راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Riot

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Riot

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Riot (علامت روی نقشه علامت روی نقشه CJ)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: بلاخره در اخبار تلوزیون فسادهای فرانک تِن پنی، ادی پولاسکی و جیمی هرناندز رسانه‌ای می‌شود. با این حال کمی بعد می‌بینید که به بهانه نبود مدارک کافی جرم‌هایی که به این افراد وارد شده سریع پاک شده و آنها بی‌گناه معرفی می‌شوند! این موضوع باعث می‌شود شورشی عجیب در شهر رخ دهد و در سراسر شهر مردم به جان مامورین پلیس می‌افتند! 

بعد از دمو سوار ماشین به همراه Sweet به سمت محل مشخص شده در نقشه بروید. در طول مسیر می‌بینید که هرج و مرج عجیبی در شهر به پا شده است! ماشین‌های پلیس منفجر می‌شوند و مردم به پلیس حمله می‌کنند! فقط کافی است که Sweet را تا منزل برسانید تا ماموریت به پایان برسد!

بازگرداندن قدرت به Grove Street:

بازگرداندن قدرت به Grove Street
مناطق سبز تحت کنترل شماست… باید مناطق بیشتری را تحت کنترل بگیرید تا مرحله نهایی یعنی End of the Line آزاد شود.

از الان به بعد به محله‌های بنفش (یا دیگر رنگ‌ها) سراسر نقشه بروید و جنگ راه بیندازید و آن مناطق را تحت کنترل خود در بیاورید. در این نبردها می‌توانید چند تن از اعضای محله را نیز همراه خود ببرید. به جلوی هریک از اعضای سبز Grove Street بروید و دکمه بالا از روی کیبورد را بزنید تا آنها به گروه شما ملحق شوند. هرچه احترام یا Respect شما بیشتر باشد می‌توانید افراد بیشتری با خود همراه کنید.

برای تصرف مناطق ابتدا به محله‌هایی که در نقشه با رنگی غیر از سبز مشخص شده‌اند بروید. بعد فقط کافی است به چند تا از اعضای Ballas که لباس بنفش پوشیدند (یا دیگر گروه‌ها بسته به اینکه به کدام منطقه یورش می‌برید) شلیک کنید تا نبرد آغاز شود. این بخش از نقشه به صورت چشمک‌زن در می‌آید و دشمنان دیگر با رنگ بنفش (یا دیگر رنگ‌ها بسته به رنگ گروهی که به آن حمله می‌کنید) به شما حمله کنند. با دیدن مینی مپ متوجه می‌شوید که از کدام سمت Ballasها به سمتتان یورش می‌آورند، به سراغشان بروید و کارشان را بسازید. در این محل قلب و جلیقه ضدگلوله نیز ظاهر می‌شود در صورت لزوم به سراغ آنها نیز بروید. همینطور دشمنان را بکشید تا این بخش را به کنترل افراد خودتان در بیاورید.

بازگرداندن قدرت به Grove Street
با تصرف این مقدار از شهر مرحله نهایی برایتان باز خواهد شد و لازم نیست تمام بخش‌ها را تصرف کنید

اگر می‌خواهید مرحله نهایی (End of the Line) را تجربه کنید باید به اندازه کافی مناطق را تحت پوشش گروه Grove Street قرار دهید و آنها را سبز کنید.

نکته: همینطور وقتی مناطق زیادی تحت کنترل شماست اعضای دیگر گروه‌ها به آنها حمله می‌کنند و آن منطقه با رنگ قرمز و خطر مشخص می‌شود به آن منطقه بروید و دشمنان را بکشید و از مناطق تحت کنترل خود دفاع کنید.

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است