راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Vertical Bird

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Vertical Bird

راهنمای کامل مراحل بازی GTA San Andreas Definitive Edition (منوی اصلی)

ماموریت Vertical Bird (علامت روی نقشه علامت روی نقشه CJ)

خلاصه داستان

خلاصه مرحله: مد داگ دوباره در حال خواندن رپ است و شما نیز به همراه پائول و مرسر در حال ضبط صدای او هستید. اما این پایان خوشی نیست که انتظارش را می‌کشید. صدای مد داگ در بین خواندن قطع می‌شود و به یکباره صدای Toreno را می‌شنوید که از شما می‌خواهد بار دیگر کمکش کنید!

برای این ماموریت پیشنهاد می‌شود جلیقه ضد گلوله همراه داشته باشید

در دمو متوجه می‌شوید که او از شما کار خاصی نمی‌خواهد! فقط باید یک جت نظامی را به سرقت ببرید و بعد با آن کشتی‌های جاسوسی را نابود کنید!! بعد از صحبت‌ها سوار قایق شوید و به سمت محل مشخص شده بروید. وقتی نزدیک محل بودید دمو آغاز می‌شود. بعد از صحبت‌ها، به سمت درون کشتی بروید و وارد آن شوید. درون کشتی باید با کلت صداخفه‌کن داری که دارید دشمان را بکشید و از دیگر سلاح‌های پر سر و صدا استفاده نکنید. در همان جلو سریع دو فردی که در حال صحبت هستند را بکشید. می‌توانید بگذارید فاصله بگیرند تا زنگ خطر به صدا در نیاید ولی در هر صورت باید دشمنان را بکشید پس فرقی برایتان ندارد.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Vertical Bird

به طبقه بالا بروید، در آنجا دشمنانی که با رنگ قرمز مشخص هستند را به صورت مخفیانه بکشید و به سمت علامت زرد پیش بروید. روی محل قرمز بروید تا سیستم دفاعی کشتی خاموش شود. اکنون باید به سمت جلو بروید و یکی از جنگنده‌ها را بدزدید. دشمنان بین راه را بکشید و سوار جنگنده‌ای که بالایش باز است و در عکس بالا نیز مشخص است شوید. با سوار شدن روی جت پلتفورم به بالا می‌رود و آن را روی کشتی خواهید یافت. کلیک چپ را فشار دهید تا جت بلند شود. بچرخید و به سمت محل مشخص شده در نقشه که چهار کشتی جاسوسی هستند بروید. در بین راه چند جت دیگر به شما حمله می‌کنند. مانور دهید و صبر کنید جت‌تان روی جت‌های دیگر قفل کند و با Q به سمت آنها موشک بفرستید و جت‌های مزاحم را از بین ببرید.

راهنمای بازی GTA San Andreas / ماموریت Vertical Bird

حال به سمت محل‌های مشخص شده بروید. نزدیک محل‌های زرد رنگ بروید و صبر کنید نشانه جت روی کشتی‌ها قفل کند (رنگ قرمز شد یعنی روی هدف قفل شده است مانند عکس بالا) و بعد با Q راکت به سمتشان پرت کنید. همینطور کشتی‌ها را نابود کنید و به سراغ سومین و چهارمین کشتی بروید و آن‌ها را نیز به همین روش از بین ببرید. بعد از نابود کردن تمام اهداف به سمت محل مشخص شده که فرودگاه خودتان است بروید و جت را در محل مشخص شده فرود بیاورید و بعد داخل سوله بگذارید تا ماموریت به پایان برسد. (بعد از رد کردن این مرحله 50000$ و مقداری Respect بدست می‌آورید. همینطور دسترسی به این جت جنگی نیز برایتان باز می‌شود!)

مراحل مرتبط با بازی GTA San Andreas Definitive Edition

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است