راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Los Desperados

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Los Desperados

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Los Desperados (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: در بین جر و بحث شما با برادرتان Sweet سزار سر می‌رسد و از شما کمک می‌خواهد… سزار بارها در موارد مختلف به شما کمک کرده و اینبار زمان آن است که با سروسامان دادن به محله‌اش لطف او را جبران کنید…

برای این ماموریت پیشنهاد می‌شود جلیقه ضد گلوله و مسلسل قدرتمند (M4) همراه داشته باشید

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Los Desperados

در این مرحله باید چند تن از گروه خودتان را نیز همراه‌تان ببرید. به جلوی هریک از اعضای سبز Grove Street بروید و دکمه بالا از روی کیبورد را بزنید تا آنها به گروه شما ملحق شوند. هرچه احترام یا Respect شما بیشتر باشد می‌توانید افراد بیشتری با خود همراه کنید. بعد از اینکه چند نفری را همراه خود کردید سوار ماشین شوید و به سمت محل مشخص شده بروید. روی محل قرمز بروید تا دموی دیگری آغاز شود. بعد از دمو باید دشمنانی که با رنگ قرمز مشخص هستند را بکشید. با C بنشینید و آرام به سمت جلو پیشروی کنید و دشمنان را بکشید. بعد از کشتن تمام دشمنان گروه دیگری از آنها با رنگ قرمز روی نقشه مشخص می‌شوند. تعداد دشمنان زیاد است پس با دقت پیشروی کنید و یکی یکی آنها را بکشید. همینطور دشمنانی که با رنگ قرمز مشخص هستند را بکشید و منطقه را به طور کامل پاکسازی کنید. بعد از کشتن تمام دشمنان یک علامت زرد روی نقشه مشخص می‌شود. به سمت آن بروید تا دموی کوتاهی آغاز شود.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Los Desperados

بعد از دمو در یک کوچه محاصره شده‌اید، دشمنان درون کوچه را بکشید و محل را پاکسازی کنید. درون گاراژی که کمی جلوتر است یک قلب وجود دارد، همینطور می‌توانید در آنجا پناه بگیرید تا کمتر آسیب ببینید. دشمنان را به طور کامل بکشید تا دموی بعدی شروع شود. آخرین دشمنان در کنار و بالای خانه‌ای هستند. یکی از آنها آر‌پی‌جی دارد و یکی اسلحه آتش افروز در دستانش است! از دور و با کمک تفنگ نشانه‌دار کار آنها را به سرعت بسازید. بعد از کشتن تمام دشمنان ماموریت به پایان می‌رسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است