راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Madd Dogg’s Rhymes

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Madd Dogg’s Rhymes

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Madd Dogg’s Rhymes (علامت روی نقشه راهنمای بازی GTA San Andreas)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: به سراغ OG Loc می‌روید. او خواندن شعرهای ضعیف سرخورده است و به دنبال یک شعر ریتم‌دار مناسب است. شما باید به او کمک کنید و از خانه مد داگ رپر معروف کتاب شعرش را برای او بدزدید…

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Madd Dogg's Rhymes

بعد از دمو سوار ماشین شوید و به سمت محل زرد مشخص شده در نقشه بروید. وقتی نزدیک محل بودید وارد علامت زرد رنگ شده و به داخل ساختمان مد داگ بروید. در این مرحله باید به صورت مخفیانه نفوذ کنید و خود را به کتاب شعر برسانید. C را بزنید و بنشینید. در طول مسیر تا رسیدن به کتاب شما باید نگهبانان را از پیش رو بردارید. در این مرحله از هیچ تفنگی که صدا ایجاد می‌کند استفاده نمی‌کنیم چراکه باعث می‌شود دشمنان به سمتتان هجوم بیاورند. ابتدا اولین نگهبان را به آرامی به پشتش بخزید و با فشار کلیک راست و چپ با چاقو به او ضربه بزنید و او را بکشید. وارد اتاق بعدی شوید در استخر یک نگهبان در حال گشت زنی است C را بزنید و به آرامی به پشتش بروید. وقتی نزدیک او بودید کلیک راست را فشار دهید و بعد کلیک چپ را بزنید تا او را نیز با چاقو به صورت مخفیانه بکشید. وارد اتاق بعدی شوید. وقتی می‌خواهید وارد اتاق بعدی شوید یک نگهبان سر می‌رسد خود را در یکی از دو اتاقی که در اینجاست مخفی کنید. وقتی نگهبان رد شد به آرامی به پشتش بخزید و با چاقو کارش را بسازید. دشمنان با رنگ قرمز در مینی مپ مشخص هستند و کتاب نیز با رنگ سبز مشخص است. 

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Madd Dogg's Rhymes

بعد از کشتن این نگهبان وارد اتاق بعدی شوید، در انتهای راهرو به سمت چپ بروید و مسیر را تا انتها ادامه دهید. در اتاق بعدی دو نفر حضور دارند یکی پشت بار است و دیگری مشغول بازی کردن است. اول فردی که پشت بار است را مخفیانه بکشید و بعد به سراغ فردی که روی مبل نشسته است بروید. بعد از کشتن هر دو وارد راهروی بعدی شوید. به سمت جلو بروید به دو اتاق می‌رسید. در اتاق اول جلیقه را بردارید و از در دیگر خارج شده و نگهبان جلوی در دوم را مخفیانه بکشید، بعد وارد اتاق دوم شده و کتاب شعر را بردارید. 

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Madd Dogg's Rhymes

بعد از برداشتن کتاب باید از ساختمان خارج شوید. تعدادی نگهبان به رنگ قرمز در نقشه ظاهر می‌شوند. به مینی مپ نگاه کنید تا نگهبانی شما را غافلگیر نکند. ابتدا دشمن سمت راست این بخش را بکشید و اسلحه صداخفه کن او را بردارید. با برداشتن این اسلحه می‌توانیم از آن در ادامه استفاده کنیم. باید از همان مسیری که آمدید برگردید. به اتاقی که فردی در حال بازی کردن بود برگردید. یک مرد جلوی در است با کلت صدا خفه کن او را بکشید. در اتاق یک نفر روی مبل نشسته او را نیز از پا دربیاورید. یک نفر نیز پشت بار است قبل از اینکه نزدیک شوید از دور کارش را بسازید. (عکس بالا) جلوتر نگهبانی که وارد راهرو می‌شود را بکشید و بعد نگهبان استخر را از پا دربیاورید. حال از ساختمان خارج شده، سوار ماشین شوید و به سمت محل مشخص شده بروید و وارد محل قرمز شوید، بعد از دمو مرحله به پایان می‌رسد. (بعد از رد کردن این مرحله مقداری Respect بدست می‌آورید.)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است