راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Complications

راهنمای بازی GTA 5 / ماموریت Complications

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

ماموریت Complications بازی GTA 5
(این مرحله با علامت S در نقشه مشخص است.)

(طریقه 100٪ و طلایی کردن مرحله: 1. زمان: ماموریت را در عرض 5 دقیقه به پایان برسانید. (برای اینکه وقت هدر نرود دموها را رد کنید) 2. نمی‌تونی لمسش کنی: مشت زنی آخر با مایکل را بدون اینکه هیچ آسیبی ببینید و ضربه‌ای بخورید پیروز شوید. 3. چُرتِ کثیف: حتما باغبان را به صورت مخفیانه از پیش رو بردارید.)

ماموریت Complications بازی GTA 5
باغبان را بیهوش کنید…

به علامت S در نقشه بروید و با Simeon صحبت کنید. دمو را رد کنید. با سرعت به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. در حقیقت به خانه مایکل می‌رویم! از در ورودی بپرید و وارد شوید. در اینجا باغبان مشغول کار است کنترل را بزنید تا نیم‌خیز شوید و وقتی نزدیکش بودید کلیک راست و بعد R را بزنید تا به صورت مخفیانه بیهوشش کنید. با اینکار بخش سوم مدال طلایی را بدست آوردید.

ماموریت Complications بازی GTA 5

حال به سرعت به سمت دیگر خانه بروید تا ماشینی که در عکس بالا مشخص است را بیابید. از ماشین بالا بروید و به پشت بام خود را برسانید. از آنجا از طرق پنجره وارد خانه شوید. مراقب باشید دختر مایکل اول از جلوی در رد می‌شود. احتیاجی به مخفیانه رفتن نیست ولی ندوید تا پسر متوجه حضور شما نشود و راه بروید به سمت پله‌ها رفته و از پله‌ها پایین روید. در پایین مراقب باشید زن فرانک و تمرین دهنده تنیسش شما را نبیند. به سمت آنها به آرامی و مخفیانه بروید و بعد وارد راهروی سمت چپ شوید و داخل گاراژ شده و ماشین را بردارید و به سرعت به سمت محل مشخص شده بروید.

در اینجا به سرعت به سمت محل بروید در میان راه متوجه می‌شوید که مایکل پشت ماشین است. مسیر را ادامه دهید و وقت را هدر ندهید وقتی در محل بودید دمو را رد کنید به سمت محل مشخص شده و شیشه مغاز بروید و با ماشین واردش شوید. حال در نقش مایکل هستید و باید با Simeon مشت زنی کنید. به هیچ عنوان دفاع نکنید و فقط به کلیک چپ پشت سرهم به او ضربه بزنید با اینکار او فرصت برای ضربه زدن به شما بدست نمی‌آورد و زمان نیز برای این مبارزه هدر نمی‌رود. ضربات پشت سرهم به او وارد کنید تا دمو شروع شود و مدال طلایی را بدست بیاورید.

راهنمای کامل بازی GTA 5 (منوی اصلی)

دیگر راهنمایی‌های مرتبط با GTA 5

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است