راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Amphibious Assault

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Amphibious Assault

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Amphibious Assault (علامت روی نقشه راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition )

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: Woozie به شما ماموریت می‌دهد که ردیابی را در کشتی گانگسترهای ویتنامی کار بگذارید. با تمام مقاومت‌های اولیه شما، وقتی Woozie اعتراف می‌کند که نابینا است وگرنه خودش این ماموریت را انجام می‌داد می‌پذیرید که کمکش کنید…

برای راحتی خودتان حتما قبل از شروع ماموریت به اسلحه فروشی‌های سراسر نقشه سر بزنید و جلیقه ضدگلوله خریداری کنید. همینطور سلاح صداخفه‌کن دار همراهتان داشته باشید.

نکته مهم: برای انجام این ماموریت باید توانایی Lung Capacity خود را ارتقا داده باشید. کمی در زیرِ آب شیرجه بزنید و تمرین کنید (با کلیک راست در زیر آب شیرجه بزنید) تا بتوانید مدت زمانِ بیشتری در زیرآب بمانید. برای این مرحله اگر Lung Capacity شما پایین باشد نمی‌توانید این ماموریت را شروع کنید. (نکات مهم بیشتر از بازی)

بعد از دمو به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. در محل قرمز بایستید تا دموی کوتاهی آغاز شود. حال به درون آب پرید و به سمت محل مشخص شده‌ی بعدی شنا کنید. همینطور به سمت محل‌های قرمز شنا کنید و جلو بروید. کمی جلوتر دایره قرمز در زیر آب است. با کلیک راست شیرجه بزنید و به سمت دایره بروید و از آن رد شوید از سمت سمت دیگر بیرون بیایید. باز به سمت علامت قرمز بروید. جلوتر مسیر مسدود شده است و باید با شیرجه به سمت دیگر بروید پس شیرجه بزنید و از دایره قرمز بگذرید و خود را به سمت دیگر برسانید. باز به سمت علامت قرمز بروید و کمی جلوتر باز زیرآبی بروید و خود را به سمت دیگر برسانید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Amphibious Assault

وقتی در طرف دیگر از آب خارج شدید با تعدادی قایق سوار و یک کشتی بزرگتر در دورتر رو به رو می‌شوید. هدف این است که وقتی نزدیک قایق‌های کوچکتر بودید زیرآبی بروید و از زیر قایق‌ها رد شوید و خود را به کشتی بزرگ برسانید. فقط وقتی زیرآبی می‌روید باید به تولبار اکسیژن کارول نگاهی داشته باشید که تمام نشود وگرنه خون خالی شده و او کشته می‌شود. این به میزان توانایی شما در بخش Lung Capacity بستگی دارد که تا چه حد بتوانید در زیرآب نفستان را حبس کنید. قایق‌ها با علامت قرمز در مینی مپ مشخص هستند پس باید از آنها دور شوید. هرچند ثانیه در محل مناسب از آب بیرون بیایید و نفسی تازه کنید و بعد دوباره زیرآبی به سمت هدف که با علامت زرد مشخص است بروید. همینطور در صورتی که دشمنان روی قایق‌ها شما را ببینید به شما شلیک می‌کنند پس باید بسیار مراقب باشید. 

وقتی به کشتی خودتان را رساندید، به سمت دیگر زیرآبی بروید تا به پله‌‌ها برسید، وارد کشتی بزرگ شوید و از پله‌ها بالا بروید. در اینجا می‌توانید چاقو را از همان اول بردارید و با استفاده از آن مخفیانه جلو بروید ولی پیشنهاد ما استفاده از کلت صداخفه‌کن‌دار در این مرحله است. دشمنان با رنگ قرمز مشخص هستند و محلی که باید خود را به آنجا برسانید با رنگ زرد مشخص شده است. دشمن اول بین کانتینرها را بکشید و جلو بروید. مسیر را در بین کانتینرها جلو بروید تا به دو نفر دیگر برسید هر دو را از راه دور با تفنگ هدشات کنید. تا انتهای مسیر بروید و در سمت چپ از پله‌ها بالا بروید. نفر بعدی را هم بکشید و در بالای محیط نفر دیگری وجود دارد که باید از شرش خلاص شوید. حال وارد کابین اصلی کشتی شوید و از پله‌ها پایین بروید. 

هنگامی که در حال پایین رفتن هستید مراقب دشمنانی که به سراغتان می‌آیند، باشید. حال به سمت علامت قرمز رنگ پایین پله‌ها بروید و با فشار T ردیاب را در محل مشخص شده قرار دهید. حال از پله‌ها بالا بروید و از کشتی خارج شوید. در اینجا هم باید مراقب باشید توسط قایق‌ها شناسایی نشوید و خود را به ساحل برسانید و وارد محل قرمز شوید تا ماموریت به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect و 11000$ بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است