راهنمای بازی GTA 5 / سری مراحل Assassination

راهنمای بازی GTA 5 / سری مراحل Assassination

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

[lwptoc labelShow=”نمایش عناوین” labelHide=”پنهان کردن” hideItems=”0″]

ماموریت The Vice Assassination

(این مرحله با علامت L در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: Clean Escape Bonus: باید مرد را بدون اینکه توسط پلیس تعقیب شوید بکشید.)

این ماموریت را باید با فرانکلین انجام دهید. قبل از شروع ماموریت تفنگ نشانه‌دار با صداخفه کن تهیه کنید.

ماموریت The Vice Assassination

به علامت L روی نقشه بروید تا با تلفن با Lester صحبت کنید. بعد از صحبت با تلفن به محل شده در نقشه بروید. یک زن گوشه خیابان ایستاده و ماشین‌های مختلف جلویش می‌ایستند. باید صبر کنید تا هدفی که باید بکشید را پیدا کنید. روی تپه‌ی جلوی او کمین بگیرید و منتظر بمانید. فاصله را حفظ کنید تا زن شما را نبیند. تفنگ نشانه‌دار را در بیارید و به سمت زن هدف بگیرید. نباید او را بکشید ولی او سوار هر ماشینی شد باید راننده آن را بکشید! چند ماشین جلوی او می‌ایستند و می‌روند ولی یک ماشین بدون سقف جلوی او می‌ایستد (عکس بالا) و زن می‌خواهد سوارش شود. سریع دست به کار شوید و با تفنگ نشانه‌دار مرد را بکشید. بلافاصله بعد از کشتن مرد سوار موتور یا ماشین‌تان شوید و قبل از کسی متوجه حضورتان شود و پلیس را خبر کند از محل دور شوید تا ماموریت تمام شود. (دقت کنید علاوه بر شرایط گفته شده بدون اینکه شناسایی شوید و بدون اینکه Retry بزنید باید مرحله را کامل کنید تا مدال طلایی را بگیرید.)

ماموریت The Bus Assassination

(این مرحله با علامت L در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: Hit and Run: شما باید با استفاده از اتوبوس شهری به مرد در حال فرار ضربه بزنید و او را بکشید.)

ماموریت The Bus Assassination

به علامت L روی نقشه بروید تا با تلفن با Lester صحبت کنید. بعد از صحبت به سمت محل آبی مشخص شده در نقشه بروید و سوار اتوبوس شوید. به سمت علامت زرد اول یعنی ایستگاه اتوبوس بروید و بایستید تا مسافران سوار شوند. به سمت علامت بعدی بروید و مسافران بعدی را در آنجا سوار کنید. بار سوم نیز اینکار را بکنید و بعد به سمت علامت چهارم بروید. در اینجا مرد متوجه می‌شود که شما قصد جانش را دارید پس با دوچرخه فرار می‌کند! فقط مرد را تعقیب کنید و با اتوبوس دوچرخه را زیر بگیرید تا هم او را بکشید و هم مدال طلایی را بدست بیاورید. بعد از کشتن او از محل دور شوید تا ماموریت به پایان برسد.

ماموریت The Construction Assassination

(این مرحله با علامت L در نقشه مشخص است.)

نکته:‌ برای باز شدن این ماموریت علاوه بر انجام دو ماموریت بالا باید ماموریت اصلی Minor Turbulence را نیز تکمیل کنید.

این ماموریت را باید با فرانکلین انجام دهید. قبل از شروع ماموریت Grenade launcher (نارنجک انداز) را تهیه کنید.

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: No Fly Zone: با شلیک به هلکوپتر باعث سقوط آن شوید.)

ماموریت The Construction Assassination

به علامت L روی نقشه بروید تا با تلفن با Lester صحبت کنید. بعد از پایان صحبت‌ها به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. اینجا یک ساختمان نیمه ساخته است. ابتدا به سمت آسانسور بروید و سوار آن شوید. چند نفرِ جلوی آسانسور را بکشید و سوارش شوید و دکمه E را بزنید تا به طبقه بالا بروید. در طبقه‌ای که آسانسور می‌ایستد باید دشمنان را بکشید. در همین طبقه در سمت راست پک سلامتی نیز وجود دارد. در صورت نیاز از آن استفاده کنید. در پشت محل‌ها سنگر بگیرید و به جلو پیشروی کنید و دشمنان را بکشید. دشمنان با علامت قرمز در مینی مپ مشخص هستند و شما باید خود را به علامت زرد برسانید. بعد از کشتن تمام دشمنانِ طبقه به سمت علامت زرد بروید. مراقب باشید چند نفر با آسانسور به پایین می‌آیند آنها را بکشید و سوار آسانسور شوید دکمه E را بزنید و به طبقه بالا بروید. در طبقه بالا شروع به کشتن دشمنان کنید. وقتی هلکوپتر بلند شد بلافاصله نارنجک انداز را بردارید و به سمتش دقیق پرتاب کنید تا منفجر شود. دیگر احتیاجی به کشتن بقیه دشمنان نیست فقط اگر چتر نجات ندارید آن را از روی زمین بردارید (جلوتر مشخص است) و به پایین ساختمان بپرید. فقط یادتان باشد چتر را باز کنید و روی زمین فرود بیایید تا مرحله با موفقیت و به شکل طلایی به پایان برسد.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است