راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Cesar Vialpando

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Cesar Vialpando و High Stakes, Low Rider

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Cesar Vialpando (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: صدای دعوا محله را برداشته است! باز هم مشکلات خانوادگی، اینبار Sweet با معشوقه اهل جنوبِ Kendl (خواهرِ CJ و Sweet) مشکل دارد و تمام این دعواها سر اوست. Sweet از شما می‌خواهد که به پیش خواهرتان بروید و مراقبش باشید…

بعد از دمو سوار ماشین شوید و به سمت محل مشخص شده در نقشه رانندگی کنید و در محل قرمز رنگ بایستید تا دموی دیگری آغاز شود. بعد از دمو دنده عقب ماشین را داخل گاراژ بگذارید، در اینجا می‌توانید بخش‌های مختلف ماشین را به دلخواه ارتقا دهید. در این مرحله لازم به انجام ارتقایی نیست. (توضیحات بیشتر در این مورد بعدا داده میشود.) پس فقط از گاراژ با زدن T خارج شوید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Cesar Vialpando

این ماموریت زمان خوبی برای پول در آوردن است…

حال تا محل مشخص شده در نقشه رانندگی کنید. وقتی در محل مشخص شده رفتید باید شرط بگذارید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما 1000 دلار را انتخاب کنید. بعد Space را بزنید تا شرط را انجام دهید. حال باید با استفاده از ماشین حرکات نمایشی انجام دهید. برای انجام اینکار باید علامتی که در دایره وسط مشخص شده است را به موقع فشار دهید. برای اینکار باید از دکمه‌های A-S-D-W استفاده کنید و به سمت جهت مورد نظر در زمان مناسب فشار دهید. در این بخش باید از حریفتان امتیاز بیشتری کسب کنید. امتیازها در بالای صفحه ظاهر می‌شود. هرچه به موقع‌تر دکمه‌ها را فشار دهید (یعنی هرچه دکمه‌ها دقیق‌تر در وسط دایره بود) امتیاز بیشتری بدست می‌آورید. در این مرحله فقط باید به موقع دکمه‌ها را فشار دهید تا امتیاز بالاتری از حریف کسب کنید و مشکلی از این نظر برایتان پیش نمی‌آید. بعد از پیروزی در این بخش دمو آغاز می‌شود. بعد از دمو ماموریت به پایان می‌رسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect و به اندازه دو برابر مقدار شرط پول بدست می‌آورید.)

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Cesar Vialpando

نکته: دقیقا بعد از ماموریت به پشت دیواری که ماشین در آنجا پارک شده بروید یک مسلسل SMG پیدا خواهید کرد آن را بردارید در مراحل پیش رو بدردتان می‌‌خورد.

ماموریت High Stakes, Low Rider (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Cesar Vialpando 1)

ماموریت High Stakes, Low Rider

بلافاصله بعد از مرحله قبلی Cesar تماس می‌گیرد و شما را به یک مسابقه غیرقانونیِ ماشین سواری دعوت می‌کند. این مرحله را بلافاصله بعد از مرحله قبلی انجام دهید چراکه ماشین مورد نظر برای ورود به مسابقه را به همراه دارید. سوار ماشین (Lowrider) شوید و به سمت علامت راهنمای بازی GTA San Andreas در نقشه بروید. با ماشین Lowriderتان روی محل مشخص شده قرار بگیرید تا دمو آغاز شود. بعد از صحبت‌ها به دنبال ماشین Cesar تا محل مسابقه بروید و در محل قرمز رنگ بایستید. در مسابقه باید از محل‌های قرمزی که وسط خیابان ظاهر می‌شود رد شوید. یک چشمتان به مینی مپ باشد که اگر محل‌های قرمز رنگ بعدی ظاهر شد بدانید که از کدام سمت به سمتش بروید. باید مسیر را طبق علامت‌های قرمز روی مینی مپ پیش بروید و اول شوید تا این مرحله را رد کنید. مشکلی برای اول شدن وجود ندارد فقط سعی کنید تصادف نکنید و با دقت رانندگی کنید. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect و 1000 دلار پول بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است