راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring /اسرار شهر زیرزمینیِ Nokron (سفر به زیرِ زمین بخش دوم)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت سیزدهم/اسرار شهر زیرزمینیِ Nokron (سفر به زیرِ زمین بخش دوم) (قسمت اول)

بعد از شکست Starscourge Radahn به جنگل‌های Mistwood در جنوب Limgrave می‌رویم تا از شکاف بوجود آمده وارد شهر زیرزمینی Nokron شویم. این قسمت نیز ادامه ماموریت شخصیت Ranni the Witch است. (برای درک بهتر داستان این بخش به داستان الدن رینگ دنیای زیرزمین مراجعه کنید.)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت سیزدهم

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

ورود به شکاف موجود در جنگل‌های Mistwood 

(در ویدیو: ۰۰:۱۵ تا ۰۱:۳۸)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring /اسرار شهر زیرزمینیِ Nokron

به منطقه استراحت Fort Haight West واقع در جنگل‌های Mistwood بروید. وقتی وارد این منطقه شدید با یک گودال بسیار بزرگ رو به رو می‌شوید، در امتداد گودال جلو بروید و به پایین نگاه کنید تا صخره‌ای در پایین ببینید، روی آن بپرید.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring /اسرار شهر زیرزمینیِ Nokron

در پایین، به پشتتان که نگاه کنید، دریچه‌ی غاری را می‌بینید که می‌توانید داخلش شوید. (عکس بالا) بعد از ورود به دریچه همینطور به سمت پایین بپرید. در هنگام پرش مراقب باشید که محل‌های کم عمق را انتخاب کنید تا کشته نشوید. همینطور به پایین بپرید تا وارد شهر Nokron, Enternal City شوید و روی صفحه اسم شهر نمایان شود.

ابتدای شهر Nokron تا مبارزه با Mimic Tear

(در ویدیو: ۰۱:۳۹ تا ۰۵:۴۱)

روی سقف خانه‌ها به سمت چپ و پایین بروید. مراقب باشید سقوط نکنید. همینطور که جلو می‌روید دشمنان گردی که شبیه قیر سیاه هستند به شما حمله می‌کنند. مراقب باشید آنها می‌توانند تیر به سمتتان بفرستند یا بدنشان را به شکل شمشیر در بیاورند و به شما ضربه بزنند. همینطور مسیر را روی سقف خانه‌ها ادامه دهید تا به یک پنجره برسید که بتوانید داخلش شوید. (اگر مسیر کمی شما را گیج کرد به ویدیو مراجعه کنید.)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring /اسرار شهر زیرزمینیِ Nokron (سفر به زیرِ زمین بخش دوم)

حال به پایین بپرید و دشمنان را جا بگذارید تا به منطقه استراحت Nokron, Eternal City برسید، آن را فعال کنید. بعد از در دیگر خارج شوید. در اینجا محیط بزرگی است که می‌توانید با کمی گشت زنی آیتم‌های مختلفی بدست بیاورید اما برای رسیدن به باس باید به سمت محلی که در عکس بالا مشخص است بروید و از پله‌ها پایین بروید. همینطور پایین بروید و دشمنان مزاحم را بکشید تا به دروازه مه آلود برسید، وقتی واردش شوید مبارزه با باس آغاز می‌شود.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring /اسرار شهر زیرزمینیِ Nokron (سفر به زیرِ زمین بخش دوم)

مبارزه با Mimic Tear: توضیح اضافه‌ای برای این باس لازم نیست، به جز اینکه او دقیقا مثل خودتان است! همان قدرت و همان سلاح‌ها و جادوها را استفاده می‌کند. واقعا اگر کاراکتر قدرتمندی هستید کارتان کمی سخت است. او یکبار می‌تواند خونش را کمی پر کند ولی بعد از آن دیگر نمی‌تواند اینکار را بکند. با فکر به او حمله کنید و به موقع جاخالی دهید. طبق Buildی که ساختید بهتر می‌دانید که چطور با خودتان مبارزه کنید! پس توضیح اضافه دادن ضروی نیست. 

به سمت Ancestral Woods و اسرار منطقه و باز کردن باس

(در ویدیو: ۰۵:۴۷ تا ۱۴:۲۵)

بعد از شکست دادن باس منطقه استراحت Mimic Tear را فعال کنید، بعد از پله‌ها بالا بروید و به سمت پلی که تازه باز شده بروید. از روی پل بگذرید و همینطور روی آن پیش بروید. به یک دروازه بزرگِ باز می‌رسید بلافاصله که از آن رد شدید به سمت چپ بپیچید و مسیرتان را از همان گوشه به سمت جلو ادامه دهید، همینطور به سمت جلو و بعد چپ بروید تا به منطقه استراحت جدیدی به نام Ancestral Woods برسید.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring /اسرار شهر زیرزمینیِ Nokron (سفر به زیرِ زمین بخش دوم)

این منطقه Ancestral Woods نام دارد و برای باز کردن باسش در آن شش آتشدان وجود دارد که باید آنها را روشن کنید. محل این آتشدان‌ها را در نقشه بالا مشاهده می‌کنید. این آتشدان‌ها با شماره‌های قرمز مشخص شده‌اند. شماره سوم همان نزدیکی منطقه استراحت Night’s Sacred Ground است بدون مبارزه می‌توانید روشنش کنید. در کنار شماره دوم دو دشمن حضور دارد مراقب باشید. مراقب موش‌ها و دشمنان کناره شماره پنجم باشید. در اطراف شماره ششم دشمنان زیادی وجود دارند ولی از پشت می‌توانید بدون درگیری آتشدان را روشن کنید. در اطراف شماره چهارم نیز یک گرگ بزرگ به همراه گله‌اش حضور دارد. در اطراف آتشدان شماره یک هیچ مزاحمی وجود ندارد. بعد از اینکه هر شش آتشدان را روشن کردید به سمت دایره قرمز بروید و جنازه گوزن را بررسی کنید تا وارد محیط باس شوید.

آیتم خاص Ancestral Infant’s Head: برای بدست آوردن این آیتم به سمت شماره یک فیروزه‌ای که با دایره زرد مشخص شده است بروید.

ورود به منطقه Siofra Aqueduct: یک منطقه مخفی در اینجا با نام Siofra Aqueduct است که برای ورود به آن باید به سمت شماره دو فیروزه‌ای که با دایره زرد مشخص شده است بروید. در آنجا به پایین بپرید و مسیر را مستقیم ادامه دهید تا به منطقه استراحت Aqueduct-Facing Cliffs برسید.

مبارزه با Regal Ancestor Spirit

(در ویدیو: ۱۴:۴۶ تا ۱۶:۱۰)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring /اسرار شهر زیرزمینیِ Nokron (سفر به زیرِ زمین بخش دوم)

این باس مانند Ancestor Spirit است که قبلا آن را در منطقه Siofra River شکست داده بودیم. با این تفاوت که این باس دارای قدرت‌های جدیدی است که می‌تواند مبارزه را برایتان چالش برانگیزتر از قبل بکند. هرچند اگر به سرعت باس را بکشید مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد. برخی از توانایی‌های باس: 1. موجود به هوا می‌رود و روی زمین جادوی سفید و مرگباری را پخش می‌کند، فرار کنید و روی جادوها نمانید. 2. با شاخش به سمتتان حمله می‌کند، از زیر شاخش جاخالی دهید. 3. موجود به درون زمین فرو می‌رود و کمی دورتر ظاهر می‌شود. 4. گوزن روی هوا می‌پرد و بعد از چند جهش به طور ناگهانی روی سرتان فرود می‌آید، به سرعت به کنار یا عقب فرار کنید. 5. موجود روی زمین از دهانش جادوی سفید خارج می‌کند، فقط از جلویش کنار بروید. 6. به یکباره موجود زوزه‌ای می‌کشد و به رنگ سفید در می‌آید و شروع می‌کند خونش را پر می‌کند به او نزدیک شوید و ضربه بزنید و نگذارید خونش را پر کند. 7. پاهایش را بالا می‌آورد و ناگهان روی سرتان می‌کوبد، در این حالت به عقب فرار کنید. بعد از کشتن موجود مقداری رون و آیتم‌ Remembrance of the Regal Ancestor را بدست می‌آورید. اگر به پیش Finger Reader Enia در Roundtable برگردید می‌توانید با استفاده از این Remembrance دو آیتم پیشنهادی Winged Greathorn یا Ancestral Spirit’s Horn را بسازید.

ادامه راهنمایی در : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است