شکست Fire Giant و ورود به Crumbling Farum Azula

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت بیست و هشت بخش اول/ شکست Fire Giant و ورود به Crumbling Farum Azula

در این قسمت آخرین بخش‌های منطقه Mountaintops of the Giants را طی می‌کنیم تا به باس نهایی این منطقه یعنی Fire Giant برسیم و بعد از شکست دادن باس و آتش زدن درخت Erdtree می‌توانیم وارد آخرین منطقه اصلی بازی یعنی Crumbling Farum Azula شویم. (برای درک بهتر داستان این قسمت به داستان و تاریخچه کوهستان‌های مرتفع غول‌ها مراجعه کنید.)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

[lwptoc hideItems=”0″]

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت بیست و هشت

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما، در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

بدست آوردن کاتانای قدرتمند Rivers of Blood

(در ویدیو: ۰۰:۱۳ تا ۰۳:۳۴)

شکست Fire Giant و ورود به Crumbling Farum Azula

به منطقه استراحت First Church of Marika که قبلا آن را فعال کردیم بروید. (در منطقه Mountaintops of the Giants) از آنجا طبق نقشه بالا به سمت چپ نقشه بروید و از زنجیر زخیم رد شوید تا به منطقه استراحت Giant’s Gravepost برسید.

محل تمام Sacred Tearهای منطقه Mountaintops of the Giants

از منطقه استراحت Giant’s Gravepost به سمت جلو و کلیسای Church of Repose بروید. در نزدیکی کلیسا دشمنی به نام Bloody Finger Okina به شما حمله می‌کند. او کاتانای قدرتمندی دارد و باید بسیار مراقب ضربات مرگبار او باشید. بعد از کشتنش کاتانای Rivers of Blood و همینطور ماسک Okina Mask را بدست می‌آورید. (حتما Rivers of Blood را ارتقا دهید و از آن استفاده کنید تا از یکی از بهترین کاتاناهای بازی لذت ببرید.)

مبارزه با Fire Giant

(در ویدیو: ۰۵:۰۷ تا ۱۱:۴۳)

داستان منطقه Mountaintops of the Giants / داستان بازی الدن رینگ قسمت هفتم

اگر در نقشه این منطقه نگاه کنید دو زنجیر در سمت راست نقشه می‌بینید که به منطقه بزرگتری کشیده شده است. به سمت زنجیرها بروید. در بین زنجیرها می‌توانید منطقه استراحت Foot of the Forge را فعال کنید. به سمت زنجیر دوم بروید و از آن رد شده و داخل محیط بزرگ شوید تا باسی غول پیکر به نام Fire Giant به شما حمله کند! باس سرسختی است پس حتما از Spirit استفاده کنید. در طول مبارزه با این باس به خاطر بزرگی محیط می‌توانید از اسب استفاده کنید. دقت کنید در صورتی که بخواهید سریعتر در محیط مانور دهید و از دست آتش‌های این باس فرار کنید بهتر است از اسب استفاده کنید. همینطور فلاسکتان را سعی کنید در فاز دوم استفاده کنید چراکه در فاز دوم باس خون زیادی دارد.

برخی از حرکات و خصوصیات Fire Giant

شکست Fire Giant و ورود به Crumbling Farum Azula

فاز اول: 1. از دور به سمتتان با سپر بزرگش برف می‌فرستد باید به موقع جاخالی دهید تا آسیب نبینید. 2. در فاز اول باید تمرکزتان را روی پای سمت چپ باس بگذارید، این پا با یک بانداژ قهوه‌ای دورش کاملا مشخص است. به زنجیر دور پای چپش ضربه بزنید تا شکسته شود و اولین آسیب جدی به او وارد شود. 3. ضرباتی که با سپر وارد می‌کند را جاخالی دهید و بیشتر به زیر پایش بروید و به پای چپ ضربه بزنید تا سریعتر خونش تمام شود. 4. وقتی روی زمین غلت می‌خورد باید از محلی که در حال چرخیدن است دور شوید.

شکست Fire Giant و ورود به Crumbling Farum Azula

5. وقتی کمی خونش کم شد از درون سینه‌اش آتش به بیرون می‌آورد و به سمتتان پرت می‌کند، بهترین راه حل این است که با اسب از او دور شوید و بگذارید این حالت تمام شود و گرنه اگر نزدیک او باشید او محیط اطرافش را آتش می‌زند و کشته می‌شوید یا خون بسیاری از دست می‌دهید. 6. وقتی بیش از نصف خون او را کم کردید فاز دوم مبارزه آغاز می‌شود.

شکست Fire Giant و ورود به Crumbling Farum Azula

فاز دوم: 1. در فاز دوم قدرت حرکتی باس کمتر می‌شود اما جادوها و آتش زیادی به اطراف پخش می‌کند که اگر کمی اشتباه کنید به راحتی کشته می‌شوید. 2. دستانش را روی زمین می‌گذارد و به اطراف آتش می‌فرستد، دقیقا در جلویش بمانید و به دست‌ها آسیب وارد کنید و سعی کنید از آتش‌های روی زمین دوری کنید. 3. مانند آتش فشان از سینه‌اش گدازه به بیرون پرتاب می‌کند، از محدوده گذازه‌ها دور شوید، مراقب باشید گذازه‌ها روی زمین منفجر می‌شوند پس کاملا از محدوده دور شوید. 4. مشت‌هایش را روی زمین می‌کوبد، در اینجا بهترین موقعیت است که به سمت دست‌هایش بروید و به آنها ضربه وارد کنید. 5. در این فاز نیز روی زمین غلت می‌خورد، مراقب باشید و از محدوده‌اش خارج شوید. 6. از دور به سمتتان گذازه‌ی آتشین می‌فرستد، به موقع آنها را جاخالی دهید. 7. گوی‌هایی آتشین با دست‌هایش احضار می‌کند که وقتی نزدیک زمین می‌شوند منفجر شده و آتش را گسترده می‌کنند، از زیر این گوی‌ها فرار کنید و دور شوید. 8. تمام اطرافش را به آتش می‌کشد، از او فاصله بگیرید. 9. در اواخر مبارزه تمام حرکات را به شکل مرگبار و ترکیبی اجرا می‌کند، مراقب باشید و سریع کارش را بسازید.

بعد از کشتن این باس Remembrance of the Fire Giant را بدست می‌آورید. می‌توانید این Remembrance را به پیش Finger Reader Enia ببرید و آیتم‌های خاصی را آزاد کنید.

ورود به Crumbling Farum Azula

(در ویدیو: ۱۲:۰۴ تا ۲۶:۵۲)

بعد از کشتن Fire Giant به سمت منطقه استراحت Fire Giant بروید و آنجا را فعال کنید. در بازی دو راه برای ورود به Crumbling Farum Azula در نظر گرفته شده که در مورد هر دوی آنها صحبت می‌کنیم.

1. روش فرعی ورود به Crumbling Farum Azula

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / اسرار فاضلاب شهر Leyndell

ابتدا می‌توانید به پیش Hyetta بروید ( برای اطلاعات بیشتر به این قسمت مراجعه کنید) و ماموریت او را دنبال کنید. خوب اگر می‌خواهید پایان بندی Lord Of The Frenzied Flame را بدست بیاورید، باید قید دیگر پایان بندی‌ها را بزنید. هرچند می‌توان حتی بعد از اینکه توسط Three Finger علامت گذاری شدید این طلسم را جلوتر در بازی باطل کرد. (در قسمت‌های جلوتر توضیح خواهیم داد) ولی در هر صورت تا وقتی طلسم رویتان باشد فقط به این پایان بندی دسترسی خواهید داشت. بعد از صحبت با Hyetta تمام لباس‌هایتان را unequip کنید و آنها را در بیاورید. بعد به سمت دیگری که در عکس بالا در انتهای محل است بروید و داخلش شوید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو با Hyetta صحبت کنید تا به خواسته‌اش برسد! همینطور با او صحبت کنید تا کشته شود و بتوانید آیتم Frenzied Flame Seal را از جنازه‌اش بردارید. (آیتم برای پایان بندی Lord Of The Frenzied Flame ضروری است) در آخر در منطقه استراحت Melina دوباره ظاهر می‌شود و از اینکه می‌خواهید Lord Of The Frenzied Flame شوید بسیار عصبانی است! او به شما می‌گوید انتقام اینکار را از شما خواهد گرفت! (در ویدیو این بخش را نیز به صورت کامل برایتان Capture کردیم تا مشکلی برایتان پیش نیاید.)

شکست Fire Giant و ورود به Crumbling Farum Azula

بعد از انجام اعمال بالا به منطقه استراحت Fire Giant بازگردید و به سمت جلو و زنجیری که در رو به رویتان مشخص است بروید. از زنجیر بالا رفته و روی Forge of the Giants قرار بگیرید، مسیر سمت چپ را بروید تا منطقه استراحت Forge of The Giants را ببینید و فعال کنید. در اینجا اگر طبق مراحل بالا عمل کرده باشید با قدرتی که از Three Finger بدست آوردید خودتان Edrtree را به آتش می‌کشید و وارد Crumbling Farum Azula خواهید شد. در این صورت Melina کشته نخواهد شد!

2. روش اصلی ورود به Crumbling Farum Azula

داستان منطقه Mountaintops of the Giants / داستان بازی الدن رینگ قسمت هفتم

شکست Fire Giant و ورود به Crumbling Farum Azula

خوب در این روش به پیش Hyetta نمی‌روید و ماموریت او را تکمیل نمی‌کنید! پس در منطقه استراحت Fire Giant به سمت Forge of the Giants بروید و از زنجیرش بالا بروید و با رفتن به سمت چپ خودتان را به منطقه استراحت برسانید. در آنجا استراحت کنید و گزینه Talk to Melina را انتخاب کنید. او از شما می‌پرسد که حاضرید این گناه کبیره را مرتکب شوید؟ (یعنی Edrtree رو به آتش بکشید. برای اطلاعات بیشتر به داستان بازی الدن رینگ مراجعه کنید.) در پاسخ به سوال او I’m ready را انتخاب کنید تا دمو آغاز شود. در دمو می‌بینیم که Melina خودش را فدا می‌کند تا Edrtree را به آتش بکشد و راه شما را برای رسیدن به Crumbling Farum Azula هموار کند، به نوعی انگار او به خواسته قلبی خود رسیده است… 

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است