راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Green Goo

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Green Goo

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

بعد از انجام ماموریت Learning to Fly و یادگیری پرواز این مراحل را بدست می‌آورید. (دقت کنید می‌توانید این سری ماموریت را کلا نادیده بگیرید و به شهر Las Venturas بروید اما این ماموریت‌ها بسیار جذاب هستند و برایتان علاوه بر پول اضافی زیاد، آیتم‌ خاصی نیز مهیا می‌کنند!)

مرحله : N.O.E (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Green Goo 1)

مرحله : Stowaway (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Green Goo 2)

مرحله : Black Project (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Green Goo 1)

مرحله : Green Goo (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Green Goo 1)

ماموریت Green Goo (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Green Goo 1)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: از نظر Truth امروز زمان آن است که همه چیز را متوجه شویم! او از پس کنترل جت‌پک بر نمی‌آید پس از شما می‌خواهد به روی قطاری بروید و محموله‌ای که حتی او هم نمی‌داند چیست را برایش سرقت کنید!

جلیقه ضد گلوله و همینطور سلاح‌ مناسب مخصوصا مسلسل قوی را برای این ماموریت همراه داشته باشید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Green Goo

بعد از انجام ماموریت Black Project باز Truth با شما تماس می‌گیرد و علامت راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Green Goo 2 روی نقشه مشخص می‌شود، به آن سمت بروید. بعد از دمو، باید به سمت محل مشخص شده در نقشه که با رنگ سبز مشخص است بروید. در این مرحله کنترل جت‌پکی که سرقت کردیم را در دست دارید. به سمت محل سبز رنگ که یک قطارِ در حال حرکت است بروید. کمی ابتدا کنترل جت پک را مسلط شوید، چراکه باید همزمان با کنترل آن بتوانید تیراندازی کنید و دشمنان را بکشید پس اگر کمی اول تسلط نداشتید نگران نباشید و بیشتر تمرین کنید. در کل باید به سمت قطار بروید و سه علامت سبز آن را بگردید تا محموله اصلی را پیدا کنید. باید جعبه‌هایی که حامل محموله است را با شلیک از بین ببرید تا ببینید خالی است یا حاووی jar of green goo است. بدین صورت می‌توانید محموله اصلی را از جعبه‌های خالی تشخیص دهید. بعد از پیدا کردن محموله اصلی، دشمنان اطراف آن را از بالا بکشید و بعد از روی قطار آن را بردارید و به سمت علامت زرد رنگ مشخص شده در نقشه بروید و محموله را به Truth تحویل دهید تا این ماموریت به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله 20000‌$ بدست می‌آورید. علاوه بر این جت پک برای همیشه در فرودگاه قابل دسترس خواهد بود، همینطور تا مبلغ 10000$ هرچند وقت یکبار (برای همیشه) اینجا ظاهر می‌شود که می‌توانید با رفتن روی دلار طلایی این پول را به جیب بزنید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است