راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : ?Who the Hell is Leviticus Cornwall

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : ?Who the Hell is Leviticus Cornwall

راهنمای کامل تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 (منوی اصلی)

مرحله پنجم: ?Who the Hell is Leviticus Cornwall

(شرایط بدست آوردن مدال طلایی: ۱. لنی را وقتی که روی قطار آویزان است نجات دهید. ۲. بعد از توقف قطار در عرض ۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه نگهبانان را بکشید. ۳. ده هدشات کنید. ۴. بعد از توقف قطار آسیبی نبینید. ۵. بدون استفاده از آیتم سلامتی مرحله را تمام کنید. )

بعد از دمو به دنبال داچ بروید تا جایی که به ریل راه آهن برسید. بعد به محل مشخص شده در نقشه بروید و بیل را چک کنید. بعد از صحبت با او از اسب پیاده شده و سیم را بردارید و آن را به Detonator (که در نقشه مشخص است) برسانید و وصل کنید. (با فشار E) حال سوار اسب شوید و به پیش دیگران برگردید.

راهنمای بازی Red Dead Redemption 2 / مرحله : ?Who the Hell is Leviticus Cornwall

بعد از صحبت‌ها Tab را فشار داده به قسمت آیتم بروید. در پایین ماسک صورت را انتخاب کرده تا صورت خود را بپوشانید تا دمو شروع شود. حال پیاده به دنبال چارلی و لنی بروید. به محض اینکه به لبه رسیدید بپرید تا روی قطار بپرید بلافاصله لنی را با فشار E  و بعد فشار پیاپیِ کلیک راست نجات دهید. (ضروری برای اسب طلایی)

به سرعت به سمت جلو بروید و لنی را دنبال کنید و به داخل واگن بروید. در اینجا اصلا عجله نکنید و افرادی که در بین راه هستند را فقط هدشات کنید و با دقت جلو بروید تا خونتان را از دست ندهید (تیر خوردن اینجا مشکلی برای اسب طلایی بوجود نمی‌آورد) وقتی به انتهای واگن می‌رسید مردی از پشت شما را می‌گیرد به سرعت پشت سر هم F را بزنید تا از او جدا شوید و بعد پشت سر هم F را بزنید تا از پا در بیاید‌ به واگن انتهایی بروید و E را بزنید تا قطار متوقف شود.

در اینجا باید عجله کنید و دشمنان را در زیر 1 دقیقه و 30 ثانیه بکشید و البته اگر اسب طلایی می‌خواهید نباید هیج آسیبی در این بخش ببینید. فقط هد شات کنید. (به 10 هد شات نیاز دارید) بهتر است از Relief استفاده کنید چراکه نشانه گیری دقیق‌تری دارد.  از وسط موس و حالت Dead Eye به موقع استفاده کنید تا خیلی زود خالی نشود. به سرعت دشمنان را بکشید و به سمت دیگر قطار حرکت کنید.  وقتی دشمنان را کشتید به سرعت سمت تجمع اسب‌ها بروید تا دمو شروع شود. ‌(مراقب باشید و کمتر تیر بخورید تا لازم نباشد از پک سلامتی استفاده کنید.)

بعد از دمو  چند تیر به قطار شلیک کنید بعد داچ شما را متوقف می‌کند. در اینجا دینامیت را بگیرید روی در بگذارید و E را بزنید تا روشن شود به سرعت به عقب بروید تا منفجر شود. حال وارد قطار شوید و لوت‌ها را بردارید از کشوی میز انتهای واگن کارت General Quincy Harris  را بردارید. (برای کالکشن کارت‌ها ضروریست) کابیتت پایین کتابخانه‌ای که روباه بالایش است را باز کرده و صندوقل درونش را باز کنید حال به پیش داچ و بقیه برگردید.

حال دو انتخاب دارید یا نگهبانان را بکشید یا آزادشان کنید. به خودتان بستگی دارد و روی داستان تاثیری ندارد و فقط morality شما را کم یا زیاد می‌کند. یا همین جا بکشیدشان یا کلیک راست جلویشان بزنید و با E داخل قطار بفرستیدشان. اگر مردی داخل نشد با تهدید اسلحه داخل قطارش کنید. (در اینجا و قبل از روشن کردن قطار می‌توانید لوت افراد مختلف (با فشار E) را بردارید اگر دوست داشتید.) حال به واگن جلوی قطار بروید و قطار را روشن کنید بعد از دمو ماموریت تمام شده است.

دیگر مطالب مرتبط با راهنمای بازی Red Dead Redemption 2

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است