقت کنید بعد از اینکه به او برای اولین بار ضربه بزنید فرار می‌کند او به سمت دیگر دریاچه می‌رود. مراقب اسکلت‌هایی که احضار می‌کند باشید و به سرعت به او ضربه بزنید تا کشته شود. باس راحتی است فقط باید مراقب دشمنانی که احضار می‌کند باشید، آنها را نادیده گرفته و فقط به باس ضربه بزنید تا کشته شود. بعد از کشتن این باس اولین آیتم Deathroot را بدست می‌آورید. بعد از کشتن باس به آن سمت دریاچه بازگردید تا باز با شخصیت D ملاقات کنید. با او صحبت کنید تا علامت قرمزی که یک تلپورتر است روی نقشه مشخص شود.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / ملاقات با D شکارچیِ مرگ

نکته: قبل از اینکه به محل D برسید در محلی که در نقشه بالا مشخص است می‌توانید دومین تابلوی نقاشی را پیدا کنید. (بعدا در مورد آن صحبت خواهیم کرد.)

ملاقات با Gurranq و دادن اولین Deathroot به او

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / ملاقات با D شکارچیِ مرگ

بعد از ملاقات با شخصیت D علامت قرمزی روی نقشه مشخص می‌شود به آن سمت بروید و وارد تلپورتی که آنجاست شوید تا در مکانی در بالای منطقه Caelid ظاهر شوید. به جلو بروید و در را باز کنید و وارد خانه شوید و منطقه استراحت Bestial Sanctum را فعال کنید. در انتهای این خانه شخصیت عجیب Gurranq را خواهید یافت، به پیش او بروید و با او صحبت کنید و در انتها آیتم Deathrootی که تازگی بدست آوردید را به او بدهید تا آیتم clawmark seal و Beast Eye را بدست بیاورید. (بعدا در مورد آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.)

ملاقات با D در Roundtable و صحبت خصوصی با Fia

(در ویدیو: ۲۲:۳۱ تا ۲۷:۳۰)

بعد از ملاقات اولیه با Gurranq به Roundtable بروید و با شخصیت D در آنجا صحبت کنید. بعد از پایان صحبت‌ها دو جادو می‌توانید از او بخرید. بعد به پیش Fia در اتاق بروید و اجازه دهید او شما را در آغوش بگیرد و گزینه Talk in Secret را انتخاب کنید. بعد از پایان صحبت‌ها فعلا این بخش به اتمام می‌رسد. (بعدا ادامه داستان این شخصیت‌ها را تکمیل خواهیم کرد.)

ادامه راهنمایی در : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است