راهنمای بازی GTA San Andreas / سری مراحل سرقت

راهنمای بازی GTA San Andreas / سری مراحل Robbery

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت First Date

(علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / سری مراحل سرقت 1)

خلاصه داستان

خلاصه مراحل: سزار به شما زنگ می‌زند و می‌گوید با دختر عمو/دایی‌اش Catalina ملاقات کنید. او برای چندین سرقت به کمک شما احتیاج دارد و در این بین یک رابطه جنون آمیز بین شما و دختر شکل می‌گیرد! 

ماموریت First Date

بعد از ماموریت Badlands تلفن شما به صدا در می‌آید، با E آن را پاسخ دهید. بعد از صحبت‌ها علامت راهنمای بازی GTA San Andreas / سری مراحل سرقت 1 در نقشه مشخص می‌شود. به آنجا بروید تا دمو آغاز شود. (مسیر طولانی‌ای است!) بعد از دمو شما با Catalina آشنا خواهید شد! او قصد دارد که چندین سرقت در این منطقه انجام دهد. شما می‌توانید در موارد مختلف به او کمک کنید. بعد از چند ماموریت بیشتر متوجه جنون Catalina خواهید شد!

ماموریت سرقت اول Tanker Commander

(علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / سری مراحل سرقت 3)

ماموریت دوم Tanker Commander

بعد از صحبت‌های اولیه چهار علامت راهنمای بازی GTA San Andreas / سری مراحل سرقت 3 روی نقشه مشخص می‌شود. قصد داریم به نزدیک محل برویم که در نقشه بالا نیز مشخص شده است.

ماموریت دوم Tanker Commander

بعد از اینکه خود را به محل رساندید باید تانکر بنزین را سرقت کنید. اول سوار کامیون شوید و بعد باید به درستی تانکر را به عقب کامیون تصل کنید و راه بیفتید. دقیقا به جلوی تانکر بروید و به آرامی دنده عقب بگیرید و محل اتصال را به تانکر متصل کنید تا هر دو به هم وصل شوند. باید دقیق و به آرامی اینکار را انجام دهید. بعد از اینکه تانکر را به کامیون متصل کردید صاحب پمپ بنزین با ماشین به تعقیب‌تان مشغول می‌شود. پیشنهاد می‌شود همان ابتدا از ماشین پیاده شوید و با شلیک چند گلوله هر دو را بکشید و از شرشان خلاص شوید! بعد سوار ماشین شده و با خیال راحت به سمت محل مشخص شده در نقشه رانندگی کنید. فقط به آهستگی رانندگی کنید تا مشکلی برایتان پیش نیاید و تانکر از کامیون جدا نشود. وقتی به محل رسیدید ماموریت به پایان رسیده است. (با انجام این ماموریت 5000$ بدست می‌آورید و همینطور سری ماموریت‌های کامیون باز می‌شود که با علامت راهنمای بازی GTA San Andreas / سری مراحل سرقت 5 در نقشه مشخص هستند.)

نکته: در علامت راهنمای بازی GTA San Andreas / سری مراحل سرقت 5 می‌توانید سری ماموریت کامیون را انجام دهید که کاملا مراحل فرعی محسوب می‌شوند. مراحلی مانند طی کردن مسافت‌های طولانی و یا رسیدن به مقصد با کمترین آسیب ممکنه از این سری مراحل محسوب می‌شوند. برای بدست آوردن پول اضافه می توانید این مراحل را انجام دهید و فقط شامل یک سری رانندگی با کامیون‌های مختلف می‌شود. (نکات بیشتر)

ماموریت First Base

(علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / سری مراحل سرقت 7)

راهنمای بازی GTA San Andreas / سری مراحل Robbery

بعد از ماموریت King in Exile دوباره Catalina به شما زنگ می‌زند و از شما می‌خواهد به پیشش بروید تا برای سرقت بعدی آماده شوید. به علامت راهنمای بازی GTA San Andreas / سری مراحل سرقت 7 در نقشه بروید. در کلبه خبری از او نیست اما ناگهان Catalina سر می‌رسد و اسلحه را روی سر کارول می‌گذارد! و بعد طی عملی جنون انگیز می‌گوید که عاشق اوست! در کل بعد از پایانِ صحبت‌های جنون آمیزش باید ادامه ماموریت‌های سرقت را برویم!

ماموریت سرقت دوم Against All Odds

(علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / سری مراحل سرقت 3)

ماموریت دزدی دوم Against All Odds

بعد از صحبت‌های اولیه سه علامت راهنمای بازی GTA San Andreas / سری مراحل سرقت 3 روی نقشه مشخص می‌شود. به علامتی که در نقشه بالا مشخص شده است می‌رویم.

ماموریت دزدی دوم Against All Odds

بعد از دیدن دمویی کوتاه وارد محل مسابقات شرط بندی شوید تا دموی بعدی آغاز شود. زنگ خطر به صدا در آمده است و خیلی زود باید از محل فرار کنید! اول به در قرمز (عکس بالا) بمب را بچسبانید بعد Tab را فشار دهید و چاشنی (Detonator) را بردارید و بمب را منفجر کنید. حال وارد اتاق شوید و یک بمب دیگر روی گاوصندوق نصب کنید، کمی فاصله بگیرید و بعد آن را نیز با چاشنی منفجر کنید. حال پول‌ها را بردارید تا دمو آغاز شود. حال در بیرونِ محل هستید و باید از دست پلیس فرار کنید و به سمت علامت راهنمای بازی GTA San Andreas / سری مراحل سرقت 11 در نقشه بروید. با سرعت رانندگی کنید و مراقب ماشین‌های پلیس باشید در محل ماشین را رنگ بزنید تا از شر پلیس‌ها خلاص شوید. حال Catalina را تا کلبه‌اش برسانید تا ماموریت به پایان برسد. (با انجام این ماموریت 2000$ بدست می‌آورید.)

ماموریت Gone Courting

(علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / سری مراحل سرقت 7)

در این ماموریت بخشی از جنون Catalina را خواهید شناخت!

ماموریت سرقت سوم Local Liquor Store

(علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / سری مراحل سرقت 3)

ماموریت دزدی سوم Local Liquor Store

بعد از صحبت‌های اولیه دو علامت راهنمای بازی GTA San Andreas / سری مراحل سرقت 3 روی نقشه مشخص می‌شود. به علامتی که در نقشه بالا مشخص شده است می‌رویم.

ماموریت دزدی سوم Local Liquor Store

به علامت مشخص شده بروید و وارد قسمت قرمز شوید. قبل از اینکه شما بخواهید سرقتی انجام دهید سه موتور سوار وارد معرکه می‌شوند و از فروشگاه سرقت می‌کنند. حال باید شما به تعقیب این سه موتور سوار بپردازید و پول‌ها را از آنها پس بگیرید. موتور‌ سوارها را تعقیب کنید و آنها را گم نکنید. باید نزدیک آنها رانندگی کنید تا Catalina بتواند به آنها تیراندازی کند. (خودتان نیز می‌توانید شلیک کنید) باید هم دقت و هم سرعت خود را حفظ کنید تا بتوانید این مرحله را بدرستی انجام دهید. حتی اگر موتور سوارها از هم جدا شدند نگران نباشید ابتدا به سراغ یکی از آنها که نزدیک‌تر شماست بروید و بعد می‌توانید دیگران را متوقف کنید. لازم نیست ابتدا پول‌هایی که از آنها روی زمین می‌افتد را بردارید می‌توانید بعد از متوقف کردن هر سه موتور سوار برگردید و پول‌ها را بردارید. موتور سوارها با رنگ قرمز در نقشه مشخص هستند و پول‌ها (کیف‌ها) بعد از کشتن موتور سوارها با رنگ سبز در نقشه مشخص هستند. بعد از اینکه هر سه کیف را بدست آوردید به کلبه Catalina بازگردید تا ماموریت به پایان برسد. (با انجام این ماموریت 1000$ بدست می‌آورید.)

ماموریت Made in Heaven

(علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / سری مراحل سرقت 7)

Catalina به شدت مجنون شده است و تمام مردان را یک کرباس می‌داند! و از الان به بعد فقط کارول را یک شریک تجاری می‌داند! چیزی که کارول از همان اول به دنبالش بود! حال و احوالِ Catalina به دلایل نامعلوم خراب است، پس بهتر است زودتر آخرین سرقت را نیز انجام دهید!

ماموریت Small Town Bank 

(علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / سری مراحل سرقت 3)

پیشنهاد می‌شود قبل از شروع این ماموریت حتما از مغازه‌ اسلحه فروشی لباس ضدگلوله تهیه کنید.

ماموریت Small Town Bank

حال به سمت تنها علامت راهنمای بازی GTA San Andreas / سری مراحل سرقت 3 در نقشه بروید و وارد محل قرمز شوید. این مرحله تقریبا سخت‌ترین ماموریت سری سرقت محسوب می‌شود و باید از یک بانک کوچکِ محلی سرقت کنید. در ابتدای سرقت شما باید به سمت کارمندان بانک و نگهبان نشانه بروید اما در این میان نگهبان به سمت شما شلیک می‌کند و شما نیز مجبورید به سمتش شلیک کنید و او را بکشید. با اینکار آژیر خطر به صدا در می‌آید و پلیس‌ها سر می‌رسند. حال باید به دستگاه‌های ATM شلیک کنید و آنها را نابود کنید و پول‌ها را بردارید. این دستگاه‌ها با علامت سبز مشخص هستند. (عکس بالا) سه دستگاه ATM یکی کنار در و دوتای دیگر در عکس بالا مشخص هستند را نابود کنید. حال به پیش Catalina بروید و از بانک فرار کنید.

ماموریت Small Town Bank

در بیرونِ بانک، باید با پلیس‌ها درگیر شوید. با C روی زمین بنشینید و به سمت پلیس‌هایی که در کوچه پشتی بانک قرار دارند شلیک کنید. حتما به سرشان شلیک کنید تا سریعتر کشته شوند. همینطور پلیس‌ها را بکشید و Catalina را دنبال کنید. مراقب دشمنانی که پشت جعبه‌ها و همینطور بالای پشت بام هستند باشید و از دور کارشان را بسازید. Catalina را دنبال کنید تا در انتهای کوچه دو پلیسِ موتور سوار جلویتان را بگیرند. هر دو را بکشید و بعد سوار موتورها شوید و Catalina را دنبال کنید. در بین راه مراقب موتورهای پلیس باشید که در تعقیب‌تان هستند. از روی یک پل باید به سمت دیگر بپرید و در اینجا باید مراقب باشید تا از مسیر منحرف نشوید و بدرستی از پل عبور کنید. بعد از عبور از پل، همینطور به سمت جلو ادامه دهید تا اینکه Catalina توسط عده‌ای پلیس محاصره شود. به سمتش بروید تا پشت شما سوار شود و بعد او را به محل مشخص شده در نقشه برسانید تا ماموریت به پایان برسد. (با انجام این ماموریت 10000$ بدست می‌آورید.) با انجام این ماموریت سری ماموریت‌های سرقت به پایان می‌رسد.

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است