راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Snail Trail

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Snail Trail

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Snail Trail (علامت روی نقشه مرحله بیست: Burning Desire)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: تعدادی پلیس آشنا برای ملاقاتتان به گاراژتان آمده‌اند… افسرِ فاسدِ Tenpenny برای شما ماموریت دیگری دارد… شما باید به تعقیب یک روزنامه نگار بپردازید و او و منبع اطلاعاتی‌اش را از سر راه بردارید…

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Snail Trail

بعد از دمو به محل مشخص شده در نقشه بروید و تفنگ نشانه‌دار را بردارید. پیشنهاد می‌شود در این مرحله برای راحتی کارتان حتما از موتور سیکلت استفاده کنید. بعد از برداشتن اسلحه به سمت محل مشخص شده که ایستگاه قطار است بروید. در آنجا، قطاری از ایستگاه حرکت می‌کند. فرد مظنون درون این قطار است، پس باید به تعقیب آن بپردازید. مسیر طولانی‌ای از San Fierro تا Los Santos باید به تعقیب قطار بپردازید. برای این در ابتدا گفته شد بهتر است برای این مرحله یک موتور مناسب برای تعقیب قطار داشته باشید. همینطور قطار را تعقیب کنید و مراقب باشید به قطارهای دیگر برخورد نکنید. اگر قطار وارد تونل شد باز آن را تعقیب کنید. در انتها قطار در ایستگاهی در شهر Los Santos توقف می‌کند. حال باید به تعقیب فرد با پای پیاده بپردازید. اکنون یک تولبار Spook-o-meter در گوشه سمت راست نمایان می‌شود. نباید بیش از حد به فرد که با علامت قرمز مشخص است نزدیک شوید چراکه تولبار پر می‌شود و ماموریت را از دست خواهید داد. همینطور فرد را تا بیرون ایستگاه تعقیب کنید. 

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Snail Trail

صبر کنید فرد سوار تاکسی شود و راه بیفتد. یک ماشین یا موتور گیر بیاورید و به تعقیب تاکسی بپردازید. مراقب باشید زیاد نزدیک ماشین نشوید و اینکه زیاد هم فاصله نگیرید، به نوعی فاصله را در یک حد معین نگهدارید. همینطور فاصله مناسب را حفظ کنید و تاکسی را تعقیب کنید تا به محلی در کنار ساحل برسد.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Snail Trail

وقتی فرد از ماشین پیاده شد، شما هم در فاصله‌ای کمی دورتر متوقف کنید و آماده شلیک شوید. وقتی دو نفر با هم صحبت می‌کردند با اسلحه نشانه‌دار هر دو را بکشید تا ماموریت به پایان برسد.

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است