راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Dam and Blast

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Dam and Blast

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Dam and Blast (علامت روی نقشه )

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: دیگر کسی نیست که از محل مخفی شما که در آنجا در حال نقشه کشیدن برای سرقت کازینو هستید باخبر نباشد!! در ادامه شما قصد دارید به عنوان بخشی از نقشه سرقت، منابع برق شهر را بمب‌گذاری کنید!

سلاح‌ مناسب مخصوصا تفنگ نشانه دار و همینطور کلت صداخفه کن‌دار برای این ماموریت همراه داشته باشید…

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Dam and Blast

به محل مشخص شده در نقشه بروید و وارد فرودگاه شده و سوار هواپیما شوید. (آموزش پرواز) بعد از سوار شدن به سمت محل مشخص شده در نقشه پرواز کنید. در آنجا یک دایره قرمز در آسمان بالای سد قرار دارد. از درون دایره رد شوید تا کارل با چترنجات از هواپیما بیرون بپرد. در آسمان به سمت محل مشخص شده در نقشه شیرجه بزنید و در زمان مناسب چتر را باز کنید و در محل فرود بیایید. 

دموی کوتاهی شروع می‌شود. حال به سمت جلو بروید. سعی کنید این مرحله را تا حد ممکن مخفیانه پیش بروید. به سمت جلو بروید از دور به نگهبانی که کنار کانتینرها در حال گشت زنی است با تفنگ نشانه‌دار یا صداخفه کن‌دار ضربه بزنید و او را بکشید. می‌توانید از کنار کانتینرها چاقو را بردارید و با آن یپشروی کنید ولی این فقط به سبک بازی خودتان ربط دارد. یک نگهبان دیگر نیز پشت کانتینرهاست او را نیز بکشید و وارد بخش قرمز شوید تا داخل محل سد شویم. در اینجا نگهبانان با رنگ قرمز مشخص هستند آنها را بکشید. از پله‌ها بالا رفته و کنار هر محل زرد رنگ مشخص شده در نقشه بروید و R را بزنید تا بمب‌ها را جاسازی کنید. مراقب نگهبانان نیز باشید. بعد از قرار دادن تمام بمب‌ها روی محل قرمز کنار در بروید تا از محل خارج شوید. در دمویی می‌بینید که کارل از بلندی به درون آب سد می‌پرد و ماموریت به پایان می‌رسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

دیدگاه ها بسته شده است